Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#3660
Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2016, 10:37:51
Ik heb het idee dat de club die Bytyqi binnenhaalt echt een prima zet doet. Voetballen kon 'ie al, maar is mentaal en fysiek veel verder dan toen die hier kwam.

Wel grappig dat NAC zo hoog opgeeft van het samenwerkingsverband terwijl iedere club die aanklopt (PSV, Twente , GAE?) daar gewoon kan shoppen.
Misschien loopt er nog een leuk spitsje rond.

Er gaat nu ook een verdediger naar dkv (ene Facey) die NAC ook graag wilde hebben. De enige echt goeie speler die ze volgens mij nu van City hebben is die Barker. Verder zijn een stuk of drie die ze graag wilden hebben niet gekomen.

EDIT: Over oud-spelers gesproken, Rai Vloet gaat naar FC Eindhoven.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

De ene na de andere transfer.
Ben benieuwd wat er bij ons nog gebeurd.

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2016, 10:37:51
Ik heb het idee dat de club die Bytyqi binnenhaalt echt een prima zet doet. Voetballen kon 'ie al, maar is mentaal en fysiek veel verder dan toen die hier kwam.

Wel grappig dat NAC zo hoog opgeeft van het samenwerkingsverband terwijl iedere club die aanklopt (PSV, Twente , GAE?) daar gewoon kan shoppen.
Misschien loopt er nog een leuk spitsje rond.
;( ;(hij gaat naar de egels ;(

denistel

die hevve ritzmaier immers oek al net haalt..een middenveld met die 2 ken nooit

sunderland

Egels heeft gewoon meer kwaliteit nodig en deze jongen kan gewoon heel goed voetballen

justremco

Citaat van: denistel op augustus 30, 2016, 12:04:32
die hevve ritzmaier immers oek al net haalt..een middenveld met die 2 ken nooit

Word gehaald als buitenspeler

denistel

ok en Wolters dan die doet het toch knap

Collingwood

Elwin Baas ‏@elwinbaas  11s11 seconds ago
Nog opvallender. Martijn van der Laan werd ook naar het tweede gestuurd. Benieuwd naar de reden. #fcgroningen
Kalmte alleen kan u redden.

Unify

Citaat van: Collingwood op september 01, 2016, 11:35:32
Elwin Baas ‏@elwinbaas  11s11 seconds ago
Nog opvallender. Martijn van der Laan werd ook naar het tweede gestuurd. Benieuwd naar de reden. #fcgroningen

Straks wordt zijn contract nog ontbonden... :)

Bankzitter

#3669
Of de reden is dat vd Laan weigerde zijn contract te laten ontbinden. Hij heeft nog 2 jaar contract, dit salaris gaat 'ie verder nergens meer verdienen.

speculeter

Contract laten ontbinden.
Mooi terug naar Cambuur.
Lekker op de linksback voetballen.Peersman eruit.
Wat een verademing.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2016, 12:31:32
Of de reden is dat vd Laan weigerde zijn contract te laten ontbinden. Hij heeft nog 2 jaar contract, dit salaris gaat 'ie verder nergens meer verdienen.

En gelijk heeft ie als er geen andere club concreet is, melk die Nijland maar lekker leeg. :P

sunderland

Vd laan had hier een heel goed salaris en kon bij Groningen een stuk meer verdienen nadat hij 3e werd in voetballer van het jaar in de telegraaf. Dus he kunt wel nagaan wat hij in vier jaar wel niet verdient daar.

sunderland

Zal sowieso tussen de 8 ton en de miljoen liggen

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 01, 2016, 19:21:20
En gelijk heeft ie als er geen andere club concreet is, melk die Nijland maar lekker leeg. :P

Inderdaad, dat soort clubbestuurders denk toch alleen maar aan geld (zie naamsverandering stadion). Nou, laat ze er dan nog maar een keer over nadenken...
In Henk en Sandor we trust