Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Kai Heerings basis bij Fortuna in de Eredivisie. Bakte er hier helemaal niks van.

Bankzitter

Naast Dammers, dat was ook geen doorslaand succes. Al was die nog erg jong en eigenlijk voor de breedte gehaald.

megusta

Ogbeche heeft nog geen club, laat hem hier maar 2 seizoenen ballen, dan schiet hij ons naar de eredivisie.

okkele

wat is dat toch met die vroegere wereldsterren?
er is niet 1 die in de keukenkampioendivisie gaat spelen hoor.
haal mengerink maar op bij katwijk,voor hem is het een stap omhoog.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Voorstopper

Rosheuvel....Met Cambuur gedregadeerd, met Roda gedegradeerd en dit seizoen met NAC degraderen? Ik heb hem zien spelen maar hij deed werkelijk niks goed....
jaar in jaar uit degradatievoetbal spelen....

LWD vak 7

Als je zag hoe NAC zich gister presenteerde, dan gaat het een zwaar seizoen worden.

EdsjeSCC

En toch heb ik wel vertrouwen in Van der Gaag als trainer

Bernardo

Lilipaly maakt weer een geweldig doelpunt tijdens Asia Games met Indonesiƫ

https://twitter.com/Plevla1/status/1029071155347509249/video/1

Drumfather SCC

Mark de Liwwadder gaat naar Telstar als spitsentrainer

Al bekend waar Houtkoop en Van der Laan gaan voetballen komed(e) seizoen(en)?

zeewolde

Wat ik opvallend vind is dat spelers stippen of maar mogelijk een nieuwe club krijgen als Cambuur niet meer met ze verder wil.

Stiens

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2018, 15:13:46
Wat ik opvallend vind is dat spelers stippen of maar mogelijk een nieuwe club krijgen als Cambuur niet meer met ze verder wil.

Hele duidelijke zin dit inderdaad  :_schater

EdsjeSCC


zeewolde

Citaat van: Stiens op augustus 15, 2018, 16:08:28
Hele duidelijke zin dit inderdaad  :_schater
dat ligt aan jou l8l :_schater

Moest zijn stoppen i.p.v. stippen
En moeilijk i.p.v. mogelijk

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2018, 15:13:46
Wat ik opvallend vind is dat spelers stippen of maar mogelijk een nieuwe club krijgen als Cambuur niet meer met ze verder wil.

En dus zijn we het afvoerputje van het betaalde voetbal in Nederland  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

#6464
Leeuwin vertrekt waarschijnlijk van Utrecht naar een buitenlandse club. Ik meen me te herinneren dat we ook voor hem een doorverkooppercentage hebben bedongen destijds.

EDIT: De HaH meldde destijds inderdaad een percentage van 15%. Zou weer mooi meegenomen zijn.
Kalmte alleen kan u redden.