Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#6405
Citaat van: Lore op juli 29, 2018, 22:07:37
Ja, daarom schrok ik ook wel vab de uitlatingen van Booij dat er bezuinigd moest worden omdat play-offs  tegen vielen.

Natuurlijk ook de nodige onkosten. Dalende tv-inkomsten (dit seizoen weer), voor het eerst in tijden transfersommen betaald (voor Mathieu, Van Wermeskerken, Rosheuvel en Van Kippersluis), ontslag Dijkhuizen en ontbinden contract Smeets.

Ik mag hopen dat we dan met het geld voor de beker en Monteiro, Streek en Lilipaly nog wel (dik) in de plus uitkomen, maar dan is het maar net wat daarmee is gedaan. Negatieve eigen vermogen verder ingeperkt? Gereserveerd voor het nieuwe stadion? Het is in ieder geval grotendeels niet naar het versterken van de selectie gegaan (spelersbudget wordt ondanks dalende begroting wel op hetzelfde niveau gehouden).
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Daniel Crowley: breukje?

Adrie Koster is niet te spreken over het gedrag van Daniel Crowley. De jonge Engelsman, die deze zomer terugkeerde bij Willem II na een huurperiode bij Cambuur, liet zich in twee oefenduels gaan. De middenvelder maakt tijdens de oefencampagne een geïrriteerde indruk.Tegen Al-Khor ontspoorde hij en tegen KV Mechelen liet hij zich opnieuw gaan door na te trappen. De overtreding werd bestraft met een gele kaart, maar trainer Koster is furieus. "Met dergelijke acties dupeert Crowley de ploeg. Normaal is het goed voor een rode kaart en een wedstrijd of drie schorsing", zo vertelt hij aan het Brabants Dagblad."Hij zal er toch anders mee moeten omgaan als er overtredingen worden gemaakt op hem", aldus Koster. Toch ziet de oefenmeester ook positieve dingen. "Hij laat zien dat hij met zijn balvaardigheid heel belangrijk kan zijn voor Willem II. Ook het mee terug verdedigen gaat steeds beter."

speculeter

Laatste 4 regels even lezen??

Collingwood

Harm Zeinstra stopt op 29-jarige leeftijd met keepen en gaat zich richten op een maatschappelijke carrière.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op juli 31, 2018, 09:48:58
Harm Zeinstra stopt op 29-jarige leeftijd met keepen en gaat zich richten op een maatschappelijke carrière.

Dit soort keuzes begrijp ik eigenlijk nooit goed. Is fit, is 29 kan echt nog wel 3 jaar door, en verdiend meer als eem gemiddelde nederlander. Over 3 jaar kan het ook nog wel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op juli 31, 2018, 09:54:58
Dit soort keuzes begrijp ik eigenlijk nooit goed. Is fit, is 29 kan echt nog wel 3 jaar door, en verdiend meer als eem gemiddelde nederlander. Over 3 jaar kan het ook nog wel.
Hij krijgt nu die baan aangeboden, dus hij wil nu die kans pakken. Wie zegt dat die kans er over 3 jaar nog steeds is en daarnaast kan hij zich nu 3 jaar langer ontwikkelen in het bedrijfsleven.

justremco

Citaat van: Galdiano op juli 31, 2018, 09:54:58
Dit soort keuzes begrijp ik eigenlijk nooit goed. Is fit, is 29 kan echt nog wel 3 jaar door, en verdiend meer als eem gemiddelde nederlander. Over 3 jaar kan het ook nog wel.

Blijkbaar verdient ie dus toch niet genoeg, aangezien ie nu echt voor z'n toekomst kiest...

AL

En zoveel wordt er niet verdiend als je Jupiler salaris krijgt.
Zal bij Heracles ook geen bergen verdienen als 2e/3e keeper.

reisbureau

Citaat van: Galdiano op juli 31, 2018, 09:54:58
Dit soort keuzes begrijp ik eigenlijk nooit goed. Is fit, is 29 kan echt nog wel 3 jaar door, en verdiend meer als eem gemiddelde nederlander. Over 3 jaar kan het ook nog wel.

Als je als prof op je 29ste een aanbod krijgt dat volledig aan je droombaan voldoet en weet dat je als prof niet tot de top behoort en daarmee salaris het dan zou je dom zijn omdat niet te doen.
Dan maak je een realistische en waardige keuze.


Na je loopbaan een cigarenzaak beginnen is niet meer van deze tijd.

Geelblauwstiens

Citaat van: reisbureau op juli 31, 2018, 12:55:38
Als je als prof op je 29ste een aanbod krijgt dat volledig aan je droombaan voldoet en weet dat je als prof niet tot de top behoort en daarmee salaris het dan zou je dom zijn omdat niet te doen.
Dan maak je een realistische en waardige keuze.


Na je loopbaan een cigarenzaak beginnen is niet meer van deze tijd.
Jij dacht meer aan een reisbureau :)

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 31, 2018, 13:17:29
Jij dacht meer aan een reisbureau :)

Zelfs een bijdrage van uit Frankrijk??

Collingwood

Cummins naar FC Lisse (tweede divisie).
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

 Cummings naar FC Lisse, toch vreemd dat hij niet meer in de KKD aan de slag kan.

Drumfather SCC

#6418
Citaat van: Collingwood op augustus 01, 2018, 15:31:33
Cummins naar FC Lisse (tweede divisie).

Een club uit de Tweede Divisie is toch ook (deels) betaald?
Dan laten ze hem lopen en houden ze voor datzelfde geld Pieter Bos  :zucht

Op transferbeleid snap ik niks van onze club
Echt, Het is bijna lachwekkend hoe slecht de visie in onze ''top'' is  :_schater
Cummins en Rosheuvel laten gaan naar minder goden, Ponk en Bos houden enz. enz. enz.

EDIT; Erik Bakker definitief naar de Graafschap

justremco

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 01, 2018, 15:56:41
Een club uit de Tweede Divisie is toch ook (deels) betaald?
Dan laten ze hem lopen en houden ze voor datzelfde geld Pieter Bos  :zucht

Op transferbeleid snap ik niks van onze club
Echt, Het is bijna lachwekkend hoe slecht de visie in onze ''top'' is  :_schater
Cummins en Rosheuvel laten gaan naar minder goden, Ponk en Bos houden enz. enz. enz.

In dit geval wel "logisch". Bos ligt nog vast en Cummins had een aflopend contract...