Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Citaat van: okkele op juni 14, 2017, 09:26:58
nu nog maas als trainer van psv dan neem ik een abonnement op eredivisielive.
:_schater
hij werd al is genoemd bij Fc Den.Bosch. maar is duidelijk niks geworden :_schater

JeJe

Nog even een quote (Algemeen Dagblad) van onze Technische Directeur die jullie allemaal zo aanbidden en die onze (top)trainer aangesteld heeft:

Keizer heeft ook als speler een bescheiden carrière. Hij voetbalde het grootste deel van zijn loopbaan bij Cambuur, de club waar hij later terugkeerde als technisch directeur en ook als trainer. Cambuur-directeur Gerald van den Belt loopt met hem weg. ,,Het is gelukkig achterhaald dat je als speler bij de wereldtop moet hebben gezeten om een goede trainer te zijn. Die achtergrond hadden Van Gaal en Hiddink ook niet. Met Keizer maakt Ajax een fantastische keuze. Met Arne Slot en Erik ten Hag hoort hij bij de beste trainers van dit moment.''

Dat Keizer in 2016 degradeerde met Cambuur, waar hij het elf wedstrijden voor het einde overnam van Henk de Jong, wordt hem in Leeuwarden niet aangerekend. ,,Marcel heeft geprobeerd te redden wat er te redden viel. Maar hij kon het tij niet meer keren.''

Van den Belt: ,,Marcel is een no nonsense-figuur, wars van politiek gekonkel. Hij is puur zichzelf. Compromisloos. Dat maakt hem ook tot een prettig persoon.''


JeJe

Citaat van: okkele op juni 14, 2017, 09:26:58
nu nog maas als trainer van psv dan neem ik een abonnement op eredivisielive.
:_schater
Daar hebben ze de grootste clown al zitten, slechter kan niet, Maas zal het daar niet slechter kunnen doen
Dat doet mij ook veel plezier dat hij daar zit

okkele

je hebt al een aardig profiel jeje.
een hekel aan ;
cocu.
vd belt.
dijkhuizen.
iedereen die tegen je geliefde ajax wat heeft.

gek op ;
ajax.
m keizer.


je krijgt een lastig voetbal-jaar ben ik bang.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Wanneer was Vd belt terug ? November toch! Wanneer was keizer aangesteld? Jeje prutser.

sunderland

Keizer deed het goed als td dat is heel wat anders en toen was gerald hier.

Scc4-ever

#4371
Citaat van: JeJe op juni 14, 2017, 10:18:03
Nog even een quote (Algemeen Dagblad) van onze Technische Directeur die jullie allemaal zo aanbidden en die onze (top)trainer aangesteld heeft:

Keizer heeft ook als speler een bescheiden carrière. Hij voetbalde het grootste deel van zijn loopbaan bij Cambuur, de club waar hij later terugkeerde als technisch directeur en ook als trainer. Cambuur-directeur Gerald van den Belt loopt met hem weg. ,,Het is gelukkig achterhaald dat je als speler bij de wereldtop moet hebben gezeten om een goede trainer te zijn. Die achtergrond hadden Van Gaal en Hiddink ook niet. Met Keizer maakt Ajax een fantastische keuze. Met Arne Slot en Erik ten Hag hoort hij bij de beste trainers van dit moment.''

Dat Keizer in 2016 degradeerde met Cambuur, waar hij het elf wedstrijden voor het einde overnam van Henk de Jong, wordt hem in Leeuwarden niet aangerekend. ,,Marcel heeft geprobeerd te redden wat er te redden viel. Maar hij kon het tij niet meer keren.''

Van den Belt: ,,Marcel is een no nonsense-figuur, wars van politiek gekonkel. Hij is puur zichzelf. Compromisloos. Dat maakt hem ook tot een prettig persoon.''
dan ziet Vd Belt t verkeerd!.  Marcel keizer straalt niks uit. En t was absoluut geen succes toen hij hier trainer was. Ik moet ook nog zien of hij überhaupt slaagt als trainer van Ajax.

janou

Citaat van: Scc4-ever op juni 14, 2017, 09:12:22
ik ben t niet vergeten in ieder geval. We gaven hem een kans hier. Maar t was geen succes. Hij straalde niks uit ook nog is. Keizer gaat t ook niet redden als trainer van Ajax.  Ik vind hem niet echt geschikt als hoofdtrainer voor een grote club. Maar goed misschien heb ik t mis. We zullen zien.

ik denk dat geen enkele trainer vorig jaar nog succesvol had kunnen laten aflopen. als je onderaan staat ga je door een nieuwe trainer echt niet opeens beter voetballen. vorig jaar was enkel gebrek aan kwaliteit. daar kan je als trainer niks aan doen. helemaal niet in de situatie waarin hij instapte.

overigens wel mee eens dat hij geen uitstraling had. en moet t ook nog maar zien bij ajax maarja.

JeJe

Citaat van: okkele op juni 14, 2017, 11:17:10
je hebt al een aardig profiel jeje.
een hekel aan ;
cocu.
vd belt.
dijkhuizen.
iedereen die tegen je geliefde ajax wat heeft.

gek op ;
ajax.
m keizer.


je krijgt een lastig voetbal-jaar ben ik bang.
Je moet beter leren lezen, ik heb geen hekel aan vd Belt, zeer zeker niet.
Maar wel een bloedhekel aan:
Gloeilampen olv de clown COCU
De club die kampioen geworden is
en de allergrootste hekel aan JOU

moodygrunn

Citaat van: JeJe op juni 14, 2017, 16:57:02
Je moet beter leren lezen, ik heb geen hekel aan vd Belt, zeer zeker niet.
Maar wel een bloedhekel aan:
Gloeilampen olv de clown COCU
De club die kampioen geworden is
en de allergrootste hekel aan JOU

Man man man.....
In Henk en Sandor we trust

Scc4-ever

#4375
Citaat van: janou op juni 14, 2017, 16:55:06
ik denk dat geen enkele trainer vorig jaar nog succesvol had kunnen laten aflopen. als je onderaan staat ga je door een nieuwe trainer echt niet opeens beter voetballen. vorig jaar was enkel gebrek aan kwaliteit. daar kan je als trainer niks aan doen. helemaal niet in de situatie waarin hij instapte.

overigens wel mee eens dat hij geen uitstraling had. en moet t ook nog maar zien bij ajax maarja.
klopt. daar heb je gelijk in. Hij stapte in een moeilijke fase in om te proberen cambuur nog in de eredivisie te houden. Maar dit was eigenlijk een onmogelijke opgave. Cambuur zat al in een neerwaardse spiraal in de eredivisie. De selectie had ook niet meer echt t geloof dat t ging lukken. Nou zie dat maar is als nieuwe trainer goed te krijgen. Dat lukt eigenlijk niet meer. Keizer had toen eerder al aan t roer moeten staan misschien dat t toen wel gelukt was. Maar goed dat is gissen.

Bankzitter

#4376
Op VI staat ook zo'n stukje dat Keizer niet afgerekend kan worden omdat de selectie geen kwaliteit had. Volgens mij was nacompetitie niet onmogelijk. Streek, Montiero, Bakker, Byrne, Narsingh, Lachman, v Veen... daar viel best wat van te maken. Spelers stonden op verkeerde posities en hadden geen zelfvertrouwen en dat heeft Keizer niet kunnen oplossen. Dat zal voor veel normale trainers hebben gegolden, maar hij traint nu een topclub en daar wordt nu eenmaal meer gevraagd.

Collingwood

Toen Keizer binnenkwam stonden we nog boven De Graafschap. Dus het is wat te makkelijk om hem voor de volle honderd procent vrij te pleiten.
Kalmte alleen kan u redden.

reisbureau

Laten we hier ophouden over Dhr. Keizer.
Die mijnheer moet eigenlijk lovend over ons praten.


Als speler niet goed genoeg voor de top hebben wij hem als Cambuur toch maar op de kaart gezet. Heeft hier redelijk leuk lopen ballen. Maar daar waren er toen wel meer van. Dus niks bijzonders.

Daarna heeft hij bij ons het vak van Technisch directeur en Trainer mogen leren. Ook met omgevingsfactoren leren omgaan.
Ook niks bijzonders eigenlijk.

Waar zou hij nu gestaan hebben zonder dat Cambuur hem 3x het podium heeft gegeven.
Waarschijnlijk waar wij nu ook staan. Ook niks bijzonders.

Alleen wij hebben Cambuur en hij liet het in de steek.
:X


sunderland

Kan die vervelende kwibus hier niet weert wudde