Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2018, 22:55:45
Nu al zin om hem samen te zien met Robertha en de gehaaide Narsingh.   _O_

Zou al schelen ja.

Arme jongen.. Kom je van Arsenal; speel je nu met Daniels, Houtkoop en Kallon om je heen ;( ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2018, 22:55:45
Nu al zin om hem samen te zien met Robertha en de gehaaide Narsingh.   _O_

Narsingh??????? Die is 30 vd 38 wedstrijden geblesseerd.

PePe

Wat duurt het soms allemachtig lang voordat hij een bal naar zijn mede spelers afspeelt?
(dit moet hij snel verbeteren)

gewoon een fan

Citaat van: PePe op februari 24, 2018, 13:11:06
Wat duurt het soms allemachtig lang voordat hij een bal naar zijn mede spelers afspeelt?
(dit moet hij snel verbeteren)

Misschien omdat hij altijd naar voren wil spelen en zijn medespelers niet altijd door hebben wanneer ze moeten lopen en hij daarom de bal niet kwijt kan.
Ik heb echt genoten van deze speler gisteren  :thumbsup

diekhuzen

Citaat van: PePe op februari 24, 2018, 13:11:06
Wat duurt het soms allemachtig lang voordat hij een bal naar zijn mede spelers afspeelt?
(dit moet hij snel verbeteren)

Tja, was ook vrij statisch met 2 spitsen en hij zorgt juist voor variatie en afwisseling.  Speelde juist heel sterk.

Noordcambuur

Er zijn spelers begrijpen hem niet speelde gisteren een hele goede wedstrijd.

Vlampiep

Citaat van: gewoon een fan op februari 24, 2018, 13:15:21
Misschien omdat hij altijd naar voren wil spelen en zijn medespelers niet altijd door hebben wanneer ze moeten lopen en hij daarom de bal niet kwijt kan.
Ik heb echt genoten van deze speler gisteren  :thumbsup
Gisteravond ook echt kunnen genieten van deze speler, wat ook het geval was met Sai en Kallon. 8)

speculeter

Kallon??
Die vond ik slecht....of lag dat aan mij?

Vlampiep

Citaat van: speculeter op februari 24, 2018, 19:39:24
Kallon??
Die vond ik slecht....of lag dat aan mij?
Als je de eerste helft bedoeld oké, maar in de tweede helft begon hij met durf echt wel goed te ballen. Dus dat genieten van mij is meer van de tweede helft.

Gasgeve

De mannen van VI zijn zeer te spreken over v/d Streek. Goede reclame voor ons clubje!

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op februari 26, 2018, 21:56:13
De mannen van VI zijn zeer te spreken over v/d Streek. Goede reclame voor ons clubje!
Maar die stond er ook niet meteen..kreeg in zijn eerste jaren ook kritiek hier,net als spelers in de huidige selectie.
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Stond er in zijn eerste jaar juist wel meteen, zijn tweede jaar was ronduit slecht

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op februari 27, 2018, 07:41:20
Stond er in zijn eerste jaar juist wel meteen, zijn tweede jaar was ronduit slecht
In zijn tweede jaar bij Cambuur had hij een terugval, wat normaal is voor jonge spelers die een volledig seizoen bijna alle wedstrijden goed hebben gepresteerd.
Hij werd daarna door sommigen op het forum verguisd en werd aan zijn kwaliteiten getwijfeld.
Pas toen hij veel ging scoren verstomde de kritiek.
Ook bij zijn tranfer naar Utrecht werd door sommigen nog de twijfel uitgesproken.
Als hij zich bij Utrecht blijft ontwikkelen zou het mij niet verbazen dat hij nog een stap hoger gaat maken.


De Gast

Schoenen aan de wilgen hangen beste man. Wat een hopeloos nietszeggend, de vedette uithangende, interview donderdag met Geert. Wees eens kritisch op jezelf. Je kunt niet meer meekomen en frustreert het hele elftal. Stop aub.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op maart 03, 2018, 09:06:27
Schoenen aan de wilgen hangen beste man. Wat een hopeloos nietszeggend, de vedette uithangende, interview donderdag met Geert. Wees eens kritisch op jezelf. Je kunt niet meer meekomen en frustreert het hele elftal. Stop aub.
amen :thumbsup