Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je moet ook durven investeren... .
Als je nu een speler haalt waardoor een paar talentvolle spelers zich beter ontwikkelen, dan verdien je dat geld weer terug.
Spelers die Robertha in stelling kunnen brengen bijvoorbeeld.
(Monteiro werd zo goed omdat hij ook prima spelers om zich heen had waaronder Bakker).

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 28, 2018, 17:19:49
als supporter hoop ik op versterkingen, als boekhouder zou ik extra aflossen om Eigen Vermogen zsm positief te krijgen. 250k versterking en 200k aflossing lijkt me een mooi compromis

Uitstekend omschreven en om te overdrijven mag er nog wel twee euro
Extra naar versterking

Lore

Citaat van: cambuurmania op juli 28, 2018, 18:12:04
Iedereen is zich alweer rijk aan het rekenen,terwijl ik het bericht van F.B alweer kan raden.
We hebben de selectie aardig op peil,en mischien dat we in de winterstop nog wat kunnen doen als dat nodig is.
We kunnen ons negatief vermogen wat wegwerken.
Ben bang dat dit het scenario word.

Dat standpunt is zeker te verdedigen, zeker met de komst van het nieuwe stadion. Liever wat extra geld voor de selectie vlak voor het nieuwe stadion dan nu en zeker geen liquiditeits
Problemen vlak voor het nieuwe stadion

Bankzitter

#6393
Ik snap dat alle meevallers tot nu toe naar het aflossen van de schuld zijn gegaan. Maar daardoor zijn we vorig seizoen sportief  te ver afgezakt. Als er 2 echte versterkingen bijkomen kunnen we een goed seizoen draaien. En dan weer een klapper op de transfer markt maken. Geen onverantwoorde risico's, maar wel investeren zodat spelers meer waard worden.

Edit:vorig jaar toch nog 1,4 negatief eigen vermogen, maar onduidelijk of verkoop Monteiro, Lilipali en vd Streek al is meegerekend.

Lore

#6394
Citaat van: Bankzitter op juli 28, 2018, 23:19:49
Ik snap dat alle meevallers tot nu toe naar het aflossen van de schuld zijn gegaan. Maar daardoor zijn we vorig seizoen sportief  te ver afgezakt. Als er 2 echte versterkingen bijkomen kunnen we een goed seizoen draaien. En dan weer een klapper op de transfer markt maken. Geen onverantwoorde risico's, maar wel investeren zodat spelers meer waard worden.

Edit:vorig jaar toch nog 1,4 negatief eigen vermogen, maar onduidelijk of verkoop Monteiro, Lilipali en vd Streek al is meegerekend.

Volgens mij ligt dat er aan of de spelers officieel zijn verkocht voor of na 1 juli.  Cambuur heeft een gebroken boekjaar

Edit: kranten berichten de transfers van Van derstreek begin juni en monteiro 30 juni

Yellow Army

De opbrengsten van Streek, Monteiro en Lillipaly worden verrekend in afgelopen boekjaar.

http://cambuur.nl/nieuws/jaarcijfers-sc-cambuur-schrijft-7e-jaar-op-rij-zwarte-cijfers/
Area 58

Huzumer

Volgens mij was Monteiro de eerste - in ieder geval sinds lange tijd - waarvoor we een doorverkooppercentage wisten te bedingen. Op dit moment hebben we volgens mij niet meer van dit soort actieve (oud-)spelers, dus helaas ook niet voor Van der Streek. Of zit ik ernaast?

Lore

Citaat van: Yellow Army op juli 29, 2018, 19:22:25
De opbrengsten van Streek, Monteiro en Lillipaly worden verrekend in afgelopen boekjaar.

http://cambuur.nl/nieuws/jaarcijfers-sc-cambuur-schrijft-7e-jaar-op-rij-zwarte-cijfers/

Dat is lekker dan! Ben heel benieuwd naar de cijfers van dir jaar dan!

Collingwood

Citaat van: Lore op juli 29, 2018, 21:29:17
Dat is lekker dan! Ben heel benieuwd naar de cijfers van dir jaar dan!

Ik ook, des te meer omdat we ook weer de kwartfinale van de beker hebben gehaald.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Huzumer op juli 29, 2018, 20:15:48
Volgens mij was Monteiro de eerste - in ieder geval sinds lange tijd - waarvoor we een doorverkooppercentage wisten te bedingen. Op dit moment hebben we volgens mij niet meer van dit soort actieve (oud-)spelers, dus helaas ook niet voor Van der Streek. Of zit ik ernaast?

Klopt, bij vd Streek is geen doorverkooppercentage bedongen
Area 58

justremco

Erik Bakker naar De Graafschap https://t.co/ZgBnDq9E43

Lore

Citaat van: Collingwood op juli 29, 2018, 21:33:45
Ik ook, des te meer omdat we ook weer de kwartfinale van de beker hebben gehaald.

Ja, daarom schrok ik ook wel vab de uitlatingen van Booij dat er bezuinigd moest worden omdat play-offs  tegen vielen.

Geelblauwstiens

Citaat van: justremco op juli 29, 2018, 21:51:24
Erik Bakker naar De Graafschap https://t.co/ZgBnDq9E43
Het netwerk van Henk lijkt zich te beperken tot veel SCC-mensen

cambuurmania

Citaat van: justremco op juli 29, 2018, 21:51:24
Erik Bakker naar De Graafschap https://t.co/ZgBnDq9E43

Blieft er nog een over uit het zuiden vh land


zeewolde

Citaat van: Lore op juli 29, 2018, 22:07:37
Ja, daarom schrok ik ook wel vab de uitlatingen van Booij dat er bezuinigd moest worden omdat play-offs  tegen vielen.
heeft vooral ook met tv gelden te maken. Cambuur is flink gezakt op de ranglijst, doordat emmen fortuna en de graafschap onder hun stonden.