Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Dit zal inderdaad wel een beetje de redenatie van Booij zijn maar ik vind het risico wel groot dat we op een selectie uitkomen die wel erg veel op die van dit jaar lijkt.

Barto, Houtkoop en v Deelen zijn typisch van die spelers die fijn zijn voor een trainer... hard werken, nooit zeuren, dus dat snap ik ook wel. Maar dit zijn niet de spelers die het niveau omhoog gaan tillen. Bij Kip zie ik die potentie wel, maar daarover kun je idd van mening verschillen... het is er nog niet uitgekomen.

Robertha als no. 1 spits vind ik een hele grote gok, al zie ik ook absoluut de potentie. Barto als pinchhitter werkt in de praktijk helaas niet, hij weet zich altijd weer in het elftal te spelen. Ik hoop daarom op een goede spits naast Robertha en een topkeeper. Focussen op goede spelers in de as en daarna pas de minder belangrijke posities invullen, dan heb je gewoon de zekerheid dat je bij de beste 5 gaat eindigen.

Ik hoop dat Booij de puzzel goed in elkaar weet te leggen, maar hij is mij te veel bezig met spelers die leuk zijn om erbij te houden dan met potentiele sterkhouders.

Collingwood

#5761
Je hebt natuurlijk gelijk dat het nog alle kanten op kan. En ik vul het ook maar in voor Booy, misschien redeneert die wel heel anders. Je laatste opmerking is natuurlijk ook speculatie trouwens, wij hebben geen idee waar Booy op de achtergrond mee bezig is (ik niet ten minste).

Ik vind ook dat er nog 6 (potentiële) basisspelers bij moeten (keeper, linksback, spelmaker, aanvallende middenvelder à la Kip, rechts- en linksbuiten) en zelfs 7 als Rosheuvel niet wordt verlengd. Daarnaast liefst nog een serieuze concurrent voor Steenvoorden. De spelers die nu contractverlenging krijgen (misschien m.u.v. Van Deelen) moeten breedtespelers zijn, net als de meerderheid van die al vastliggen.

We zullen zien, het zal in ieder geval (weer) een heet zomertje met veel op het forum/twitter kijken worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: polderrob op april 11, 2018, 18:34:34
Hallo Noordcambuur, je kunt dit vod van een krant beter de anti Leeuwarder courant noemen. Het wordt steeds erger. Kijk maar naar de rellerige manier van berichtgeving over het nieuwe stadion en de wanstaltige berichtgeving over LF 2018. Het boerenbuitengebied ( lees Heerenveen en omgeving) krijgt de kans om de mooiste stad van de provincie kapot te maken en een internationaal evenement met grote impact zo te kleineren dat je gaat denken dat het niets voorstel. Maar wel uitgebreid berichten over een paar volslagen randdebielen die een piemelfontein maken en zo een bom leggen onder alles wat mooi is. Kijk, als je zo in het journalistieke leven staat heb je als krant ( vod) geen enkel bestaansrecht meer. Enkele "columnisten kunnen er ook wat van en zullen niet nalaten om alles wat met de stad en Cambuur te maken heeft belachelijk te maken. Het is wel duidelijk dat de provincie Friesland de late Middeleeuwen nog niet is ontstegen. een ernstige zaak die ervoor zorgt dat alles weer een stinkend moeras gaat worden. Wie nog steeds de LC leest en gelooft is mede schuldig aan de stemming die er nu heerst. Laat alle positieve LeeuwardersZzich nu eens laten horen en zo een mooi fundament vormen voor alles wat ons in en om de stad lief is te laten groeien en bloeien. Zo, dat moest mij even van het hart. ( zucht!)
ik ben het helemaal eens met je kerel ik heb het stukje gelezen van vorige week van jong Cambuur tegen jong dkv maar dat sloeg helemaal nergens na.
Deze krant is de weg helemaal kwijt zeker de laatste jaren ik ben al jaren geen lid meer van deze kut krant ben er helemaal klaar mee.
Deze krant kan de stad en Cambuur mooi negatief in het daglicht zetten en daar ben ik zeker niet bij mee.

Jandehulk

   Daarom heb ook ik die Schijtkrant niet meer ..en heb ze duidelijk gemaakt dat ze anti scc schrijven en dat ding mooi mogen houden...

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op april 11, 2018, 20:12:16
De spelers die nu contractverlenging krijgen (misschien m.u.v. Van Deelen) moeten breedtespelers zijn, net als de meerderheid van die al vastliggen.

Daarover zijn we het helemaal eens... zolang we maar een kwaliteitsimpuls krijgen, is iedereen happy.

Vlampiep

Citaat van: Jandehulk op april 11, 2018, 21:21:29
   Daarom heb ook ik die Schijtkrant niet meer ..en heb ze duidelijk gemaakt dat ze anti scc schrijven en dat ding mooi mogen houden...
Ja, wij hebben ons abonnement ook om de zelfde reden opgezegd.
Daarbij is de krant zelfs niet te gebruiken als WC papier, want na het afvegen staan de advertenties op je kont.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op april 11, 2018, 20:12:16
Je hebt natuurlijk gelijk dat het nog alle kanten op kan. En ik vul het ook maar in voor Booy, misschien redeneert die wel heel anders. Je laatste opmerking is natuurlijk ook speculatie trouwens, wij hebben geen idee waar Booy op de achtergrond mee bezig is (ik niet ten minste).

Ik vind ook dat er nog 6 (potentiële) basisspelers bij moeten (keeper, linksback, spelmaker, aanvallende middenvelder à la Kip, rechts- en linksbuiten) en zelfs 7 als Rosheuvel niet wordt verlengd. Daarnaast liefst nog een serieuze concurrent voor Steenvoorden. De spelers die nu contractverlenging krijgen (misschien m.u.v. Van Deelen) moeten breedtespelers zijn, net als de meerderheid van die al vastliggen.

We zullen zien, het zal in ieder geval (weer) een heet zomertje met veel op het forum/twitter kijken worden.
Heb ergens gelezen/gehoord dat El Makrini niet happy is in het zuiden..
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op april 12, 2018, 07:55:17
Heb ergens gelezen/gehoord dat El Makrini niet happy is in het zuiden..
Das een lastige, denk dat Rosheuvel naar dat nivo kan groeien en die kan je nog verkopen, dat lukt met El Makrini niet meer. Maar dan ben je een speler die er gelijk staat.

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op april 12, 2018, 07:46:59
Ja, wij hebben ons abonnement ook om de zelfde reden opgezegd.
Daarbij is de krant zelfs niet te gebruiken als WC papier, want na het afvegen staan de advertenties op je kont.
?

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op april 12, 2018, 07:46:59
Ja, wij hebben ons abonnement ook om de zelfde reden opgezegd.
Daarbij is de krant zelfs niet te gebruiken als WC papier, want na het afvegen staan de advertenties op je kont.

Pics or it didn't happen
Area 58

justremco

Gino Bosz op weg naar de eagles....

PePe

Steeds meer ergernis bij 020, dat Keizer betere prestaties heeft behaald, dan Ten Hag. (trainerswissel is niet goed geweest)

Holwerd voor Cambuur

Jamiro Monteiro wil Heracles Almelo na één seizoen alweer verlaten voor een club in de Nederlandse top. De 24-jarige middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van sc Cambuur, zegt in gesprek met RTV Oost dat hij voor zijn gevoel klaar is om het hogerop te zoeken.

"Ik voel dat ik klaar ben voor een stap hogerop. Voor de top vier of vijf van Nederland. Het maakt mij niet uit, ik zie wel wat er komt", aldus de geboren Rotterdammer. Het contract van Monteiro bij Heracles loopt nog tot medio 2020 en bevat een optie voor nog een jaar. Over zijn toekomst heeft de middenvelder nog niet met de clubleiding gesproken: "We zullen zien wat er komt, het is gewoon afwachten."

Monteiro speelde in het verleden bij diverse Nederlandse en Duitse profclubs en kwam sinds de zomer van 2015 uit voor Cambuur, waar hij debuteerde in het betaalde voetbal. Na twee seizoenen vertrok hij naar Heracles. Monteiro heeft tot dusver 34 wedstrijden gespeeld voor de club uit Almelo, waarin hij drie doelpunten maakte en twee keer een medespeler in stelling bracht.

www.voetbalzone.nl
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ruubmac

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 16, 2018, 20:30:03
Jamiro Monteiro wil Heracles Almelo na één seizoen alweer verlaten voor een club in de Nederlandse top. De 24-jarige middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van sc Cambuur, zegt in gesprek met RTV Oost dat hij voor zijn gevoel klaar is om het hogerop te zoeken.

"Ik voel dat ik klaar ben voor een stap hogerop. Voor de top vier of vijf van Nederland. Het maakt mij niet uit, ik zie wel wat er komt", aldus de geboren Rotterdammer. Het contract van Monteiro bij Heracles loopt nog tot medio 2020 en bevat een optie voor nog een jaar. Over zijn toekomst heeft de middenvelder nog niet met de clubleiding gesproken: "We zullen zien wat er komt, het is gewoon afwachten."

Monteiro speelde in het verleden bij diverse Nederlandse en Duitse profclubs en kwam sinds de zomer van 2015 uit voor Cambuur, waar hij debuteerde in het betaalde voetbal. Na twee seizoenen vertrok hij naar Heracles. Monteiro heeft tot dusver 34 wedstrijden gespeeld voor de club uit Almelo, waarin hij drie doelpunten maakte en twee keer een medespeler in stelling bracht.

www.voetbalzone.nl

Die heeft het ook te hoog in de bol zitten. Eerst maar een paar seizoenen bij Heracles constant spelen dacht ik zo. Maar ja...

Hoe is het eigenlijk met Makrini? Die zie ik nooit meer voorbij komen in de samenvattingen.

Huzumer

Cambuur heeft doorverkooppercentage bedongen. Alleen bij eerste doorverkoop of vaker?