Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Keepers zijn de sluitpost op de begroting. Maar een goede 2e keeper is een "must" anders kost het je punten.

moodygrunn

Citaat van: Bankzitter op augustus 15, 2016, 17:19:00
Keepers zijn de sluitpost op de begroting. Maar een goede 2e keeper is een "must" anders kost het je punten.

Ben ik niet met je eens, ik vind de 1e keeper juist een belangrijke pion. De tweede en derde keeper zijn wat dat betreft eerder sluitposten op de begroting. Of wij hebben verschillende ideeen over wat 'sluitpost' inhoudt.
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2016, 16:32:59
Die hebben ook een alleraardigst team staan zo langzamerhand.

straks weer zwaar in de financiele problemen

hobbes

Dejan Meleg speelt nu tegen AZ in de Europa League

Dokkumer

Citaat van: hobbes op augustus 18, 2016, 20:49:19
Dejan Meleg speelt nu tegen AZ in de Europa League
Tussen allemaal jongens wiens naam op -ic eindigt zag ik. Hij blijft een dwarskop.

Collingwood

Ritzmaier verhuurd aan Go Ahead.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op augustus 20, 2016, 12:25:32
Ritzmaier verhuurd aan Go Ahead.

Verrassend, maar een goede zet van de Eagles

ChantiSCC

Hoe kan het nou dat Rosheuvel ineens veel beter is nu?  :_schater

ruubmac

Grappig vd laan komt erin bij Groningen.

denistel

Citaat van: hobbes op augustus 20, 2016, 12:36:12
Verrassend, maar een goede zet van de Eagles

moet je afwchten vorig seizoen volledig door de mand gevallen bij nec

Delamere

Rusnak mag weg bij FC Groningen.

ruubmac

Hoor ik dat nou goed?! Rusnak mag alweer weg bij grunn. natuurlijk onhaalbaar voor ons maar toch verrassend.

Len Cantello

Citaat van: Delamere op augustus 21, 2016, 13:56:52
Rusnak mag weg bij FC Groningen.
Maar snel ff met de pet rond!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PePe

Citaat van: Len Cantello op augustus 21, 2016, 14:33:53
Maar snel ff met de pet rond!

En Hoessen ook.
Misschien straks ook Reijnen?

hobbes

Citaat van: ruubmac op augustus 21, 2016, 13:57:14
Hoor ik dat nou goed?! Rusnak mag alweer weg bij grunn. natuurlijk onhaalbaar voor ons maar toch verrassend.

Het heeft zijn doel gediend, Groningen heeft ons zwakker gemaakt op het moment dat we ze in konden halen.