Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Linkerkant Vd laan ritzmaier Kippersluis. Rechterkant v deelen wermeskerken Narsingh. Is het moeilijk. NEE ! Maar deze harlekijnen zouden er wel weer wat anders van maken

ruubmac

Citaat van: El FLaco op november 02, 2017, 09:07:39
niet best?

Ritzmaier heeft geen bal verkeerd gespeeld, geen bal
Elke bal was naar een medespeler

Die wedstrijd heb ik ook gezien. En die corners dan...  _O_ als de mogelijkheid zich voordoet, altijd halen!!! Helaas zijn we 'slechts' Cambuur en spelen we onderin de JL, geen realistische gedachte dus  ;(

sunderland

Citaat van: ruubmac op november 02, 2017, 10:32:02
Die wedstrijd heb ik ook gezien. En die corners dan...  _O_ als de mogelijkheid zich voordoet, altijd halen!!! Helaas zijn we 'slechts' Cambuur en spelen we onderin de JL, geen realistische gedachte dus  ;(
hij heeft niet zo veel te willen denk ik

hobbes

Citaat van: sunderland op november 02, 2017, 10:43:59
hij heeft niet zo veel te willen denk ik

Idd, alleen bij ons heeft hij een hoog nivo gehaald. Bij NEC en Gae was hij niet zo onderscheidend.

denistel

#5059
Citaat van: El FLaco op november 02, 2017, 09:07:39
niet best?

Ritzmaier heeft geen bal verkeerd gespeeld, geen bal
Elke bal was naar een medespeler

geen drang naar de goal geen schot op goal geen actie,s of heb ik dat verkeerd
gezien?? ik verwacht gewoon meer van een middenvelder dan wat hij liet
zien. toen ie hier speelde was ie toch veel beter en gevaarlijker.
en er was niemand van cambuur die boven op hem stond.je weet wat voor speler
het is als je em een paar goed aanpakt is ie nergens meer maar ja dat doen wij niet.

sunderland

Ik weet niet wat jij allemaal ziet maar als je hem op nivo krijgt is ie geweldig. Niet als linksback zoals egels

denistel

war je zelf al zegt als je em op niveau krijgt maar dat zeg ik dat is ie nu toch
niet.heb em amper bij of in de 16 gezien en geen doelpogingen.corners
zijn prima maar dat zijn die bij ons op dit moment ook wel.en was wel
goed aan de bal en rustig spelend maar is niet de leider die wij zoeken
zo, type is ie niet veel te bescheiden.veotballend en op niveay een meer
waarde maar zit niet voor niks bij de beloften toch.

PePe

Monteiro over Arne Slot: Hij pakte me aan als ik iets verkeerd deed en ging echt met me aan het werk!
Spelers waarderen het als ze tips van hun trainer krijgen tijdens de trainingen!
HIER KAN MARINUS NOG WAT VAN LEREN!  :y

denistel

Citaat van: PePe op november 02, 2017, 13:26:46
Monteiro over Arne Slot: Hij pakte me aan als ik iets verkeerd deed en ging echt met me aan het werk!
Spelers waarderen het als ze tips van hun trainer krijgen tijdens de trainingen!
HIER KAN MARINUS NOG WAT VAN LEREN!  :y

juistum Monteiro was al hoe klein en tenger ie is wel altijd iemand die er inging
en dat missen heel veel spelers nu en dan win je geen wedstrijden.en tevens
liet hij soms ook voetballend heel goede dingen zien.

El FLaco

Citaat van: denistel op november 02, 2017, 11:00:48
geen drang naar de goal geen schot op goal geen actie,s of heb ik dat verkeerd
gezien?? ik verwacht gewoon meer van een middenvelder dan wat hij liet
zien. toen ie hier speelde was ie toch veel beter en gevaarlijker.
en er was niemand van cambuur die boven op hem stond.je weet wat voor speler
het is als je em een paar goed aanpakt is ie nergens meer maar ja dat doen wij niet.

Isso
Ondanks dat hij geen bal verkeerd speelde liep hij ietwat ongemotiveerd rond
Vaak alsof het een training was
Je kan zien dt dit (voor ons) buitencategorie voetballer is

Anyway
onhaalbare kaart lijkt mij

reisbureau

Citaat van: denistel op oktober 29, 2017, 23:24:59
in de opbouw van wat als ik vragen mag?

Je slaat de spijker op zijn kop.
Er is namelijk nu niks en niemand die daar vorm aan kan geven.
Daar zou een Ogbeche een rol bij kunnen spelen.

En ja dan zijn we er nog niet.

piene hassus

Miste gister oek un kans

reisbureau


zeewolde

Monteiro en vd Streek "gewoon" weer basis

EdsjeSCC

Citaat van: zeewolde op november 05, 2017, 15:20:32
Monteiro en vd Streek "gewoon" weer basis

Waarom wordt dat hier elke week gemeld?