Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

okkele

rusnak vanavond gescoord voor slovakije tegen emiraten.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Crowley heeft wel eens betere wedstrijden gespeeld.

carlo de leeuw

Citaat van: PePe op maart 23, 2018, 20:53:42
Crowley heeft wel eens betere wedstrijden gespeeld.
staat wat achteloos te ballen.moet wel even opscherpen en hopelijk krijgt hij in de rust enorm op zijn flikker.

papier

Ron Janzen, Giovanni Hiwat en Marcel Ritzmaier hebben vanavond al het net gevonden.

hobbes

Grim wordt geen trainer van Sparta volgend seizoen, die hebben Fraser aangesteld.

el haj

Beetje kinderachtig, maar lekker voor 'm.

Cor


D.H.Skolten

Waardeloos al die kritiek die Barto vandaag krijgt op social media. " maar gauw oprotten" en "opflikkeren die gast" enz. enz. , als het nou dkv supporters zijn oke maar dit zijn gewoon (zogenaamde) Cambuur supporters, hoe durf je! Barto heeft meer voor Cambuur betekend dan al die gasten bij elkaar. Die lui mogen van mij voortaan hun voetbal wedstrijden 30 kilometer zuidelijker bekijken, ZIJ mogen van mij opflikkeren. Cambuur onwaardig zulke mensen! |:)

PePe

Citaat van: D.H.Skolten op maart 26, 2018, 22:10:58
Waardeloos al die kritiek die Barto vandaag krijgt op social media. " maar gauw oprotten" en "opflikkeren die gast" enz. enz. , als het nou dkv supporters zijn oke maar dit zijn gewoon (zogenaamde) Cambuur supporters, hoe durf je! Barto heeft meer voor Cambuur betekend dan al die gasten bij elkaar. Die lui mogen van mij voortaan hun voetbal wedstrijden 30 kilometer zuidelijker bekijken, ZIJ mogen van mij opflikkeren. Cambuur onwaardig zulke mensen! |:)

Ben ik met je eens.
(Barto wordt helaas verkeerd gebruikt, moet je nu alleen als pinch-hitter gebruiken)
Maar daar kan Barto niets aan doen.

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op maart 26, 2018, 22:10:58
Waardeloos al die kritiek die Barto vandaag krijgt op social media. " maar gauw oprotten" en "opflikkeren die gast" enz. enz. , als het nou dkv supporters zijn oke maar dit zijn gewoon (zogenaamde) Cambuur supporters, hoe durf je! Barto heeft meer voor Cambuur betekend dan al die gasten bij elkaar. Die lui mogen van mij voortaan hun voetbal wedstrijden 30 kilometer zuidelijker bekijken, ZIJ mogen van mij opflikkeren. Cambuur onwaardig zulke mensen! |:)
je hebt helemaal gelijk.
tja,dat is "social"media.
niks sociaals aan vaak helaas,ook hier word de spoeling gelukkig wat dunner maar dit soort internetschreeuwers blijf je houden.
ik denk niet dat barto(als hij het al leest) zich hier erg druk om maakt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op maart 26, 2018, 22:10:58
Waardeloos al die kritiek die Barto vandaag krijgt op social media. " maar gauw oprotten" en "opflikkeren die gast" enz. enz. , als het nou dkv supporters zijn oke maar dit zijn gewoon (zogenaamde) Cambuur supporters, hoe durf je! Barto heeft meer voor Cambuur betekend dan al die gasten bij elkaar. Die lui mogen van mij voortaan hun voetbal wedstrijden 30 kilometer zuidelijker bekijken, ZIJ mogen van mij opflikkeren. Cambuur onwaardig zulke mensen! |:)
Ik ben het niet vaak met je eens met de wijze waarop jij je uit op het forum, maar inhoudelijk heb je nu volkomen gelijk.
Iedereen mag wat mij betreft zijn ongezouten mening geven over spelers, trainers, bestuursleden en forumleden, maar hoe sommigen hier te keer is respectloos.
Dat bij Barto de houdbaarheidsdatum enigszins verlopen is, lijkt mij geen openbaring, maar hij heeft veel voor ons betekent. Dat hij met deze selectie niet kan brengen wat wij hopen, is hoofdzakelijk gelegen in manier waarop hij wordt gebruikt of wordt aangespeeld.
Zo ga je als "supporter" niet om met helden.
Bovenstaande is overigens op meerdere spelers van toepassing.
Jammer dat een stel primaten hun gal stelselmatig op het forum kotsen en daarmee ook het Cambuur forum ontsieren.

Agy

VoetbalPrimeur:

Advocaat verrast, Grim verbolgen: 'Ze hoeven mij ook niks meer te vragen'
Dinsdag 27 maart 2018 om 06:50
De manier waarop technisch directeur Henk van Stee voorbij is gegaan aan Fred Grim en Henk Fraser heeft aangesteld als nieuwe Sparta-trainer, is tegen het zere been van de personen die de Kasteelclub in de Eredivisie moeten houden.

Dick Advocaat, Cor Pot en adviseur Leo Beenhakker opteerden voor huidig assistent-trainer Grim. "Dit is een hard gelag, maar de schouders moeten er weer onder om de club in de Eredivisie te houden", reageert de oud-doelman in De Telegraaf. Hij kreeg een week voor de benoeming van Fraser nog te horen dat hij moest nadenken over zijn eigen technische staf. Van Stee koos na zijn aanstelling echter direct een andere weg.

"Ook voor mij was het verrassend", zegt Advocaat. "Dat heeft echt niks met de trainer Henk Fraser te maken, want dat is een uitstekende trainer, maar het gaat me om de procedure. Daar zet ik mijn vraagtekens bij, ook naar Fred toe." Voor de Kleine Generaal was Grim de belangrijkste kandidaat. "Deze keuze is het goed recht van het bestuur en van Henk (van Stee, red.). Dat moet je accepteren en is prima, maar dan hoeven ze mij ook niks meer te vragen."

Adviseur Beenhakker onthield zich van commentaar. Uitgerekend de man die hij binnenhaalde gaat aan zijn advies voorbij. "Man, ik word 76 en ben blij dat ik iedere morgen nog opsta." Van Stee informeerde na zijn entree nog wel of er toezeggingen waren gedaan aan Grim. "Dat was niet het geval, waardoor ik ook naar andere kandidaten ben gaan kijken. Ondanks de kwaliteiten van Fred Grim past Henk Fraser in mijn ogen beter bij de club."

____________________________________________________________



Sorry maaru.....  :_schater :_schater :_schater

Agy

Citaat van: D.H.Skolten op maart 26, 2018, 22:10:58
Waardeloos al die kritiek die Barto vandaag krijgt op social media. " maar gauw oprotten" en "opflikkeren die gast" enz. enz. , als het nou dkv supporters zijn oke maar dit zijn gewoon (zogenaamde) Cambuur supporters, hoe durf je! Barto heeft meer voor Cambuur betekend dan al die gasten bij elkaar. Die lui mogen van mij voortaan hun voetbal wedstrijden 30 kilometer zuidelijker bekijken, ZIJ mogen van mij opflikkeren. Cambuur onwaardig zulke mensen! |:)

+1

Voor de breedte zijn trouwens Barto en Houtkoop prima spelers dus snap zo ie zo de frustraties niet. Dat men twijfelt aan Rosheuvel vindt ik wel kwalijk, of het moet met zijn blessure gevoeligheid te maken hebben.

Grijskijkert

Citaat van: Agy op maart 27, 2018, 09:27:47
+1

Voor de breedte zijn trouwens Barto en Houtkoop prima spelers dus snap zo ie zo de frustraties niet. Dat men twijfelt aan Rosheuvel vindt ik wel kwalijk, of het moet met zijn blessure gevoeligheid te maken hebben.
Dat dus,en zijn salaris...
IN HENK WE TRUST!!!

Montana

Citaat van: D.H.Skolten op maart 26, 2018, 22:10:58
Waardeloos al die kritiek die Barto vandaag krijgt op social media. " maar gauw oprotten" en "opflikkeren die gast" enz. enz. , als het nou dkv supporters zijn oke maar dit zijn gewoon (zogenaamde) Cambuur supporters, hoe durf je! Barto heeft meer voor Cambuur betekend dan al die gasten bij elkaar. Die lui mogen van mij voortaan hun voetbal wedstrijden 30 kilometer zuidelijker bekijken, ZIJ mogen van mij opflikkeren. Cambuur onwaardig zulke mensen! |:)

Helemaal mee eens! Barto is een absolute cultheld en heeft zich nog nóóit negatief over Cambuursupporters uitgelaten. Beschamend hoe sommige supporters tekeer gaan over zijn mogelijke contractverlenging. Overigens kunnen deze supporters zich beter bezig druk maken over de regels van 't Kofschip. Is voor iedereen, inclusief Barto, beter :insane