Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Zou de hand bij Foeke een beetje van de knip mogen?
- stadion is bijna zeker, dus er hoeft niet met 2 scenario's te worden gerekend
- doorverkooppercentage Jamiro en waarschijnlijk Lilipaly

Daarmee worden de tegenvallers weer wat

Met Jamiro Monteiro heeft dat belofte elftal zich alweer terugverdiend.

justremco

Citaat van: zeewolde op juli 28, 2018, 14:21:31
Hebben we bij Anderson nog recht op opleidingsvergoeding? Was volgens mij nog vrij jong toen hij bij ons speelde.

En ben ook benieuwd of er bij lilipaly een doorverkooppercentage was

Lilipaly blijft toch gewoon bij Bali United??

Jandehulk

Citaat van: justremco op juli 28, 2018, 14:45:11
Lilipaly blijft toch gewoon bij Bali United??
dacht ik ook hoor

zeewolde

Citaat van: veteraan op juli 27, 2018, 20:36:54
Lilipaly alweer doorverkocht voor 800.000 €  !!
ik ging uit van dit bericht, maar dat klopt dus niet?

Galdiano

Al het geld van monteiro minimaal 4.5 ton naar een 10 en 6.

Welkom Makrini?  :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2018, 16:13:33
Al het geld van monteiro minimaal 4.5 ton naar een 10 en 6.

Welkom Makrini?  :X
dat zou echt fantastisch Ijn

AL

#6381
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2018, 16:13:33
Al het geld van monteiro minimaal 4.5 ton naar een 10 en 6.

Welkom Makrini?  :X

Als ze verstandig zijn alleen een creatieve 10 halen (die in dit systeem vanaf vleugels middenveld komt) via huur.
De rest lekker gebruiken voor wegwerken negatieve eigen vermogen.

Maar eerst maar eens zoveel geld ontvangen.
Zal vast wel weer tegenvallen..

Maar Makrini en Crowley vind ik niet erg hoor!

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op juli 28, 2018, 16:15:07
dat zou echt fantastisch Ijn
Na zo veel tegenslag mag het ook best wel eens goed meezitten.
Zou de club mogelijkheden verschaffen voor een flinke versterking op het middenveld.


Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op juli 28, 2018, 17:04:41
Na zo veel tegenslag mag het ook best wel eens goed meezitten.
Zou de club mogelijkheden verschaffen voor een flinke versterking op het middenveld.
als supporter hoop ik op versterkingen, als boekhouder zou ik extra aflossen om Eigen Vermogen zsm positief te krijgen. 250k versterking en 200k aflossing lijkt me een mooi compromis

zeewolde

Citaat van: AL op juli 28, 2018, 16:25:12
Als ze verstandig zijn alleen een creatieve 10 halen (die in dit systeem vanaf vleugels middenveld komt) via huur.
De rest lekker gebruiken voor wegwerken negatieve eigen vermogen.

Maar eerst maar eens zoveel geld ontvangen.
Zal vast wel weer tegenvallen..

Maar Makrini en Crowley vind ik niet erg hoor!
makrini en creatieve meerwaarde a la Crowley/Byrne zal Cambuur gewoon de top 5 brengen komend seizoen

Collingwood

Citaat van: AL op juli 28, 2018, 13:09:06
Huur vind ik de beste optie!
Zijn vaak de betere spelers die we normaal niet kunnen contracteren.
Zie Rusnak en Crowley.

Ze moeten in ieder geval iemand halen die boven de rest uitsteekt en echt het verschil maakt. Iemand als Crowley dus. Als die alleen via huur haalbaar is, so be it.
Kalmte alleen kan u redden.

Delfzijl/Cambuur

Reken jullie je nu al rijk? ;)

Collingwood

Monteiro is nu in ieder geval definitief verkocht aan Metz.
Kalmte alleen kan u redden.

yellow@ndblue



Heracles Almelo en FC Metz hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Jamiro Monteiro. De middenvelder vertrekt per direct naar de club in de Franse tweede divisie.

Monteiro kijkt met een goed gevoel terug op zijn tijd in Almelo: "Ik heb een prachtig jaar bij Heracles Almelo beleefd. De club heeft mij de kans gegeven me in de Eredivisie te laten zien. Daar wil ik iedereen voor bedanken. Ik zal de club, mijn teamgenoten en de supporters missen en wens ze alle goeds voor komend seizoen. Uiteraard zal ik Heracles Almelo vanuit Frankrijk blijven volgen."

Mark-Jan Fledderus: "Monteiro heeft zich het afgelopen seizoen zeer goed ontwikkeld. Zodanig dat er interesse voor hem was. We hebben uiteindelijk met FC Metz een akkoord bereikt over een transfer. Een compliment voor Jamiro zelf, maar ook voor ons als club, dat iemand zich bij ons zo snel kan ontwikkelen en een transfer afdwingt. We wensen hem veel succes bij deze volgende stap in zijn carrière."

De 24-jarige middenvelder kwam vorig seizoen over van SC Cambuur. Na de eerste vier speelrondes halverwege de wedstrijd te hebben ingevallen, speelde hij vanaf het duel tegen PEC Zwolle nagenoeg alle wedstrijden vanaf de eerste minuut. In totaal speelde Monteiro 33 Eredivisieduels voor Heracles Almelo, waarin hij vier keer doel trof.

https://www.heracles.nl/nieuws/nieuwsbericht/12447/jamiro-monteiro-vertrekt-naar-fc-metz

cambuurmania

Iedereen is zich alweer rijk aan het rekenen,terwijl ik het bericht van F.B alweer kan raden.
We hebben de selectie aardig op peil,en mischien dat we in de winterstop nog wat kunnen doen als dat nodig is.
We kunnen ons negatief vermogen wat wegwerken.
Ben bang dat dit het scenario word.