Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: richard op augustus 13, 2017, 11:10:39
Je geeft zelf al antwoord op je vraag naar mij...ik vraag het niet aan jou?
Als zijne koninklijke hoogheid geen reactie van iemand anders wenst, dan stuurt u toch gewoon een persoonlijk bericht....
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: richard op augustus 13, 2017, 11:10:39
Je geeft zelf al antwoord op je vraag naar mij...ik vraag het niet aan jou?

Precies het antwoord waarom ik je niet serieus kan nemen. Ik zie je niet als een betweter en je zal absoluut goed ingevoerd zijn in de club. Maar wellicht is het de manier waarop je het neerzet? Maar ook daar zal je wel geen antwoord op geven, ook prima. Ik ga lekker weg met mijn sloep, fijne zondag.

Cor

Citaat van: Grijskijkert op augustus 13, 2017, 11:17:25
Als zijne koninklijke hoogheid geen reactie van iemand anders wenst, dan stuurt u toch gewoon een persoonlijk bericht....

:D :koffie

Noordcambuur

Het wordt tijd dat de competitie los barst in de JL  :thumbsup

richard

Citaat van: Cor op augustus 13, 2017, 11:17:46
Precies het antwoord waarom ik je niet serieus kan nemen. Ik zie je niet als een betweter en je zal absoluut goed ingevoerd zijn in de club. Maar wellicht is het de manier waarop je het neerzet? Maar ook daar zal je wel geen antwoord op geven, ook prima. Ik ga lekker weg met mijn sloep, fijne zondag.

Dus jij gaat bepalen hoe ik het neerzet? Fijne dag geniet ervan op het water...

Cor

Citaat van: richard op augustus 13, 2017, 11:24:03
Dus jij gaat bepalen hoe ik het neerzet? Fijne dag geniet ervan op het water...

Nee hoor. Ik bepaal niks maar jij ook niet  8)

richard

Citaat van: Cor op augustus 13, 2017, 11:27:42
Nee hoor. Ik bepaal niks maar jij ook niet  8)

Gelukkig niet..

Collingwood

Monteiro gisteren ook prima ingevallen bij Heracles, denk dat die volgende week wel in de basis staat. Bijna in iedere wedstrijd dit weekend wel een ex-Cambuur speler (Van de Streek, Tissoudali, Monteiro, Bakker, El Makrini). Hele mooie reclame voor onze club, bewijs dat je hier als speler stappen kunt maken.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2017, 12:14:49
Monteiro gisteren ook prima ingevallen bij Heracles, denk dat die volgende week wel in de basis staat. Bijna in iedere wedstrijd dit weekend wel een ex-Cambuur speler (Van de Streek, Tissoudali, Monteiro, Bakker, El Makrini). Hele mooie reclame voor onze club, bewijs dat je hier als speler setappen kunt maken.
zo zit dat laat nieuwe versterkingen maar komen.

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op augustus 13, 2017, 12:14:49
Monteiro gisteren ook prima ingevallen bij Heracles, denk dat die volgende week wel in de basis staat. Bijna in iedere wedstrijd dit weekend wel een ex-Cambuur speler (Van de Streek, Tissoudali, Monteiro, Bakker, El Makrini). Hele mooie reclame voor onze club, bewijs dat je hier als speler stappen kunt maken.

Je vergeet M. Rosheuvel , maar daar heb ik ook niet echt positieve herinnering aan (buiten één actie in de derby). Leeuwin ook onbetwist basisspeler en Droste en Reijnen spelen ook geregeld. Inderdaad mooi dat de meeste toch lijken te slagen bij een stapje omhoog.

Montana

Emmen haalt Hemmen! ?

Jandehulk


zeewolde

Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2017, 11:23:05
prima spits voor hun  :_schater
die 4 wedstrijden dat hij fit zal zijn...

SCC

Dan kan hij toch beter bij ons spelen? Financieel moeten we dit wel winnen van Almere lijkt me en je kan van alles van Hoefdraad vinden, z'n rendement was prima.
Je weet wat je er aan hebt, hij kon tenminste een bal aannemen en bij zich houden. Dat was al meer dan vrijdagavond Matthieu, Daniels en Barto lieten zien.

https://www.voetbal247.nl/hoefdraad-vervanger-ahannach-bij-almere-city-fc/

Collingwood

Citaat van: SCC op augustus 14, 2017, 12:13:40
Dan kan hij toch beter bij ons spelen? Financieel moeten we dit wel winnen van Almere lijkt me en je kan van alles van Hoefdraad vinden, z'n rendement was prima.
Je weet wat je er aan hebt, hij kon tenminste een bal aannemen en bij zich houden. Dat was al meer dan vrijdagavond Matthieu, Daniels en Barto lieten zien.

https://www.voetbal247.nl/hoefdraad-vervanger-ahannach-bij-almere-city-fc/

Algemeen bekend dat ik hem een prima voetballer vind/vond. Maar als hij liever naar Almere gaat dan bij Cambuur blijft... Laat hem dan daar maar mooi heen gaan!
Kalmte alleen kan u redden.