Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 19:49:59
Wij zullen pas een gedegen concurrent zijn van Hveen en Groningen als we een een nieuw stadion betrekken, eerder niet!

En hoe denk je dat dat zal gaan bij degradatie...

Shar

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 19:49:59
Wij zullen pas een gedegen concurrent zijn van Hveen en Groningen als we een een nieuw stadion betrekken, eerder niet!
Thnx! Dat is precies het punt waar het om gaat! (langere termijn).

dizzhead

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 19:49:59
Wij zullen pas een gedegen concurrent zijn van Hveen en Groningen als we een een nieuw stadion betrekken, eerder niet!
Dat is wat anders hè? Geografisch, zakelijk en op het gebied van (jeugd-)scouting zijn we gewoon concurrent. Groningen kan financieel meer bieden, in dat opzicht zijn ze geen concurrent. Qua prestaties ook niet, hoewel dat maar heel relatief is. Cambuur toont aan dat het spelers goed kan laten renderen, door de speelstijl, staf of de familiare sfeer... Dat zijn punten waar het zich (in meer of mindere mate) in onderscheidt tot andere clubs in hetzelfde afzetgebied. Het feit dat er Groningse Cambuur supporters zijn nog achterwege gelaten, zijn we dus wel degelijk concurrent. Of dat bestempeld kan worden als serieuze of gedegen concurrentie doet daarbij niet ter zake.


Destroyer

Wij zijn zeker geen concurrent van deze twee clubs maar een opleiding instituut. Dat is gewoon duidelijk. Wij zullen pas concurrent zijn met een nieuw stadion en een bijbehorende begroting.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Cor op september 14, 2015, 19:51:42
En hoe denk je dat dat zal gaan bij degradatie...

Dan zijn er concurrent voor vvv, sparta gae enz. Een nieuw stadion blijft van levensbelang
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delfzijl/Cambuur

Zonder nieuw stadion zul je nooit verder kunnen groeien, je zit hier aan je max met toeschouwers, sponsors, het stadion is verouderd.
Trouwens die gietijzeren ronde pisbakken :R achter Oost zijn gelukkig wel verdwenen.
Maar het kwijtraken van je beste spelers gaat altijd door. Wij verliezen ze nu aan de subtop en de subtop raakt ze weer kwijt aan de top en de top raakt ze weer kwijt
aan het buitenland, zal altijd zo blijven.
Het is de kunst om net als Groningen een selectie te krijgen dat je niet meer in degradatienood komt.
En daarvoor moeten we een hoger budget.

Cor

Dat hogere budget zal er ook wel komen. Mijn punt is dat ieder jaar vertraging voor de beide andere clubs kassa betekent. Er komt een moment dat ze niet meer zo makkelijk bij ons de deur uitlopen. Maar als concurrent wil je de ander toch zo lang mogelijk op een lager niveau houden? Zo werkt het in de wereld waarin ik werk tenminste wel

PePe

DKV en Grun willen niet nog eens worden vernederd door Cambuur.
Wie heeft nog een suikeroom in zijn netwerk?

Timmie

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 14, 2015, 20:36:43
Zonder nieuw stadion zul je nooit verder kunnen groeien, je zit hier aan je max met toeschouwers, sponsors, het stadion is verouderd.
Trouwens die gietijzeren ronde pisbakken :R achter Oost zijn gelukkig wel verdwenen.
Maar het kwijtraken van je beste spelers gaat altijd door. Wij verliezen ze nu aan de subtop en de subtop raakt ze weer kwijt aan de top en de top raakt ze weer kwijt
aan het buitenland, zal altijd zo blijven.
Het is de kunst om net als Groningen een selectie te krijgen dat je niet meer in degradatienood komt.
En daarvoor moeten we een hoger budget.

Helemaal mee eens.
Nieuwe stadion is nu meer nodig dan voorheen. We spelen nu nog Eredivisie.
Zullen oa. skyboxen moeten komen en meer mogelijkheden voor commerciële doeleinden!

Mocht dat stadion er niet komen kan het heel snel over zijn. Dat is niet doemdenken, dat is realisme.


okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 14, 2015, 20:36:43

Trouwens die gietijzeren ronde pisbakken :R achter Oost zijn gelukkig wel verdwenen.

gelukkig zegt ie.
ik ga echt niet met mn poten in de zeik staan in die hokken die ze toiletten noemen.
dat word dus weer gewoon het hek.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 14, 2015, 20:36:43
Zonder nieuw stadion zul je nooit verder kunnen groeien, je zit hier aan je max met toeschouwers, sponsors, het stadion is verouderd.
Trouwens die gietijzeren ronde pisbakken :R achter Oost zijn gelukkig wel verdwenen.
Maar het kwijtraken van je beste spelers gaat altijd door. Wij verliezen ze nu aan de subtop en de subtop raakt ze weer kwijt aan de top en de top raakt ze weer kwijt
aan het buitenland, zal altijd zo blijven.
Het is de kunst om net als Groningen een selectie te krijgen dat je niet meer in degradatienood komt.
En daarvoor moeten we een hoger budget.
helemaal eens.
helaas zitten we in een kutgemeente wat dat betreft.
culurele hoofdstad zonder toekomstvisie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: okkele op september 15, 2015, 11:37:27
helemaal eens.
helaas zitten we in een kutgemeente wat dat betreft.
culurele hoofdstad zonder toekomstvisie.

En hebben er de afgelopen twee jaar al vier strategische moves van de buren plaatsgevonden.

papier

Budget is toch in het algemeen omhoog gegaan? Maar door de komst 2e elftal (wat op termijn als het goed is vruchten af zal gaan werpen) is het spelersbudget voor 1e elftal niet omhoog gegaan.

Zeker wel een stap gemaakt dit seizoen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op september 15, 2015, 19:14:15
Budget is toch in het algemeen omhoog gegaan? Maar door de komst 2e elftal (wat op termijn als het goed is vruchten af zal gaan werpen) is het spelersbudget voor 1e elftal niet omhoog gegaan.

Zeker wel een stap gemaakt dit seizoen.

Een stapje ienie mieni stapje misschien, ik maak me ook niet zo druk om onze naaste buren, normaal gesproken zullen die clubs de eerste tijd buiten ons bereik blijven.
Het zijn clubs als Den Haag, Heracles, Nec, als dit soort clubs ons ook dik voorbij gaan streven qua spelers en begroting wordt het heel erg moeilijk in de eredivisie te blijven.
Zou een hele opluchting zijn als we zaterdag eens drie punten konden pakken om mee te beginnen.
Rijd ook wel zo prettig terug :y

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op september 15, 2015, 11:36:07
gelukkig zegt ie.
ik ga echt niet met mn poten in de zeik staan in die hokken die ze toiletten noemen.
dat word dus weer gewoon het hek.

Was jij dat toen ik daar net mn hamburgertje stond te nuttigen.... :devil
Volgende keer graag niet weer achter de snackwagen, bedankt :D