Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

#195
Wegens het wegvallen van een speler met een ernstige knieblessure en de afwezigheid van een speler na de winterstop wegens een stage in het buitenland, heeft Drachtster Boys besloten de selectie aan te vullen. Sicco Bouwer komt over van Cambuur waar hij vanaf de D-pupillen heeft gespeeld.

,,Drachtster Boys is voor mij een bewuste keus, de groep en de club spreken mij enorm aan'', aldus Brouwer, die aanbiedingen van Harkemase Boys en ONS Boso Sneek naast zich neer heeft gelegd.
-----
Sicco was toch de speler die het langst bij de selectie zat afgelopen seizoen? En hij had nog een contract tot en met volgend jaar!?

Clint

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2013, 21:45:33
Mandekker? Volgens mij hebben ze de verkeerde aangetrokken  :_schater

Moet ie toch kunnen met dat grote sterke lichaam van hem? 8)

SCCornjum

#197
DEN HELDER - Na Orin de Waard, heeft voetbalderdeklasser HCSC zich voor volgend seizoen eveneens verzekerd van de komst van ex-prof Mark de Vries als selectiespeler.

De Helderse aanvaller (37) heeft ruim vierhonderd wedstrijden in het betaald voetbal achter zijn naam staan. De Vries speelde in binnen- en buitenland (o.a. Leicester City, Leeds United, Heart of Midlothians, Heerenveen en ADO Den Haag). In 2012 stopte hij als speler van Cambuur Leeuwarden met profvoetbal. Afgelopen seizoen was hij actief voor zaterdaghoofdklasser ONS Sneek.


In de papieren versie van de Helderse Courant staat dat hij ook de A1 van HCSC (mijn oude cluppie) gaat trainen.

Ook is hij van plan zijn trainers papieren te gaan halen.
Watching Football Is Not A Crime

sunderland

Citaat van: richard op mei 29, 2013, 22:34:02
Heb al een mail naar Eindhoven gestuurd!!
dat ze hem moeten nemen

sunderland

Citaat van: sunderland op juni 02, 2013, 20:50:27
dat ze hem moeten nemen
positieve trainer die van aanvallend voetbal houd .Is altijd opgewekt en kan goed met supporters overweg.Tactisch zeer sterk met name in uitwedstr laat hij zijn team goed voetballen

marrumer

Citaat van: sunderland op juni 02, 2013, 20:53:12
positieve trainer die van aanvallend voetbal houd .Is altijd opgewekt en kan goed met supporters overweg.Tactisch zeer sterk met name in uitwedstr laat hij zijn team goed voetballen
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Treb

#201
Oeps, verkeerde topic.

denistel

wk kwalificatie quatar- iran 0-1 met de winnende goal van reza.

Dokkumer

Citaat van: denistel op juni 04, 2013, 23:15:22
wk kwalificatie quatar- iran 0-1 met de winnende goal van reza.
Mooi voor Reza.. Kan dit ons op termijn ook nog meer opleveren? :D

denistel

at ie naar het wk gaat weest maar nooit of ie nog een transfer ken maken he

SCCRulez

'Sterspeler De Graafschap Anco Jansen in beeld om Chadli op te volgen in Enschede'

Bron: voetbalzone

We hewwe 'm te vroeg afskreven :thumbsup

SCCRulez

Citaat van: sunderland op juni 02, 2013, 20:53:12
positieve trainer die van aanvallend voetbal houd .Is altijd opgewekt en kan goed met supporters overweg.Tactisch zeer sterk met name in uitwedstr laat hij zijn team goed voetballen
Waarom hebben we hem laten gaan ?? :_schater

HilversumOnTour

Citaat van: SCCRulez op juni 05, 2013, 19:01:25
'Sterspeler De Graafschap Anco Jansen in beeld om Chadli op te volgen in Enschede'

Bron: voetbalzone

We hewwe 'm te vroeg afskreven :thumbsup

Net als Ruben Schaken, bakte er hier he-le-maal niks van... ongelooflijk hoeveel spelers Cambuur hebben verlaten en daarna opeens de sterren van de hemel spelen  :wall

piene hassus

waar su dat an legge

SCC-J

Citaat van: SCCRulez op juni 05, 2013, 19:04:22
Waarom hebben we hem laten gaan ?? :_schater
Vervelende gozer!