Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2017, 23:50:15
Heeft ons in de steek gelaten in het seizoen dat ww degradeerden. Veel respect voor zijn prestaties, maar hou er en slecht gevoel aan over.

Hoeft voor mij niet terug te komen.

Hij is toch een brood voetballen? Wij waren duidelijk een zinkend schip en hij wilde én eredivisie blijven spelen én kon veel meer verdienen.

Dat kan je hem toch amper kwalijk nemen?

zeewolde

Citaat van: Lore op juni 22, 2017, 09:19:00
Hij is toch een brood voetballen? Wij waren duidelijk een zinkend schip en hij wilde én eredivisie blijven spelen én kon veel meer verdienen.

Dat kan je hem toch amper kwalijk nemen?
hij gaf zelf aan niet meer voor het geld te voetballen en op dat moment was willem Ii nog een directe concurrent.. Van hem absoluut niet netjes en vd Vegt kwam niet snel genoeg met een goede vervanger, mede daardoor zijn we gedgradeerd.

Bankzitter

#4412
Bij Willem II wordt je ook niet rijk, al zal hij best een stuk meer zijn gaan verdienen. Hij had bij ons voor het eerst een basisplaats, scoorde goals, was een cultheld... dat had hij is zijn sportieve carrière nog niet bereikt. Wellicht wilde hij bij Willem II hetzelfde bereiken maar dat is dus helemaal mislukt. Na zijn vertrek waren we wel zo goed als kansloos, dat staat voor mij vast.

hobbes

Zal nu ook wel bijna 40 zijn denk ik?

Hendrikscc

Hij heeft ons toch niet in de steek gelaten, maar moest vertrekken wegens een clausule waar hij verder ook niets aan kon doen toch of zit ik nu fout.

zeewolde

Citaat van: Hendrikscc op juni 22, 2017, 13:38:29
Hij heeft ons toch niet in de steek gelaten, maar moest vertrekken wegens een clausule waar hij verder ook niets aan kon doen toch of zit ik nu fout.
hij kon vertrekken door een clausule, hij hoefde niet

Collingwood

Zeinstra naar Heracles, zal waarschijnlijk tweede keeper worden achter Castro. Mooie stap voor hem en zeer gegund!
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2017, 10:44:52
Bij Willem II wordt je ook niet rijk, al zal hij best een stuk meer zijn gaan verdienen. Hij had bij ons voor het eerst een basisplaats, scoorde goals, was een cultheld... dat had hij is zijn sportieve carrière nog niet bereikt. Wellicht wilde hij bij Willem II hetzelfde bereiken maar dat is dus helemaal mislukt. Na zijn vertrek waren we wel zo goed als kansloos, dat staat voor mij vast.
wrong. Hij verdiende bij Willem 2 wel 2.5 x meer

sunderland

Ik weet ook uit betrouwbare bron dat ogbeche zelf enorm verbaast was dat Cambuur hem zo makkelijk liet vertrekken en zelf geen voorstel deed

Montana

Henk de Jong heeft de vooravond nog tijden op hem in zitten praten. Cambuur wilde hem houden maar kon er financieel niet tegenop

Gasgeve

Meleg naar Kayserispor. Mooie transfer voor hem.

moodygrunn

Zeinstra naar Heracles
In Henk en Sandor we trust

zeewolde



denistel