Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Agy op januari 26, 2017, 12:26:15
Zekers... ingetogen juichen bij die goal..  :thumbsup

Wat zijn wij dan slecht, uitbundig juichen toen leeuwin miste (als oud supporters)   :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

piene hassus


Dokkumer

En het achteloos even hooghouden voor hij de penalty neemt  :_schater

piene hassus


Yellow Army

17 km afgelegd tegen Utrecht
Area 58

poelie-lwd

Citaat van: Yellow Army op januari 27, 2017, 15:07:16
17 km afgelegd tegen Utrecht

Waarvan 8 onnodig  l0l  :_schater gekkigheid, de man was overal. Geldt ook voor Tarik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Stefan Savic gaat naar Roda. Trainde hier een paar jaar geleden mee, maar had gedoe met zijn vorige club en dus kon Cambuur hem niet halen.

Speelt overigens volgens mij op dezelfde positie dan Van de Streek. Dus als Roda Streek al wilde hebben (die geruchten gingen een paar weken terug) dan is die interesse nu hopelijk bekoeld.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2017, 15:48:06
Stefan Savic gaat naar Roda. Trainde hier een paar jaar geleden mee, maar had gedoe met zijn vorige club en dus kon Cambuur hem niet halen.

Speelt overigens volgens mij op dezelfde positie dan Van de Streek. Dus als Roda Streek al wilde hebben (die geruchten gingen een paar weken terug) dan is die interesse nu hopelijk bekoeld.
Roda is afgehaakt voor Van de Streek toen ze ontdekten dat hij een Nederlander is.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op januari 27, 2017, 15:43:16
Waarvan 8 onnodig  l0l  :_schater gekkigheid, de man was overal. Geldt ook voor Tarik.

Tarik is veel fitter dan Van Veen, wat een voetballer juh. Die wordt nog belangrijk hoor dit seizoen!!!

Hendrikscc

Citaat van: Yellow Army op januari 27, 2017, 15:07:16
17 km afgelegd tegen Utrecht

Hoe kom je aan deze gegegevens als ik vragen mag ? Ben wel benieuwd naar de statistieken  :)

speculeter

Werd gezegd bij omrop Abe.

sunderland

Dat werd gemeld door jan bruin . Barto is een held !

SCC

Normaliter zal er volgend seizoen een nieuwe eerste spits komen en in de ideale situatie een jong talent daarachter.
Dat Barto een op en top prof is moge duidelijk zijn. Niet de beste spits, maar door inzet, instelling en ook slimmigheidjes (bespelen tegenstanders, scheidsrechter en meeslepen teamgenoten) zou Martijn imo naast rol van derde spits op termijn ook zeker een goede spitsentrainer, teammanager en/ of rol in commerciële functie moeten krijgen. Is voor de camera altijd een jongen die Cambuur goed vertegenwoordigd: slimme jongen die zich professioneel opstelt.
Vaak genoeg bekritiseerd, maar verdient ook lof voor zijn veerkracht al die seizoenen.

Bolle

Citaat van: SCC op januari 28, 2017, 08:05:27
Normaliter zal er volgend seizoen een nieuwe eerste spits komen en in de ideale situatie een jong talent daarachter.
Dat Barto een op en top prof is moge duidelijk zijn. Niet de beste spits, maar door inzet, instelling en ook slimmigheidjes (bespelen tegenstanders, scheidsrechter en meeslepen teamgenoten) zou Martijn imo naast rol van derde spits op termijn ook zeker een goede spitsentrainer, teammanager en/ of rol in commerciële functie moeten krijgen. Is voor de camera altijd een jongen die Cambuur goed vertegenwoordigd: slimme jongen die zich professioneel opstelt.
Vaak genoeg bekritiseerd, maar verdient ook lof voor zijn veerkracht al die seizoenen.

Mooi gezegd en volledig eens!

Lore

Citaat van: SCC op januari 28, 2017, 08:05:27
Normaliter zal er volgend seizoen een nieuwe eerste spits komen en in de ideale situatie een jong talent daarachter.
Dat Barto een op en top prof is moge duidelijk zijn. Niet de beste spits, maar door inzet, instelling en ook slimmigheidjes (bespelen tegenstanders, scheidsrechter en meeslepen teamgenoten) zou Martijn imo naast rol van derde spits op termijn ook zeker een goede spitsentrainer, teammanager en/ of rol in commerciële functie moeten krijgen. Is voor de camera altijd een jongen die Cambuur goed vertegenwoordigd: slimme jongen die zich professioneel opstelt.
Vaak genoeg bekritiseerd, maar verdient ook lof voor zijn veerkracht al die seizoenen.

Over een jongen gesproken die echt alles uit zijn carrière haalt! Als Sandor zijn instelling had gehad dan had hij in de top van Nederland  gespeeld