Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: dizzhead op september 29, 2015, 11:19:18
Nee joh, dat ging om treb.

Zo negatief ben ik helemaal niet..  :)

Utekleitrokken

Albert Rusnak wordt naar de kant gehaald in de 31e minuut bij de Europese uitwedstrijd van FC Groningen tegen Sporting Braga. Wat een klap zal dat zijn voor die kerel  :zucht

SCC

Trouwens, nog niet genoemd hier, maar vorig week wel knap gespeeld van Diemers. Mannetje heeft natuurlijk qua uitstraling kapsones, maar aan de bal weinig op aan te merken. Knap teruggeknokt, aangezien hij weg mocht bij Utrecht.

Yellow Army

Citaat van: SCC op oktober 02, 2015, 12:28:39
Trouwens, nog niet genoemd hier, maar vorig week wel knap gespeeld van Diemers. Mannetje heeft natuurlijk qua uitstraling kapsones, maar aan de bal weinig op aan te merken. Knap teruggeknokt, aangezien hij weg mocht bij Utrecht.

Diemers goed gespeeld? Misschien heb je andere wedstrijd gekeken want Cambuur was hij een drama.
Area 58

SCC

Of jij laat je leiden door de commentator bij Fox. Diemers speelde itt de meeste Utrecht spelers indien mogelijk vooruit. Aan de bal veelal goed.

Maar goed, dat maakt voetbal zo mooi. Een ieder heeft zijn/ haar eigen visie en niets is goed of fout.

PePe

Diemers was goed, zeker de eerste helft, de beste man aan de Utrechtse kant!!

Montana

Diemers, mooie acties, veel schijn maar 0,0 rendement.

Bernardo

Wanneer stopt Henk nou een keer met Barto op het middenveld?

Gasgeve

Citaat van: Montana op oktober 03, 2015, 00:55:12
Diemers, mooie acties, veel schijn maar 0,0 rendement.
Precies dit. Het lijkt heel wat, maar het is niks. Mag natuurlijk ook niet voor niks weg daar.

Bankzitter

Ik ben er ook niet happy mee maar we hebben verder geen middenvelders die duels winnen.
Voetballend waren de overige middenvelders ook onder de maat, slechte aannames, geen normale passes.

Wissels waren niet zo gek. VD laan kon niet verder. Houtkoop was een logische wissel, snelheid voorin voor de counter. Bakker heeft de ervaring en de rust om misschien wat meer lijn in het spel te krijgen. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook Barto wisselen voor bijv.Steblecki  maar het liep door de wissels het laatste deel van de wedstrijd prima.
Ik kreeg het idee dat Roda niet zo blij werd van die extra speeltijd.

Harry L.

Citaat van: Bernardo op oktober 04, 2015, 01:27:05
Wanneer stopt Henk nou een keer met Barto op het middenveld?

Het begint lachwekkend te worden. Hij moet er ook mee ophouden hem in de punt te zetten. Het zal een beste vent zijn maar hij komt gewoon tekort voor de eredivisie. Gewoon Berisha voor de leeuwen, die is jong en in potentie een veel betere voetballer

666

Kan iemand mij vertellen waarom Narsingh zijn man niet voorbij wil?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

JurjenS7

Citaat van: 666 op oktober 04, 2015, 09:21:25
Kan iemand mij vertellen waarom Narsingh zijn man niet voorbij wil?
Bang dat 1 van zijn pleisters weer aflaat  :X Al vond ik hem gister beter dan anders

AL

Ondanks dat hij wel eens meer zijn man moet opzoeken en buitenom moet gaan, toch weer de beste aanvaller vind ik.
2 goede assists waaruit gescoord moet worden (Ogbeche 1e helft en Houtkoop 2e helft). Zonder Narsingh is er totaal geen dreiging toch.

666

Citaat van: AL op oktober 04, 2015, 09:47:08
Ondanks dat hij wel eens meer zijn man moet opzoeken en buitenom moet gaan, toch weer de beste aanvaller vind ik.
2 goede assists waaruit gescoord moet worden (Ogbeche 1e helft en Houtkoop 2e helft). Zonder Narsingh is er totaal geen dreiging toch.

Ik vind ook dat hij 1 van de betere aanvallers is, alleen mag ook wel eens zijn man voorbij en de achterlijn halen. Ik kan mij niet herinneren wanneer hij dit voor het laatst gedaan heeft. Hij kan een veel hoger rendement halen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander