Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Tighadouini mag weg bij Malaga en wil graag terug naar Nederland.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2016, 22:13:26
Tighadouini mag weg bij Malaga en wil graag terug naar Nederland.

Hij is welkom, maar kan ongetwjfeld bij de halve eredivisie aan de slag.
Area 58

Collingwood

Donny van Iperen heeft vandaag gescoord voor Telstar dankzij een hilarische blunder van doelman Ter Wielen.
Kalmte alleen kan u redden.

whimpy

Goed gespeeld Mart.

Cor

Citaat van: whimpy op augustus 13, 2016, 23:29:15
Goed gespeeld Mart.

Wat vonden veel kenners hier hem niet eredivisiewaardig

D.H.Skolten

Citaat van: Cor op augustus 13, 2016, 23:54:36
Wat vonden veel kenners hier hem niet eredivisiewaardig
Dat was ook echt een drama hier die Dijkstra! Wat was ik blij toen hij weg ging, en wat ik helemaal niet snap is dat Roda Rosheuvel heeft gehaald, die kan alleen hard lopen en voor de rest ook echt helemaal niks.

whimpy

Ben blij dat ik geen verstand van voetballen heb....

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op augustus 05, 2016, 13:13:07
Berisha misschien te snel afgeschreven?
Echt wel!!! Die jongen had gesteund moeten worden, Cambuur had extra energie in hem moeten steken. Ik weet nog goed, eerste wedstrijd vorig jaar Zwolle uit(2-2) Berisha ingevallen en de presentator zei nog dat Cambuur nog veel plezier zou gaan beleven aan Berisha! Echt zonde hoe er met hem is omgegaan, Cambuur mag zich weer doodschamen, maar ja daar zijn we nu al aan gewend. Wij zijn het lachertje geworden van het nederlandse voetbal.

Bankzitter

Ach, het hoort bij Cambuur. Na 2 wedstrijden zijn Gouriye en Hemmen ook al weer afgeschreven.
Een speler is hier of waardeloos of een held. Ruimte voor nuance is er niet.

Er is gewoon een groot verschil met een speler die fit is en in vorm of eentje die geen vertrouwen krijgt of totaal uit vorm is.
Reijnen was hier top, krijgt bij andere clubs altijd kritiek. Dijkstra was heir een twijfelgevalletje en heeft zich verder ontwikkeld door een stapje terug te doen.

Er lopen nu ook weer wat spelers in de selectie die in potentie veel meer kunnen dan we tot nu toe hebben gezien. Ze moeten alleen wel de kans en tijd krijgen.

Ik ben in ieder geval heel blij dat we geen leger huurlingen meer hebben. Achteraf hadden er voor Vloet en nr. 24 net zo goed eigen spelers kunnen spelen. Dan waren we ook gedegradeerd maar hadden bijv. Anderson of Boutzamar nu al meer speeltijd/ervaring  gehad.



justremco

Oguzhan Turk naar Emmen

Collingwood

Citaat van: justremco op augustus 14, 2016, 15:49:27
Oguzhan Turk naar Emmen

Die hebben ook een alleraardigst team staan zo langzamerhand.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo


Cor


justremco

Citaat van: Bernardo op augustus 15, 2016, 16:08:37
Lachman naar WII.

Ze hadden beter een keeper kunnen halen die houdbare ballen niet laat gaan

Yellow Army

Citaat van: justremco op augustus 15, 2016, 17:09:37
Ze hadden beter een keeper kunnen halen die houdbare ballen niet laat gaan

Dat geldt voor meer clubs...
Area 58