Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2017, 13:23:44
Barto was niet op de training is vader geworden een dochter |:)

Goede reden om een keer over te slaan

Lore

Citaat van: hobbes op juli 26, 2017, 13:36:46
Goede reden om een keer over te slaan

Hmmm, ik heb ook ooit een dochter gekregen en eerlijk gezegd is het bij mij niet bij één keer overslaan gebleven!

Collingwood

Cambuur was afgelopen winterstop al in Rosheuvel geïnteresseerd, zegt hij tegen Omroep Leo.

Net als Smeets en Schils dus een speler die ze echt graag wilden hebben. Dat doet toch deugd, want het leek de afgelopen weken alsof niemand die bij Van den Belt hoog op het lijstje stond naar Leeuwarden wilde komen.
Kalmte alleen kan u redden.

scc-aaron


hobbes

Van der Streek oogt nog niet heel gelukkig bij Utrecht

Collingwood

Wordt ook niks op deze positie. Hij heeft hele specifieke kwaliteiten en die komen in mijn ogen alleen in en rond de 16 tot uiting.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Collingwood op juli 27, 2017, 20:49:27
Wordt ook niks op deze positie. Hij heeft hele specifieke kwaliteiten en die komen in mijn ogen alleen in en rond de 16 tot uiting.

Zijn beperkte techniek is grootste probleem samen met die aardappels op zijn rug....

denistel

Citaat van: Collingwood op juli 27, 2017, 20:49:27
Wordt ook niks op deze positie. Hij heeft hele specifieke kwaliteiten en die komen in mijn ogen alleen in en rond de 16 tot uiting.

ja en daar is de concurrentie groot maar dat wist ie van te voren ook al.

Collingwood

Citaat van: richard op juli 27, 2017, 22:00:29
Zijn beperkte techniek is grootste probleem samen met die aardappels op zijn rug....

Inderdaad niet heel technisch, maar dat kon Ten Hag van tevoren weten. Wel heel dom om hem dan op een positie te zetten waar de kwaliteiten die hij wél heeft (loopacties en scorend vermogen) niet tot uiting komen. Gebruik hem dan als invaller voor Labyad. Gaat denk ik ook gebeuren als Troupée weer helemaal fit is, Klaiber dan rechtsmid.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

wordt gewoon bankzitter daar en idd met inval beurten op de goeie plek
kan ie van waarde zijn.

Vlampiep

Citaat van: richard op juli 27, 2017, 22:00:29
Zijn beperkte techniek is grootste probleem samen met die aardappels op zijn rug....
Dat vonden een halfjaar geleden hier ook een aantal op het forum van hem.
Deze jongen heeft het tegendeel bewezen en zal hopelijk nu weer alle azijnzeikers stil krijgen.

richard

Citaat van: Vlampiep op juli 27, 2017, 22:22:18
Dat vonden een halfjaar geleden hier ook een aantal op het forum van hem.
Deze jongen heeft het tegendeel bewezen en zal hopelijk nu weer alle azijnzeikers stil krijgen.

Het tegendeel? Dat hij technisch onderlegt is?

richard

Citaat van: Collingwood op juli 27, 2017, 22:05:24
Inderdaad niet heel technisch, maar dat kon Ten Hag van tevoren weten. Wel heel dom om hem dan op een positie te zetten waar de kwaliteiten die hij wél heeft (loopacties en scorend vermogen) niet tot uiting komen. Gebruik hem dan als invaller voor Labyad. Gaat denk ik ook gebeuren als Troupée weer helemaal fit is, Klaiber dan rechtsmid.

Klopt, komt gewoon op bankje, een bal aannemen is echt een probleem met zijn techniek en dit niveau ligt gewoon hoger, zijn lichaamshouding en lopen is gewoon middelmaat.... looptrainer moet met hem bezig!!

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Gasgeve

Die Deense spits heeft z'n kruisband gescheurd, dus misschien krijgt hij nu de kans in de spits.