Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Andriuškevičius

Yellow Army

Area 58

zeewolde

Doordat veel ek gangers nog vakantie hebben mag Bytiqi zich voorlopig bewijzen bij het eerste van Manchester City. O.a vanavond tegen Bayern en op een trip door China.

ruubmac

Citaat van: zeewolde op juli 20, 2016, 10:48:17
Doordat veel ek gangers nog vakantie hebben mag Bytiqi zich voorlopig bewijzen bij het eerste van Manchester City. O.a vanavond tegen Bayern en op een trip door China.

Mooi voor hem dat ie er weer bovenop is. Ik snap alleen die kop van Voetbalprimeur niet, totaal mislukt... Dat viel wel mee toch? Had alleen pech met blessure.

Dokkumer

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 16:45:18
Je mag hier alleen NEGATIEF zijn als het over BARTO of vdVEGT gaat.
Als je bij dat clubje hoort ben je hier de topper.
Ik ben negatief over dit strompelfiguurtje
Geef mij dan maar BARTO, die speelt waarschijnlijk nog met een gebroken been.
Maar dit zielig figuurtje is al geblesseerd als zijn nagels te lang zijn.
AFSCHEID nemen, zo snel mogelijk
Narsingh is niet het type speler waar je in degradatiestrijd de oorlog mee wint. Dat weet iedereen.
Ik heb in zijn eerste seizoen genoten van zijn geweldige acties en passeerbewegingen. Per saldo ben ik dus blij dat hij hier gespeeld heeft.

Geelblauwstiens

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 16:45:18
Je mag hier alleen NEGATIEF zijn als het over BARTO of vdVEGT gaat.
Als je bij dat clubje hoort ben je hier de topper.
Ik ben negatief over dit strompelfiguurtje
Geef mij dan maar BARTO, die speelt waarschijnlijk nog met een gebroken been.
Maar dit zielig figuurtje is al geblesseerd als zijn nagels te lang zijn.
AFSCHEID nemen, zo snel mogelijk
Respectl(k)oos

Bankzitter

Mooi hoe Bytiqi zich heeft  teruggeknokt na die klote blessure. Het is er hier nooit uitgekomen en miste de flair van Rusnak/Byrne maar je kon bij vlagen de klasse wel zien.

Cor

Citaat van: Bankzitter op juli 20, 2016, 18:05:17
Mooi hoe Bytiqi zich heeft  teruggeknokt na die klote blessure. Het is er hier nooit uitgekomen en miste de flair van Rusnak/Byrne maar je kon bij vlagen de klasse wel zien.

Was ook lastig om Rusnak te doen vergeten. Jammer van z'n blessure.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

ruubmac

Bytyqi heeft nog meegedaan ook tegen Bayern.

maikcambuur

Citaat van: okkele op juli 20, 2016, 21:07:59
https://youtu.be/fjvdzKZU3fI

Zo zo meneer scoort er twee tegen een club uit montenegro. Petje af :_schater


denistel

Citaat van: Dokkumer op juli 20, 2016, 13:24:34
Narsingh is niet het type speler waar je in degradatiestrijd de oorlog mee wint. Dat weet iedereen.
Ik heb in zijn eerste seizoen genoten van zijn geweldige acties en passeerbewegingen. Per saldo ben ik dus blij dat hij hier gespeeld heeft.

zulken must gewoon een contract geven voor geleverde minuten,,man man als je steeds vlak voor een
wedstrijd nog twijfeld of je wel of niet wil/kan spelen dan is er iets goed fout.

Spine

Altijd al gezegd: die man heeft een goede psycholoog nodig.

Cor

Citaat van: Spine op juli 21, 2016, 13:54:28
Altijd al gezegd: die man heeft een goede psycholoog nodig.

Over wie heb je het  :devil