Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Tjaronn Chery is een gewild object op de zomerse transfermarkt. De middenvelder van ADO Den Haag staat in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland.

RTV West schrijft dat een aantal Nederlandse clubs interesse hebben in Chery. De eredivisionisten staan niet alleen, want ook vanuit de Duitse Bundesliga en de Engelse Premier League is er belangstelling getoond.

De 25-jarige Chery speelt sinds 2011 voor ADO Den Haag, dat hem overnam van FC Emmen. Het contract van de creatieveling loopt in 2014 af, waardoor ADO tot verkoop moet overgaan om nog iets aan de voetballer te verdienen.
Watching Football Is Not A Crime

ForzaCambuur1

Ook een oud speler van ons:

Woensdag werd er nog gespeculeerd over een samenwerking tussen Achilles'29 en Arno Arts, maar de nieuwkomer in de Jupiler League gaat in zee met een andere coach: Francois Gesthuizen. De amateurkampioen maakt op de website van de club melding van de komst van de Millingenaar, die de afgelopen seizoenen trainer van hoofdklasser Blauw Geel'38 was. Hij heeft voor twee jaar getekend.

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189714

Leeuwarden84


michello

Kans is groot dat we Reza volgend jaar op WK gaan zien bij Iran.  Spelen op dit moment (Met Reza in de spits) hun laatste wedstrijd tegen Zuid Korea.

Bernardo

Iran gewonnen van Zuid Korea 0-1, en een doelpunt van Reza!

Ze gaan naar het WK.

Adjeeeee

Mooi dat reza zich zo ontwikkeld!

denistel

geweldig zeg,,komend jaar vlammen bij luik en op het wk en een vette transfer maken

Lwdscc

'' Trainer Joop Gall van FC Emmen heeft vrijdag vier proefspelers uitgenodigd voor de eerste training van het komende seizoen. Het zijn Regilio Seedorf, Frits Dantuma, Leandro Resida en Kamil Nytko.

666

ARNHEM – De kop is eraf voor Vitesse. De Arnhemmers wonnen zaterdagavond het eerste oefenduel van de voorbereiding op het seizoen 2013/14 met 1-13 bij s.v. de Valleivogels.

De Valleivogels promoveerden twee jaar op rij van de derde naar de eerste klasse van het zaterdagvoetbal. Afgelopen seizoen degradeeren ze direct weer terug naar de tweede klasse.

Ruim duizend toeschouwers zagen hoe Jonathan Reis al snel de 0-1 maakte op aangeven van Adnane Tighadouini. Qazaishvili scoorde al snel daarna de 0-2, waarna Abbink met een eigen doelpunt voor 0-3 zorgde. Tighadouini en Darri zorgden respectievelijk voor de vierde en vijfde Arnhemse treffer, waarna Tighadouini bij de 0-6 Reis in stelling bracht. Tighadouini tekende zelf na een voortreffelijke eerste helft voor de 0-7. Darri scoorde met zijn tweede de laatste treffer van de eerste helft: 0-8.

De tweede helft kwam een geheel gewijzigd Vitesse aanzienlijk minder sterk de kleedkamer uit. Chanturia maakte nog wel de 0-9, voordat Tim Colijn met een schitterende boogbal vanaf de middenlijn voor het hoogtepunt van de avond zorgde: 1-9. Kort daarop volgden doelpunten van Chanturia en Mori. Osman schoot vervolgens met een vrije trap de 1-12 binnen. Issa Kallon tekende voor het slotakkoord met een fraai stiftje: 1-13.

Opstelling Vitesse: Velthuizen, vd Struijk, Kashia, vd Heijden, Vink, Janssen, Pröpper, Qazaishvili, Tighadouini, Reis, Darri.

Opstelling 2e helft: Room, Cornelisse, Mori, Berends, Gosens, Osman, Lieftink, Hamdaoui, Chanturia, Huisman (78. Talsma), Kallon.


Adje begint lekker in de 1e oefenwedstrijd. Voor hem is het leuk maar voor ons iets minder ivm eventuele huur.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Misschien ook veelzeggend dat hij in de eerste helft (het A-team) speelde en niet in de tweede helft (toch meer een B-team)?
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Het zegt me op dit moment echt nog helemaal niks. We kunnen wel de ontwikkelingen in de gaten houden, maar op basis van de eerste oefenwedstrijd kun je nog geen conclusies trekken vind ik.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op juni 23, 2013, 13:05:27
Het zegt me op dit moment echt nog helemaal niks. We kunnen wel de ontwikkelingen in de gaten houden, maar op basis van de eerste oefenwedstrijd kun je nog geen conclusies trekken vind ik.

Als je Siepie in de spits zou zetten tegen DTD schiet hij er gewoon 2 in ;)

Eerst maar eens tegen sterkere tegenstanders zien hoe Tigha uit de verf komt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCRulez


nepomuk

Paul Beekmans, nog onder contract bij Almere City, is definitief uitgerangeerd in Almere. Het was al bekend dat Beekmans moeilijk overweg kon met de trainer Fred Grim. Deze heeft hem te verstaan gegeven naar de Tribune te vertrekken. Beekmans mag vertrekken maar heeft nog geen nieuwe club gevonden. Eventueel wordt het contract van Beekmans ontbonden. (bron: teletekst TV Flevoland)

Hoe lag Beekmans hier in Leeuwarden in de groep? Is een terugkeer naar Cambuur mogelijk iets?

brambo3004

Citaat van: nepomuk op juni 25, 2013, 20:51:11

Hoe lag Beekmans hier in Leeuwarden in de groep? Is een terugkeer naar Cambuur mogelijk iets?

Die jongen heeft 2 jaar niet op een redelijk niveau gespeeld. Bovendien is hij veel te graag voor de Eredivisie.