Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2018, 18:56:12
Het gaat om hoe oud hij was bij ons.

Maar het is een binnenlandse Italiaanse transactie en hij was transfervrij door faillissement van Bari. Vandaar mijn vraag.

Om te verduidelijken, zie ook stuk van Wouterzz.:

Als bv Arjen Robben nu verkocht wordt aan Paris Saint Germain, dan krijgt zowel Bedum als FC Groningen een opleidingsvergoeding.

Bij een transfervrije speler is een opleidingsvergoeding niet van toepassing.
Area 58

Bankzitter

Dan wachten tot Real hem wegkoopt :)

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op augustus 03, 2018, 19:50:40
Bij een transfervrije speler is een opleidingsvergoeding niet van toepassing.
dank je!

Drumfather SCC

The Portland Timbers have officially traded left back Vytas Andriuskevicius to D.C. United in exchange for $50,000

Galdiano

Die speelt gewoon even met Rooney in 1 team.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2018, 14:12:58
Djavan Anderson gaat definitief naar Lazio.

Iemand enig idee of wij hierbij recht hebben op opleidingsvergoeding?

Dat is toch die verdediger die er niks van kan volgens een aantal kenners hier op het forum?

Cambuur Groningen

Citaat van: Cor op augustus 09, 2018, 10:09:52
Dat is toch die verdediger die er niks van kan volgens een aantal kenners hier op het forum?
Klopt, een paar vermakelijke citaten uit de oude doos:

Was zolang hij speelde dramatisch zoals altijd .Kan echt niet!!!!!! ik weet het is sneu voor die jongen maar hij is niet goed genoeg ,zelfs niet voor telstar

Niet een speler voor cambuur. Meer iemand voor Fc Oss.

Ik heb het niet gezien en ik ga het ook niet zien. Ik heb de wedstrijden van vorig jaar en een paar oefenwedstrijden deze voorbereiding gezien, hij kan er niet echt veel van. Deze jongen zit niet op voetbal maar op hardlopen

:_schater

666

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 10:30:26
Klopt, een paar vermakelijke citaten uit de oude doos:

Was zolang hij speelde dramatisch zoals altijd .Kan echt niet!!!!!! ik weet het is sneu voor die jongen maar hij is niet goed genoeg ,zelfs niet voor telstar

Niet een speler voor cambuur. Meer iemand voor Fc Oss.

Ik heb het niet gezien en ik ga het ook niet zien. Ik heb de wedstrijden van vorig jaar en een paar oefenwedstrijden deze voorbereiding gezien, hij kan er niet echt veel van. Deze jongen zit niet op voetbal maar op hardlopen

:_schater

Je kan ook zeggen dat hij naar het opbouwende kritieken heeft geluisterd en daar iets mee heeft gedaan.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat CO deze jongen op niveau heeft gebracht voor de Italiaanse (sub)top  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

justremco

Citaat van: Cor op augustus 09, 2018, 10:09:52
Dat is toch die verdediger die er niks van kan volgens een aantal kenners hier op het forum?

Kon ie toch ook niet toen ie hier speelde?? Heeft dezelfde zaakwaarnemer als Ronaldo, die zal wel een mooi dealtje gemaakt hebben

Vlampiep

Citaat van: justremco op augustus 09, 2018, 11:21:38
Kon ie toch ook niet toen ie hier speelde?? Heeft dezelfde zaakwaarnemer als Ronaldo, die zal wel een mooi dealtje gemaakt hebben
Anderson en Vytas zijn grote sterke spelers die best wel een balletje kunnen trappen.
Dat zij niet uit de verf zijn gekomen lag volgens mij meer aan het speltype zoals wij dat speelden en wat voor hun stond, dan het gebrek aan hun talent.
Overigens was Anderson ook een goed opkomende back met een prima voorzet, maar liet verdedigend wel eens een Steekje vallen, wat veelal ontstond doordat de vleugelspeler zijn man liet lopen.

Bankzitter

Citaat van: picoberghuis op augustus 09, 2018, 11:26:58
-calimero modus uit-

Gezien de blessures van onze 2 centrum spitsen, gewoon vrijblijvend eens informeren bij de clubloze Ogbeche. Mogelijk wint het goede gevoel voor de club en de toch al goed gevulde bankrekening het van de reguliere salariseisen.

Op amateurbadis kan 'ie toch gewoon weg als hij wat vind. Tot die tijd zou hij welkom zijn.

Collingwood

Paco van Moorsel tekent bij de Eagles. Stond ook in de belangstelling van Telstar en Den Bosch.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 09, 2018, 10:30:26
Klopt, een paar vermakelijke citaten uit de oude doos:

Was zolang hij speelde dramatisch zoals altijd .Kan echt niet!!!!!! ik weet het is sneu voor die jongen maar hij is niet goed genoeg ,zelfs niet voor telstar

Niet een speler voor cambuur. Meer iemand voor Fc Oss.

Ik heb het niet gezien en ik ga het ook niet zien. Ik heb de wedstrijden van vorig jaar en een paar oefenwedstrijden deze voorbereiding gezien, hij kan er niet echt veel van. Deze jongen zit niet op voetbal maar op hardlopen

:_schater

Fake news  :_schater Moet je die van mij er ook ff bij plaatsen voor de volledigheid!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur Groningen

Citaat van: poelie-lwd op augustus 10, 2018, 19:57:06
Fake news  :_schater Moet je die van mij er ook ff bij plaatsen voor de volledigheid!
nee... als hoofdredacteur van mn eigen post kwamen jouw opmerkingen niet goed uit. Die waren wel positief :)

poelie-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 10, 2018, 20:07:37
nee... als hoofdredacteur van mn eigen post kwamen jouw opmerkingen niet goed uit. Die waren wel positief :)

:_schater :_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.