Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: koosZevenaar op juni 07, 2016, 17:56:50
de kenners hier verwachten waarschijnlijk Huntelaar, (kan niet DKV'er), Luc de Jong. Millik, Bas Dost ( o nee heeft ook voor DKV gespeeld)
Je moet wel door verschillende commissies omhier te mogen spelen
de lat ligt hoog

die Teysse was er dus 1 geweest die ik liever achter een Ars of andere 1e spits zag dan Barto.
en zo zijn er nog wel meer spelers zeker in de topklasse die hier eerst wel een jaar willen bank
zitten met af en toe een invalbeurt om de komende jaren 1e spits te worden. goed verhaal vertellen
en wat nog belangrijker is gericht trainen en die spelers dus beter maken.

denistel

Citaat van: Jandehulk op juni 07, 2016, 18:58:38
Peersman...... Pfffff.....lammetje int veld is dat.!.... Die kan echt helemaal niets

gaat je verassen denk ik komend seizoen.

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op juni 07, 2016, 21:52:25
gaat je verassen denk ik komend seizoen.

Dacht altijd al: foute man die Peersman.

richard

Citaat van: zeewolde op juni 07, 2016, 18:14:28
maar de manier van trainen op basis van intensiteit?
Ik lees hier zo vaak dat er te weinig getraind werd. Juist bij Narsingh zou dat toch goed moeten zijn. Bij iets teveel actie was meneer weer geblesseerd.

Wat me bij hem opviel was dat hij in zijn eerste jaar veel sneller en dreigender leek dan in zijn tweede jaar

Door het weinige trainen ben je vaak niet fit en dus sneller geblesseerd voeg daar aan toe dat ze heel veel kleine partijtjes deden en 11-11 minimaal was. Deden ze dat wel dan werd er bijna nooit gecorrigeerd en daardoor ontstaat er verslapping. In geval narsingh....hij kwam altijd in bal nooit diepgang en dergelijke. Met afwerk oefeningen in geval van voorzetten nooit onder druk....slappe hap!!

moodygrunn

Citaat van: denistel op juni 07, 2016, 21:52:25
gaat je verassen denk ik komend seizoen.

Ach man, bij dat eerste interview dat ik van hem hoorde had ik wel mn twijfels. Technisch valt het misschien nog wel mee, maar luister even naar het interview met GvT:

http://omropfryslanvod.download.kpnstreaming.nl/audio/reportage/150711_repo_cambuur_12_7_peersman.mp3

Ik heb na het luisteren van dit interview niet de indruk dat hij kritisch is op zn eigen functioneren, niet kritisch is tav de prestaties van de ploeg etc. Constant zoeken naar excuses ipv te zeggen: was niet goed genoeg, moet beter.
Kortom, ik heb het idee dat Marvin geen topsportmentaliteit heeft. Dan kun je nog zo aardig voetballen, het begint met metaliteit.

Voor degene die nog niet overtuigd is, een extragratis bonuscitaat uit dat interview: "van mij mogen we alle oefenwedstrijden verliezen, als we de eerste competitiewedstrijd winnen."


In Henk en Sandor we trust

scc-aaron

Barto is cult. Hoe we hier alleen al over hem praten, geweldig toch. Het ziet er vaak niet uit, maar ik ga klappen op de tribune wanneer hij het laatste kwartier mag meedoen. |:)

Bankzitter

Barto geeft het niveau van onze club prima aan. Wanneer in topvorm leuk mee kunnen komen in de Eredvisie, wanneer hopeloos uit vorm doet het pijn aan de ogen

Collingwood

Binnenkort kunnen we waarschijnlijk Lukoki weer bewonderen op de Nederlandse velden, hij wil terug naar de Eredivisie.
Kalmte alleen kan u redden.

maikcambuur

Citaat van: Collingwood op juni 09, 2016, 16:02:02
Binnenkort kunnen we waarschijnlijk Lukoki weer bewonderen op de Nederlandse velden, hij wil terug naar de Eredivisie.

Geweldig een aanwinst voor de eredivisie, en vooral weer veel werk voor alle ballen jongens die achter het doel staan om alle mislukte voorzetten op te vangen....

piene hassus

Hij ken toch wel wat bijleerd hewwe.

Collingwood

Zijn voorzetten werden in zijn laatste maanden bij ons al beter. Net toen het een beetje een goede speler begon te worden was zijn huurperiode afgelopen... (Wel erg waardevol geweest uiteindelijk dat seizoen met, als ik het mij goed herinner, twee goals en zeven assists.)
Kalmte alleen kan u redden.

maikcambuur

Citaat van: Collingwood op juni 09, 2016, 16:47:03
Zijn voorzetten werden in zijn laatste maanden bij ons al beter. Net toen het een beetje een goede speler begon te worden was zijn huurperiode afgelopen... (Wel erg waardevol geweest uiteindelijk dat seizoen met, als ik het mij goed herinner, twee goals en zeven assists.)

Ik vond hem echt niks. Maar er is verdeeldheid idd, er zijn mensen die hem wel aardig vonden. Ik niet, blind paard dat alleen maar hard kon rennen.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op juni 09, 2016, 16:47:03
Zijn voorzetten werden in zijn laatste maanden bij ons al beter. Net toen het een beetje een goede speler begon te worden was zijn huurperiode afgelopen... (Wel erg waardevol geweest uiteindelijk dat seizoen met, als ik het mij goed herinner, twee goals en zeven assists.)
In het begin van zijn huurperiode werden de voorzetten ongecontroleerd door hem gegeven.
Maar gaande weg kreeg hij de richting te pakken en was hij met zijn snelheid een plaag voor zijn tegenstanders.
Ik vond hem een enthousiaste vent die genoot van het spelletje en zodoende genoot ik van hem.
Heel wat anders dan Rosheuvel en Narsingh.

okkele

Citaat van: maikcambuur op juni 09, 2016, 17:23:04
Ik vond hem echt niks. Maar er is verdeeldheid idd, er zijn mensen die hem wel aardig vonden. Ik niet, blind paard dat alleen maar hard kon rennen.
ieder sien mening maar wat een onzin juh.
een echte voetballer met een klasse-instelling,zwolle het dr mooi wat euries aan verdient.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Geelblauwstiens

En kon ook prima overweg met ons A-team golfkarretje