Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Na vd Laan en Rusnak is Reijnen aan de beurt
Iedereen heeft recht op mijn mening.

V-man

Rosheuvel is zeer snel en ook dreigend maar een goede voorzet of bal in het netje ontbreekt bij 8 van de 10 acties! Van der Laan is en blijft SCC! Rusnak weg bij Groningen. Wellicht ken ie ons helpen als ie daar toch niet speelt? (huren ofzo)

Noordcambuur

Citaat van: poelie-lwd op augustus 21, 2016, 16:39:14
Na vd Laan en Rusnak is Reijnen aan de beurt
kunnen we allemaal niet halen.

zeewolde

Citaat van: Delamere op augustus 21, 2016, 13:56:52
Rusnak mag weg bij FC Groningen.
tot het laatst wachten en dan huren!

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2016, 17:26:06
tot het laatst wachten en dan huren!

Als V/d Vegt dat lukt verdient hij imo wel een bosje bloemen.
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Zou ook proberen hoesen te halen.

zeewolde

Citaat van: speculeter op augustus 21, 2016, 17:45:24
Zou ook proberen hoesen te halen.
omdat die nog minder scoort dan Hemmen? :devil

Cor

Citaat van: poelie-lwd op augustus 21, 2016, 16:39:14
Na vd Laan en Rusnak is Reijnen aan de beurt

Naailand laat zich kennen

PePe

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2016, 17:53:35
omdat die nog minder scoort dan Hemmen? :devil

Divisie lager, meer kansen voor Hoessen.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2016, 17:53:35
omdat die nog minder scoort dan Hemmen? :devil
dat kan niet hemmen scoort niet

Collingwood

Tighadouini waarschijnlijk terug naar Vitesse. Die hebben nu een leuke aanval met hem, Van Wolfswinkel en Rashica.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Bytyqi verhuurd aan Go Ahead.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Bytygi naar Eagles?

hobbes

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2016, 10:31:11
Bytyqi verhuurd aan Go Ahead.

Ik meende gelezen te hebben dat hij al verhuurd was, maar blijkbaar niet. Dan gaat Tankovic daar wrs niet heen?

Bankzitter

Ik heb het idee dat de club die Bytyqi binnenhaalt echt een prima zet doet. Voetballen kon 'ie al, maar is mentaal en fysiek veel verder dan toen die hier kwam.

Wel grappig dat NAC zo hoog opgeeft van het samenwerkingsverband terwijl iedere club die aanklopt (PSV, Twente , GAE?) daar gewoon kan shoppen.
Misschien loopt er nog een leuk spitsje rond.