Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: ChantiSCC op oktober 22, 2017, 15:24:09
Kan makkelijk doorgroeien naar subtop Nederland!

dan mut ie wel goed eten :y

hobbes

Volgend jaar weer een derby

PePe

Citaat van: hobbes op oktober 22, 2017, 18:49:58
Volgend jaar weer een derby

Denk het niet, als ze degraderen  :_schater

sunderland

Citaat van: 666 op oktober 22, 2017, 15:22:42
Monteiro speelde goed vandaag, wat missen wij zo'n speler op het middenveld.
prachtig om te zien. Hij doet nu waar ie zo goed in is . Bij ons wou hij in het laatst ook de lijnen uitzetten en van ver op doel schieten.Nu is hij een dienende speler en dan is ie top

Dokkumer

Citaat van: PePe op oktober 21, 2017, 12:38:35
Gun Erik nu een kans, hij maakte maar 1 fout ver in de wedstrijd. (beter dan Jesse vorige week)
Een cruciale fout.. En werd Bertrams na zijn fout tegen die jonkies ook niet meteen afgebrand? Ik vond hem gewoon niet sterk.

denistel

marco vd heide scoort oek weer lekker in assen

hobbes

Citaat van: PePe op oktober 21, 2017, 12:38:35
Gun Erik nu een kans, hij maakte maar 1 fout ver in de wedstrijd. (beter dan Jesse vorige week)

Omdat de fout later in de wedstrijd was,was dat beter? Rare redenatie. Ze hebben vrijdag de Maxwell dat ze gelijk scoren, maar dat hadden ze tegen Oss veel langer de tijd voor.

Paderu

Dat de kwaliteit van keepers onvoldoende is kan ook liggen aan de keeperstrainer.
Toen Groothuis keeperstrainer was deed hij zelf de warming up van de keeper voor de wedstrijd.
Ik heb Ponk dat nog niet zien doen.Vindt dat toch wel belangrijk.

Vlampiep

Citaat van: Paderu op oktober 23, 2017, 11:02:45
Dat de kwaliteit van keepers onvoldoende is kan ook liggen aan de keeperstrainer.
Toen Groothuis keeperstrainer was deed hij zelf de warming up van de keeper voor de wedstrijd.
Ik heb Ponk dat nog niet zien doen.Vindt dat toch wel belangrijk.
Het enige wat ik Ponk zie doen is wat omhangen als een zak hooi.
Volgens mij zou in deze periode Betrams en Cummins juist behoefte hebben aan een inspirerende trainer.

denistel

ponk ziest immers amper bij de wedstrijd ja de wissels een zootje a4tjes voorhouden
als ze er in moeten.
sinds grotenhuis weg is schieten de keepers zich zelf in en zie je ponk nergens
ik zou het de keepers trainer laten doen maar ja hun zien het anders denk ik,

PePe

Citaat van: hobbes op oktober 23, 2017, 07:55:56
Omdat de fout later in de wedstrijd was,was dat beter? Rare redenatie. Ze hebben vrijdag de Maxwell dat ze gelijk scoren, maar dat hadden ze tegen Oss veel langer de tijd voor.

Het direct afzeiken bij de eerste beste fout, daar wordt een keeper daar beter van?
Ik geef aan dat hij een heel eind in de wedstrijd was gekomen, misschien morgen nog beter!

Dokkumer

Tja, amper wat moeilijks te doen gehad..

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op oktober 24, 2017, 15:36:35
Tja, amper wat moeilijks te doen gehad..
en dan krijgt hij wat te doen laat hij de bal los. :_schater

PePe

#5023
Mooi de nul gehouden vandaag tegen Den Bosch!
Het keeper probleem is nu opgelost.

Oosttribune