Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: sunderland op september 14, 2015, 14:28:59
o nu kom je aan timmie zijn favoriet .En Groningen dacht dat Reijnen net zo sterk was is kul .Dat verzin jij gewoon zelf

Ok, is gewoon kul. Prima.
Reijnen naar Groningen was ook kul. Laan naar Groningen was ook kul...

sunderland

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 15:48:22
Ok, is gewoon kul. Prima.
Reijnen naar Groningen was ook kul. Laan naar Groningen was ook kul...
fysiek enorm sterk .Hebben ze dan met de ogen dicht gescout .

Timmie

Citaat van: sunderland op september 14, 2015, 16:56:58
fysiek enorm sterk .Hebben ze dan met de ogen dicht gescout .

Dat zeg ik toch; niet goed gescout..

pvanbuijtene

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 16:59:05
Dat zeg ik toch; niet goed gescout..

Noem je zoiets nog scouten?

Cor

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 16:59:05
Dat zeg ik toch; niet goed gescout..

Dus met een ander doel gehaald, net als vd Laan destijds  l0l Fuck die varkensboer

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op september 14, 2015, 17:07:12
Noem je zoiets nog scouten?

Blijven we mijn reacties en woorden onder een vergrootglas leggen?!

pvanbuijtene

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 17:22:13
Blijven we mijn reacties en woorden onder een vergrootglas leggen?!

Ik vraag het me op recht af, niet om jouw af te zeiken.. laat ik wel aan anderen over ha ha..
maar je ziet m iedere week spelen , je weet hoe cambuur speelt, je weet wat zijn taken zijn en dat hij dat goed doet.. dan weet je toch wat je koopt? dat is toch ook geen scouten meer.. die amdere cv uit zweden, das meer scouten denk ik dan...

maar goed als reijnen nu wissel blijft zijn ze daar mooi onnozel geweest.

dizzhead

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 14:16:25
Toevallig niet!

Is niet goed gescout vanuit Groningen!
Groningen dacht dat Reijnen net als Botteghin zou zijn; een man, fysiek enorm sterk.
Dat is niet zo en dat gaat Reijnen ook niet worden!

Groningen ziet Cambuur zeker niet als concurrent! Geloof je toch zelf niet?!..



Volgens mij heeft iedereen bij Groningen destijds geroepen dat Reijnen een totaal ander type dan Botteghin was. Dus waar deze informatie vandaan komt, benieuwd me.

Je laatste zin is wel wat provocerend op een supporters forum van Cambuur. Overigens zijn we wel degelijk een concurrent. Hoe je het ook went of keert, de lidl is ook een concurrent van de AH. Misschien geen bedreiging, maar wel degelijk een concurrent. Simpel voorbeeld, wij kunnen talent halen die Groningen ook had willen hebben. Hier heeft hij meer zicht op speeltijd. Dan ben je gewoon een concurrent.

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op september 14, 2015, 17:32:13
Ik vraag het me op recht af, niet om jouw af te zeiken.. laat ik wel aan anderen over ha ha..
maar je ziet m iedere week spelen , je weet hoe cambuur speelt, je weet wat zijn taken zijn en dat hij dat goed doet.. dan weet je toch wat je koopt? dat is toch ook geen scouten meer.. die amdere cv uit zweden, das meer scouten denk ik dan...

maar goed als reijnen nu wissel blijft zijn ze daar mooi onnozel geweest.

Zit ook weer niet zo diep bij Groningen..
Hoe en wat daarvan weet ik ook niet. Weet wel dat ze gedacht hebben dat hij een tweede Botteghin is/kan worden. Zal hij uiteraard nooit worden..

Timmie

Citaat van: dizzhead op september 14, 2015, 17:42:13
Volgens mij heeft iedereen bij Groningen destijds geroepen dat Reijnen een totaal ander type dan Botteghin was. Dus waar deze informatie vandaan komt, benieuwd me.

Je laatste zin is wel wat provocerend op een supporters forum van Cambuur. Overigens zijn we wel degelijk een concurrent. Hoe je het ook went of keert, de lidl is ook een concurrent van de AH. Misschien geen bedreiging, maar wel degelijk een concurrent. Simpel voorbeeld, wij kunnen talent halen die Groningen ook had willen hebben. Hier heeft hij meer zicht op speeltijd. Dan ben je gewoon een concurrent.

Zoals iedereen hier, geef ik mijn bron(nen) ook niet prijs.

Verder vind ik niet dat wij concurrenten van de FC zijn.
Groningen speelt altijd voor plays offs Europees voetbal, hebben de beker gewonnen, spelen Europees voetbal en hebben een grotere aanhang en hogere begroting.
Enige dat ik kan bedenken is dat ze in de regio zitten..
Dan kun je Feyenoord en ADO ook als concurrenten beschouwen, zijn ze ook niet..

En wat is er provocerend aan mij ln laatste zin?
Enige dat ik zeg is of het zelf gelooft..

Cor

Zowel hoerenveen als de club van die varkensboer zijn niet gebaat bij een derde sterke noordelijke club. Snap je nu wat ik bedoel met concurrent??

Cor

En bij een evntuele degradatie zal het weer een hele tijd duren voor we weer een bedreiging op zakelijk ( lees geld en sponsoren) gebied zullen zijn. Nu misschien helder? Laat je korte termijn visie even los

Cor

En dat is geen eierdop gedrag, dat is realisme en zakelijk inzicht

Shar

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 19:00:32
Zoals iedereen hier, geef ik mijn bron(nen) ook niet prijs.

Verder vind ik niet dat wij concurrenten van de FC zijn.
Groningen speelt altijd voor plays offs Europees voetbal, hebben de beker gewonnen, spelen Europees voetbal en hebben een grotere aanhang en hogere begroting.
Enige dat ik kan bedenken is dat ze in de regio zitten..
Dan kun je Feyenoord en ADO ook als concurrenten beschouwen, zijn ze ook niet..

En wat is er provocerend aan mij ln laatste zin?
Enige dat ik zeg is of het zelf gelooft..

Citaat van: Cor op september 14, 2015, 19:04:12
En bij een evntuele degradatie zal het weer een hele tijd duren voor we weer een bedreiging op zakelijk ( lees geld en sponsoren) gebied zullen zijn. Nu misschien helder? Laat je korte termijn visie even los

Zoals eerder door Dizzhead en nu door Cor aangehaald, natuurlijk zijn we concurrenten. Al was het alleen maar om twee keer drie punten tijdens de twee competitiewedstrijden.

Maar inderdaad is de lange termijn hierbij veel meer van belang. Ik kan me nog herinneren dat Groningen ooit zijn best deed om Heerenveen niet te laten degraderen. Toen was Heerenveen nog een kleine club en lag lichtjaren achter op Groningen. Die situatie is inmiddels wel gewijzigd dus het kan verkeren. Het is niet gezegd dat Cambuur ooit Gronigngen overvleugelt, maar uit te sluiten valt het ook niet. En je weet vast nog wel in welk stadion Groningen de laatste keer gedegradeerd is :).

Timmie

Citaat van: Shar op september 14, 2015, 19:18:17
Zoals eerder door Dizzhead en nu door Cor aangehaald, natuurlijk zijn we concurrenten. Al was het alleen maar om twee keer drie punten tijdens de twee competitiewedstrijden.

Maar inderdaad is de lange termijn hierbij veel meer van belang. Ik kan me nog herinneren dat Groningen ooit zijn best deed om Heerenveen niet te laten degraderen. Toen was Heerenveen nog een kleine club en lag lichtjaren achter op Groningen. Die situatie is inmiddels wel gewijzigd dus het kan verkeren. Het is niet gezegd dat Cambuur ooit Gronigngen overvleugelt, maar uit te sluiten valt het ook niet. En je weet vast nog wel in welk stadion Groningen de laatste keer gedegradeerd is :).

Wij zullen pas een gedegen concurrent zijn van Hveen en Groningen als we een een nieuw stadion betrekken, eerder niet!