Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: denistel op november 12, 2017, 21:44:41
Baan Berger en Lodeweges mannen met ervaring en een duidelijke visie
die rustig werkten met juiste mensen erbij en goede selecties.
daar zijn we nu heel ver vandaan is mijn mening.

Dan is er maar 1 geschikte kandidaat beschikbaar.
Fred Grim, rustig in de media, duidelijke mening, en vraagt dicipline van spelers.
Daarnaast is Grim tactisch sterk.

Wanneer vertrekt Dijkhuizen voordat Grim weggekaapt gaat worden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Sommigen vinden dat Cambuur geen oud spelers meer moet nemen, voor de hoofdtrainer functie?
Als Dijkhuizen niet goed genoeg is, wil het volgens mij niet zeggen dat Grim ook zo is!

Hendrikscc

Nienhuis vanavond minuten gemaakt voor Sparta en Ogbeche scoort tegen hem.

denistel

prachtig voor ogbeche na zo veel blessure leed

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op november 19, 2017, 07:21:43
prachtig voor ogbeche na zo veel blessure leed
Ook mooi ingeschoten hoor. Ik heb hier nog niet zo'n grote handelingssnelheid en precisie gezien
Henk, held, bedankt

Hendrikscc

Ik zeg proberen voor een prikkie terug te halen

ruubmac

Citaat van: Hendrikscc op november 20, 2017, 10:35:04
Ik zeg proberen voor een prikkie terug te halen

Die zullen ze niet voor een prikkie laten gaan en hij wil vast niet onderin de JL spelen.

Yellow Army

Citaat van: Hendrikscc op november 20, 2017, 10:35:04
Ik zeg proberen voor een prikkie terug te halen

Dream on
Area 58

hobbes

Sowieso een te groot risico daar hij niet fit blijft, één Narsingh is wel genoeg

okkele

Voormalig cambuur-doelman Robbert te Loeke is betrokken bij een bizar keepersprobleem. Bij zijn club Plymouth Argyle is woensdag de vierde doelman (!) geblesseerd geraakt. "Ik kan het niet geloven", aldus manager Derek Adams.

Door de blessure van de eerste keuze Luke McCormick, kreeg reservedoelman Kyle Letheren het vertrouwen van Adams. Toen ook hij na vijf duels een kwetsuur opliep, mocht Te Loeke, die deze zomer overkwam van Achilles '29, tussen de palen gaan staan. Maar ook hij was niet fit en kampte met rugproblemen.

Remi Matthews werd gehuurd van Norwich City buiten de transferperiode om, het zogenoemde 'emergency loan', wat is toegestaan in Engeland. Maar ook hij heeft inmiddels twee gekneusde tenen opgelopen. "Dit heb ik nog nooit meegemaakt", aldus Adams tegenover de BBC.

Tot overmaat van ramp mag er tussentijds geen goalie meer worden aangetrokken door de nummer 23 van de League One, vanwege de eerdere komst van Matthews. Alleen jeugddoelman Max Childs (17) is voorlopig nog beschikbaar voor Adams.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

en dan klagen wij over onze keepers :_schater

Collingwood

Heel triest:

City Watch‏Verified account
@City_Watch
Manchester City youngster Sinan Bytyqi (22) has been forced to retire with a heart problem, but has been given a new role as a loan scout. [@MikeKeegan_DM]
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Zonde, die jongen heeft veel voor zijn kiezen gehad als voetballer. Ik hoop dat zijn gezondheid het toelaat een goed leven te kunnen leiden.

Montana

Ex-speler Cambuur en Go Ahead (22) stopt en wordt City-scout: 'Pep tikte me aan'
Vrijdag 24 november 2017 om 14:55
Sinan Bytyqi heeft op 22-jarige leeftijd een punt gezet achter zijn loopbaan. Een hartprobleem maakt voetballen onmogelijk voor de middenvelder van Manchester City, die in Nederland bekend is van zijn periodes bij SC Cambuur en Go Ahead Eagles. In The Daily Mail doet hij zijn verhaal.

Voor Bytyqi lag een gouden voetbaltoekomst in het verschiet, nadat hij begin 2015 zijn handtekening zette onder een contract bij Manchester City. De Engelse grootmacht stalde hem vervolgens bij Cambuur. Een succes werd dat niet, omdat de Kosovaarse Oostenrijker zijn voorste kruisband scheurde. Een nieuwe poging in Nederland, bij Go Ahead Eagles, liep ook verkeerd af.

"Op een dag werd ik naar het kantoor van de trainer geroepen en daar zaten alle coaches en fysio's", blikt Bytyqi terug. "Ik dacht: wat is hier aan de hand? Het was raar. De trainer haalde een papier tevoorschijn waarop stond dat ze iets hadden gevonden bij de jaarlijkse hartscan in Manchester en dat ik terug moest naar Engeland. Hij zei ook dat het een kwaal was die mijn carrière zou kunnen beëindigen."



Bytyqi onderging aanvullende onderzoeken in Manchester en daar kwam de diagnose: een verdikking van de hartspier. Het is de grootste oorzaak voor plotselinge hartaanvallen bij jonge, gezonde sporters. "Ze zeiden dat als ik door zou gaan met voetballen, ik vier procent kans zou hebben op een hartaanval. Als mijn hart zou stoppen, zou ik een overlevingskans van één procent hebben."

Aan zijn tijd in Nederland houdt hij warme gevoelens over. "Het was een fantastische ervaring. In thuiswedstrijden (bij Go Ahead Eagles, red.) werden alle 10.000 kaarten verkocht. Ook speelde ik tegen Ajax voor 50.000 toeschouwers. Toen ik dat jaar even terug was in Manchester, tikte Pep Guardiola me aan met de vraag hoe het ging. Hij zei dat ze me in de gaten hielden."

Opvallend genoeg is Bytyqi al even gestopt met voetballen, maar Manchester City hield het stil tot het interview met The Daily Mail. Achter de schermen heeft de Engelse grootmacht een nieuwe rol voor hem gevonden: Bytyqi is sinds 2 november in dienst als scout voor verhuurde spelers. "Ik bekijk spelers, maak rapporten en probeer ze te ondersteunen. Ik voel me gelukkig."



Dokkumer

Trouwens wel heel mooi dat er binnen de club direct een baan voor hem is geweest.