Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

koosZevenaar

Citaat van: dit is mien club op juli 19, 2016, 13:21:38
jij kon je voetbalverstand wel niet hebben
Klopt en ben eook nog blind.
Ik kan wel lezen, hij was de BESTE bij de gehandicapten.
Hoevaak heeft hij een hele wedstrijd gespeelt
Ik denk dat hij naar de amateurs gaat
Ik kan me niet indenken dat een andere club deze pseudo-topper wil hebben.
Geen lintje er om, gewoon dumpen

SaVaGe

hahaha die KoosZevenaar.
Flesje azijn was weer lekker vanmorgen?  8P

moodygrunn

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 14:58:03
Klopt en ben eook nog blind.
Ik kan wel lezen, hij was de BESTE bij de gehandicapten.
Hoevaak heeft hij een hele wedstrijd gespeelt
Ik denk dat hij naar de amateurs gaat
Ik kan me niet indenken dat een andere club deze pseudo-topper wil hebben.
Geen lintje er om, gewoon dumpen

Ik vind juist dat hij een fijne voorzet heeft en een passeeractie. Dat hebben niet veel buitenspelers. Dat hij veel geblesseerd is, is gewoon nergens op gebaseerd. In twee jaar tijd heeft hij 49 wedstrijden gespeeld....In zijn eerste seizoen gaf hij 8 assists, zonder de corners te trappen. Dan heb je gewoon goed gepresteerd.
In Henk en Sandor we trust

Unify

Laatste seizoen vond ik hem toch wat tegenvallen.
Dat seizoen daarvoor was hij toch echt wel goed bezig!
Het leek wel alsof hij het laatste seizoen zijn snelheid en creativiteit wat miste ten opzichte van het seizoen ervoor.
Al met al hoop ik voor een leuk cluppie voor 'm!

JurjenS7

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 14:58:03
Klopt en ben eook nog blind.
Ik kan wel lezen, hij was de BESTE bij de gehandicapten.
Hoevaak heeft hij een hele wedstrijd gespeelt
Ik denk dat hij naar de amateurs gaat
Ik kan me niet indenken dat een andere club deze pseudo-topper wil hebben.
Geen lintje er om, gewoon dumpen

Citaat van: koosZevenaar
wat ben jij een JANKERD
wat heb je tegen die jongen

Heb nu 3 x jouw jankverhaal gelezen, ik KOTS nu zo langzamerhand JOU uit, vreselijke negatieveling

maikcambuur


Marc S

Beetje schizofreen is nooit alleen :_schater

koosZevenaar

Je mag hier alleen NEGATIEF zijn als het over BARTO of vdVEGT gaat.
Als je bij dat clubje hoort ben je hier de topper.
Ik ben negatief over dit strompelfiguurtje
Geef mij dan maar BARTO, die speelt waarschijnlijk nog met een gebroken been.
Maar dit zielig figuurtje is al geblesseerd als zijn nagels te lang zijn.
AFSCHEID nemen, zo snel mogelijk

maikcambuur

Citaat van: koosZevenaar op juli 19, 2016, 16:45:18
Je mag hier alleen NEGATIEF zijn als het over BARTO of vdVEGT gaat.
Als je bij dat clubje hoort ben je hier de topper.
Ik ben negatief over dit strompelfiguurtje
Geef mij dan maar BARTO, die speelt waarschijnlijk nog met een gebroken been.
Maar dit zielig figuurtje is al geblesseerd als zijn nagels te lang zijn.
AFSCHEID nemen, zo snel mogelijk


Het is nog geen CAPSLOCKDAY!

Ff ontopic, denk dat het niet verkeerd is als Narsingh nog een jaartje meedraait in de jupiler league. Alleen zoals al vaker aangegeven, in hoeverre wil een club investeren in een speler die (bijna) constant geblesseerd is..

reisbureau

Inmiddels bij Portland Timbers.

reisbureau


Collingwood

We hebben nu vier buitenspelers, dus verwacht niet dat Narsingh nog in de picture is.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op juli 19, 2016, 16:51:31
We hebben nu vier buitenspelers, dus verwacht niet dat Narsingh nog in de picture is.
Narsingh kan denk ik ontzettend goed voetballen, maar is daarbij mentaal zo ontzettend zwak, dat hij het constant af laat weten.
Jammer maar na dizze weer een frisse.


zeewolde