Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Huh, dat is een aparte move zeg.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Hele vreemde move, maar past wel bij hem.

Delamere

Vreemde move van Henkie. Geen keus uit luxe lijkt me. Het kan niet anders of de clubs hebben kennelijk niet echt voor hem in de rij gestaan. Jammer, had hem iets beters gegund.

michello

Dit werk is hem op het lijf geschreven. Wat zou het fantastisch zijn als hij in deze rol bij ons terugkeert als het nieuwe stadion er staat.

keije

Helemaal mee eens !

speculeter

Soort gastheer....mensen enthousiast maken.
Perfect voor hem toch!

oostside

Nu is de hamvraag.... kan hij z'n hypotheek hiermee betalen  :?

PePe

De kachel moet blijven branden.
Er moet brood op de plank komen.
Heeft Cambuur niet aan gedacht.
Foutje Aad?

De Gast

Mensen warm maken voor Groningen.. nou ja het is elk geval beter dan dan hij dit 30 km zuidelijker was gaan doen.

moodygrunn

Ik blijf erbij dat HdJ op het veld hoort. Het liefst bij Cambuur.
In Henk en Sandor we trust

Voorstopper

Hoe zou het met B gaan nu Willem II een nieuwe spits gehaald heeft. Vraag me af hoeveel wedstrijden hij voor Willem II gaat spelen. Anders maar gauw terughalen die Ogbeche...We kunnen nog we een spits gebruiken...
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/669169/-willem-ii-haalt-transfervrije-aanvaller-met-real-verleden-op-bij-villarreal-.html

Vlampiep

Citaat van: michello op juni 24, 2016, 11:40:26
Dit werk is hem op het lijf geschreven. Wat zou het fantastisch zijn als hij in deze rol bij ons terugkeert als het nieuwe stadion er staat.
Helemaal mee eens.
Groningen heeft de competenties van Henk goed ingeschat en deze baan is hem inderdaad op het lijf geschreven.
Hopelijk keert hij eens terug als het nieuwe stadion in de afrondende fase verkeert, kan hij goed werk doen voor bestuur, supporters, spelers en sponsoren.
Fijn voor Henk dat hij een nieuwe uitdaging heeft en wens hem dan ook alle succes toe.

Bankzitter

Het valt te prijzen dat hij zich niet "te groot" hiervoor voelt en gewoon aan het werk wil blijven.
Hopelijk geen imago-schade in het wat bekrompen voetbalwereldje door de move van het veld af.

John Hiatt

Het geeft wel aan dat het betaald voetbal geen interesse heeft in de trainer Henk de Jong. Maar mooi dat ie een baantje heeft.

maikcambuur

Citaat van: John Hiatt op juni 24, 2016, 19:44:43
Het geeft wel aan dat het betaald voetbal geen interesse heeft in de trainer Henk de Jong. Maar mooi dat ie een baantje heeft.

Hoezo? Hij geeft toch zelf aan dat er een aantal aanbiedingen waren voor hoofdtrainerschap elders. Hij wou alleen zelf dit baantje zodat hij wat minder in de picture staat zelf..