Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op november 11, 2017, 22:23:41
henk zou over 2 of 3 jaar technisch directeur moeten worden of technisch manager
hoe ze ook maar willen noemen.man zou weer veel positieve gloed over de club
laten uitstralen en supporters en sponsers naar de club lokken iets wat nu in
tegenovergestelde richting gebeurd.Heeft een netwerk van hier tot Tokyo.

Sandor papiertje halen-Oebele techniek trainer-Sierd keepers trainer

dan ben je al een heel eind op weg volgens mij

En Jan Bruin klusjesman  :D

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 11, 2017, 22:23:41
henk zou over 2 of 3 jaar technisch directeur moeten worden of technisch manager
hoe ze ook maar willen noemen.man zou weer veel positieve gloed over de club
laten uitstralen en supporters en sponsers naar de club lokken iets wat nu in
tegenovergestelde richting gebeurd.Heeft een netwerk van hier tot Tokyo.

Sandor papiertje halen-Oebele techniek trainer-Sierd keepers trainer

dan ben je al een heel eind op weg volgens mij
Ja, dit droom team zou Cambuur commercieel zeer aantrekkelijk maken en op voetbalgebied ons doen kunnen steiger naar de sub top.
Maar zolang Ype met zijn dikke kont op het blauw gele pluche blijft plakken, zijn dergelijke dromen ondenkbaar.

De Gast

Volgend jaar trainer van DKV. Dit was de zg tussenstop toch? Die zien we hier voorlopig niet meer terug.

denistel

Citaat van: De Gast op november 12, 2017, 08:50:29
Volgend jaar trainer van DKV. Dit was de zg tussenstop toch? Die zien we hier voorlopig niet meer terug.

wie wordt trainer van dkv henk? denk huist niet dat zijn grootste
kracht in het trainer zijn ligt hoor al zal ie er vast verstand van hebben
maar hij is meer voor de sfeer de juiste snaar raken en sandor voor
het voetbal gedeelte maar zo zie ik het.

sunderland

Citaat van: denistel op november 12, 2017, 11:15:34
wie wordt trainer van dkv henk? denk huist niet dat zijn grootste
kracht in het trainer zijn ligt hoor al zal ie er vast verstand van hebben
maar hij is meer voor de sfeer de juiste snaar raken en sandor voor
het voetbal gedeelte maar zo zie ik het.
zo is het!

Galdiano

Citaat van: hobbes op november 11, 2017, 17:03:13
Feit blijft dat hij zelf is weg gegaan toen het moeilijk werd

Een trainer die zelf weggaat en een zak geld mee krijgt bij een club die elke stuiver nog om moet draaien.  8P

Allom bekend dat hij min of meer gedwongen moest vertrekken door de hele soap met Smid en Sandor.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Blijf het zonde vinden, die twee hadden hier gewoon nog jaren moeten werken.

denistel

lodeweges op zich ook maar ja die werd door die boeren weghaald die zagen
het gevaar. man was heel rustig maar beste trainer die ik heb gezien zeer
goeie oefenstof en speelwijze.

reisbureau

Citaat van: denistel op november 12, 2017, 17:58:49
lodeweges op zich ook maar ja die werd door die boeren weghaald die zagen
het gevaar. man was heel rustig maar beste trainer die ik heb gezien zeer
goeie oefenstof en speelwijze.

Die Rob Baan was ook goed. Euuuh dat was trouwens ook een rustige man met visie met enthousiaste mensen om hem heen.
Zou dat dan de formule zijn voor onze volksclub.


denistel

Baan Berger en Lodeweges mannen met ervaring en een duidelijke visie
die rustig werkten met juiste mensen erbij en goede selecties.
daar zijn we nu heel ver vandaan is mijn mening.

okkele

Citaat van: PePe op november 11, 2017, 19:01:57
Toen het met Henk goed in Leeuwarden ging, heb ik je daar nooit over gehoord?
geen idee waar je dit op baseert.
ik heb voor zover ik weet niet met jou gesproken en ik geloof ook niet dat je het hele forum-gebeuren van die tijd uit het hoofd kent.
ik hoef dat dialect niet te horen,niet op mn werk,niet op straat ,niet van henk.
heb ook met hem gesproken toen de selectie op de bowlingbaan was en ook daar praten we gewoon een taal.
waarom zou ik in de henk-tijd op dit forum daar over beginnen?
ik kijk niet naar omrop abe . punt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: V-man op november 11, 2017, 21:41:01
Dat dialect is niet aan te horen. Altijd wat te zeiken hiero. Henk is een bijzondere vent
ik zeik niet op henk.
als er hier lui zitten die dit een fijn klinkend geluid vinden dan moeten zij dat weten,voor mij klinkt het naar snauwen en grommen.
een mooiere man dan henk de jong hebben we hier niet gehad en krijgen we ook niet meer.
dat betekent nog niet dat het uit zijn mond anders klinkt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Henk was uniek om zijn uitstraling maar er zijn meer prima TS-en dan Henk en Sandor. Slot was ook prima, in korte tijd toch een herkenbaar team met 2 lastige systemen neergezet. Alleen te kort om ervan te profiteren. Er komt vast wel weer een goeie na Dijkie (Grim mischien).

SCC-J

Citaat van: denistel op november 11, 2017, 22:23:41
henk zou over 2 of 3 jaar technisch directeur moeten worden of technisch manager
hoe ze ook maar willen noemen.man zou weer veel positieve gloed over de club
laten uitstralen en supporters en sponsers naar de club lokken iets wat nu in
tegenovergestelde richting gebeurd.Heeft een netwerk van hier tot Tokyo.

Sandor papiertje halen-Oebele techniek trainer-Sierd keepers trainer

dan ben je al een heel eind op weg volgens mij


Dit slaat toch nergens op. Je wilt iemand die goed met mensen kan werken bij de mensen weghalen en achter een bureau zetten. Daarnaast heeft Henk helemaal geen ervaring op zo'n functie en dat hij een netwerk tot Tokyo zou hebben is ook nergens opgebasseerd.

denistel

Citaat van: SCC-J op november 13, 2017, 09:45:20

Dit slaat toch nergens op. Je wilt iemand die goed met mensen kan werken bij de mensen weghalen en achter een bureau zetten. Daarnaast heeft Henk helemaal geen ervaring op zo'n functie en dat hij een netwerk tot Tokyo zou hebben is ook nergens opgebasseerd.

wie zegt dat ik em bij de mensen weg wil halen dan?? in die functie heb je juist contact met iedereen
toch spelers trainers en en kantoorpersoneel want het gaat er om hoe je dat zelf inviult.
en henk heeft geen netwerk?? man heel nederland kent em immers. had gister zien boekpresentatie
nou daar waren er genoeg aanwezig
heeft al bij groningen-heracles-dkv-in sneek harlkma drachten en cambuur gewerkt en nu de graafschap.
maar ja zo zie ik het he.