Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Bascambuur op december 02, 2017, 15:38:32
Noordcambuur is volgens mij wel de domste user van dit forum. Best een prestatie.
vergeet heintje davids niet he?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Bascambuur op december 02, 2017, 15:38:32
Noordcambuur is volgens mij wel de domste user van dit forum. Best een prestatie.
hij doet zijn best. Hij staat in de top 2

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 02, 2017, 13:44:14
Eerlijk gezegd niet. Er is niks wat hard aankwam bij mij? :y :y :y
nee ohhh  8P

Noordcambuur

Citaat van: Bascambuur op december 02, 2017, 15:38:32
Noordcambuur is volgens mij wel de domste user van dit forum. Best een prestatie.
:thumbsup jij hebt je dag sterk punt van je  :thumbsup

Stanley

Laten we het bij Cummings houden. Prima wedstrijd gekeept!

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op december 02, 2017, 16:10:06
Laten we het bij Cummings houden. Prima wedstrijd gekeept!
zo zit het kerel... |:) onze ex trainer had het goed mis. 8P

zeewolde

Citaat van: sunderland op december 02, 2017, 15:59:32
hij doet zijn best. Hij staat in de top 2
die andere komt zeker uit Zevenaar? :_schater

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op december 02, 2017, 16:16:32
zo zit het kerel... |:) onze ex trainer had het goed mis. 8P
omdat hij hem in de basis zette?

Bernardo

Mag hopen dat ondanks de wedstrijd van gisteren, een nieuwe keeper een van de prioriteiten is in de winterstop.

Bernardo

Ogbeche heeft er in 20 minuten alweer 2 inliggen.

speculeter

Als Cummings de rest vh seizoen zo blijft keepen mag hij van mij blijven staan hoor.

weestwel

Citaat van: Bernardo op december 02, 2017, 21:14:00
Ogbeche heeft er in 20 minuten alweer 2 inliggen.

Daar kunnen we hier in Leeuwarden alleen maar jaloers op zijn.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bernardo op december 02, 2017, 21:14:00
Ogbeche heeft er in 20 minuten alweer 2 inliggen.

Prachtig toch voor die jongen :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op december 02, 2017, 17:13:27
Mag hopen dat ondanks de wedstrijd van gisteren, een nieuwe keeper een van de prioriteiten is in de winterstop.

Dan zullen ze wel 1 van de huidige 3 moeten wegdoen, 4 keepers in de selectie is wat teveel van het goede
Area 58

Galdiano

Het zou zomaar kunnen dat Betrams weg gaat in de winter.
Dan vol investeren in een onbetwiste nummer 1.

Hangt wel van de nieuwe trainer af. Grim zal wel met een betere blik de keepers bekijken, en waarbodig kunnen bijschaven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets