Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: SCC op augustus 14, 2017, 12:13:40
Dan kan hij toch beter bij ons spelen? Financieel moeten we dit wel winnen van Almere lijkt me en je kan van alles van Hoefdraad vinden, z'n rendement was prima.
Je weet wat je er aan hebt, hij kon tenminste een bal aannemen en bij zich houden. Dat was al meer dan vrijdagavond Matthieu, Daniels en Barto lieten zien.

https://www.voetbal247.nl/hoefdraad-vervanger-ahannach-bij-almere-city-fc/

Heeft de kans gekregen om te blijven maar wilde niet, laat m dan maar lekker naar Almere gaan

Vlampiep

Citaat van: justremco op augustus 14, 2017, 15:02:32
Heeft de kans gekregen om te blijven maar wilde niet, laat m dan maar lekker naar Almere gaan
Hij begon maniertjes te krijgen en dat kan alleen als je er iedere wedstrijd minstens twee inschiet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC op augustus 14, 2017, 12:13:40
Dan kan hij toch beter bij ons spelen? Financieel moeten we dit wel winnen van Almere lijkt me en je kan van alles van Hoefdraad vinden, z'n rendement was prima.
Je weet wat je er aan hebt, hij kon tenminste een bal aannemen en bij zich houden. Dat was al meer dan vrijdagavond Matthieu, Daniels en Barto lieten zien.

https://www.voetbal247.nl/hoefdraad-vervanger-ahannach-bij-almere-city-fc/

Droomtransfer! :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: SCC op augustus 14, 2017, 12:13:40
Dan kan hij toch beter bij ons spelen? Financieel moeten we dit wel winnen van Almere lijkt me en je kan van alles van Hoefdraad vinden, z'n rendement was prima.
Je weet wat je er aan hebt, hij kon tenminste een bal aannemen en bij zich houden. Dat was al meer dan vrijdagavond Matthieu, Daniels en Barto lieten zien.

https://www.voetbal247.nl/hoefdraad-vervanger-ahannach-bij-almere-city-fc/

Almere City zit volgens mij redelijk in de slappe was, mede dankzij Vincent Janssen.

Vlampiep

Citaat van: papier op augustus 14, 2017, 19:11:44
Almere City zit volgens mij redelijk in de slappe was, mede dankzij Vincent Janssen.
f
Hij voelde zich te goed voor Cambuur en gokte op veel belangstelling van hoger niveau.
Hij kan best een balletje trappen, maar zijn karakter is niet bevordelijk voor de sfeer binnen een selectie.


Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2017, 11:12:36
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756518/van-de-streek-elimineert-man-van-23-miljoen-moeten-zenit-uit-elkaar-trekken-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=www

Leuk om te lezen..
Leuk man.
En dan te bedenken dat een aantal azijnzeikers op het forum voorspelden dat hij een bankzitter zou worden en dat het niveau te hoog zou zijn.
Het zelfde was met Monteiro het geval en zie ze presteren moeiteloos op het hoogste niveau.

okkele

geeft ook meteen een nieuwe inhoud aan het begrip "kenners"
:_schater
:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

richard

Kun je zien wat trainingsarbeid kan doen, want volgens de zgn kenners wordt je niet beter als je meer traint....bij Utrecht elke dag van 08.00-17.00 op de club aanwezig.

Grijskijkert

Citaat van: richard op augustus 17, 2017, 14:02:12
Kun je zien wat trainingsarbeid kan doen, want volgens de zgn kenners wordt je niet beter als je meer traint....bij Utrecht elke dag van 08.00-17.00 op de club aanwezig.
En jij denk dan gelijk dat ze alleen op het veld staan..  :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Van der streek ging na de training ook gerust zelf een uur hardlopen. Investeren in jezelf.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2017, 14:16:20
En jij denk dan gelijk dat ze alleen op het veld staan..  :_schater

Jij moet lekker denken wat je denken wilt, onnozele!!

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op augustus 17, 2017, 14:17:01
Van der streek ging na de training ook gerust zelf een uur hardlopen. Investeren in jezelf.
Had een Tissoudali dat ook op kunnen brengen, dan had hij nu ook bij een sub/topclub gespeeld.

Yellow Army

Een mens kan natuurlijk maar een bepaalde belasting aan en die maximale belasting ligt natuurlijk ver onder die 40 uur per week. Dus om nu te roepen dat het aan de hoeveelheid trainingsarbeid ligt lijkt mij overdreven. Overigens ben ik wel voorstander van het idee dat spelers gewoon een hele dag op de club vertoeven, al is het alleen maar voor de teambuilding.

Ik vraag me eerlijk gezegd sterk af dat men bij Utrecht iedere (doordeweekse) dag van 8 tot 17u aanwezig aangezien je dan de arbeidstijdenwet overtreedt als je je ook nog bedenkt dat ze 1 of 2 wedstrijden per week speelt. Dus het lijkt mij dat er wel enige nuance zit in het dagelijks van 8 tot 17u aanwezig zijn.
Area 58

richard

Citaat van: Yellow Army op augustus 17, 2017, 14:45:13
Een mens kan natuurlijk maar een bepaalde belasting aan en die maximale belasting ligt natuurlijk ver onder die 40 uur per week. Dus om nu te roepen dat het aan de hoeveelheid trainingsarbeid ligt lijkt mij overdreven. Overigens ben ik wel voorstander van het idee dat spelers gewoon een hele dag op de club vertoeven, al is het alleen maar voor de teambuilding.

Ik vraag me eerlijk gezegd sterk af dat men bij Utrecht iedere (doordeweekse) dag van 8 tot 17u aanwezig aangezien je dan de arbeidstijdenwet overtreedt als je je ook nog bedenkt dat ze 1 of 2 wedstrijden per week speelt. Dus het lijkt mij dat er wel enige nuance zit in het dagelijks van 8 tot 17u aanwezig zijn.

Ook daar hebben ze wel eens een dag vrij?