Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Hendrikscc

Citaat van: ruubmac op april 17, 2018, 08:53:18
Die heeft het ook te hoog in de bol zitten. Eerst maar een paar seizoenen bij Heracles constant spelen dacht ik zo. Maar ja...

Hoe is het eigenlijk met Makrini? Die zie ik nooit meer voorbij komen in de samenvattingen.
Makrini bankt al een week of 5

Bernardo

Citaat van: Hendrikscc op april 17, 2018, 10:26:02
Makrini bankt al een week of 5

Raakte tegen Sparta geblesseerd aan de hamstring, miste daardoor de wedstrijd tegen NAC. De 3 wedstrijden daarna inderdaad op de bank, trainer zal wel gedacht hebben bever change a winning team.

Lore

Citaat van: Huzumer op april 17, 2018, 09:18:45
Cambuur heeft doorverkooppercentage bedongen. Alleen bij eerste doorverkoop of vaker?

Ik er er vanuit dat het alleen de eerste keer kan. Het wordt wel erg complex als je afspraken maakt over contracten waarbij jezelf niet meer aan tafel zit.

PePe

Helmond Sport heeft oud Cambuur speler Rob Alflen vastgelegd als hoofdtrainer. De Utrechter is de opvolger van oud Cambuur speler Roy Hendriksen, die na twee seizoenen vertrekt bij de Brabanders. Alflen ondertekent een contract voor twee jaar.

speculeter

Citaat van: Hendrikscc op april 17, 2018, 10:26:02
Makrini bankt al een week of 5
en bakker zit volgens mij al wedstrijd of 8 op de bank

PePe

Marcel Keizer met dkv in gesprek.

sunderland

Citaat van: PePe op april 18, 2018, 12:39:28
Marcel Keizer met dkv in gesprek.
mooi. Past daar niet,wel wb schijnheiligheid

Bankzitter

#5782
Montiero lekker bezig weer vanavond.
Ogbeche scoort ook bizar veel in de weinige minuten die hij maakt.

piene hassus

Waar sit Reijnen momenteel?

Yellow Army

Area 58

Holwerd voor Cambuur

Niet zijn beste wedstrijd, maar wat kan ik bij vlagen genieten van deze jongen. Zonder hem hadden we op zeker geen play-offs gehaald.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Blijf het erg vreemd vinden dat hij weg moet!
Heeft op de 1e paar wedstrijden na een heel goed seizoen gekeept.
Lijkt mij ook een prima gast.

Vlampiep

Citaat van: AL op april 21, 2018, 07:50:50
Blijf het erg vreemd vinden dat hij weg moet!
Heeft op de 1e paar wedstrijden na een heel goed seizoen gekeept.
Lijkt mij ook een prima gast.
Hetnis inderdaad onbegrijpelijk.
Onkunde van de TS vind ik en ik wens ze veel succes met het vinden van een betere.

hobbes

Moet gewoon blijven

speculeter

Aan de reacties van publiek te horen zijn wij niet de enige die vinden dat hij moet blijven