Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Hij heeft toch nog een doorlopend  contract? Denk niet dat er snel met de geldbuidel gerammeld gaat worden..

moodygrunn

Citaat van: justremco op juni 09, 2015, 22:34:43
Wat Mark Diemers betreft. Er is interesse. #fcutrecht zegt serieus naar de mogelijkheid van een transfer te kijken, maar weg hoeft hij niet:.

Bron: Ard Schouten, Utrecht watcher van het AD

Ik vind hem een goede speler, zouden we hem kunnen betalen?
In Henk en Sandor we trust

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 22:38:39
En waar komt die interesse weg?
Welkom terug jongen.
zit ik totaal niet op te wachten

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Hij hoeft niet weg. Er zal dus een aardig bedrag betaald moeten worden. Dus Cambuur zal hem niet (kunnen) halen.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 22:49:24
zit ik totaal niet op te wachten
Was ook een grapje :_schater zal heus niet terug komen hier.

mugel

Citaat van: Collingwood op juni 09, 2015, 22:53:05
Hij hoeft niet weg. Er zal dus een aardig bedrag betaald moeten worden. Dus Cambuur zal hem niet (kunnen) halen.

http://www.fcutrecht.net/nieuws/5471

Zal geen hoge transfersom zijn schat ik in, maar wat is ie waard..?

Collingwood

Ik zou hem wel graag zien komen. Hij zou op alle drie de posities op ons middenveld kunnen spelen, en is bovendien een jongen van de club. Heb een paar wedstrijden van Utrecht gezien, toen vond ik hem goed. Ik vind het dan ook verrassend dat hij zo makkelijk weg mag (addertje onder het gras?).
Kalmte alleen kan u redden.

mugel

Citaat van: Collingwood op juni 10, 2015, 21:06:09
Ik zou hem wel graag zien komen. Hij zou op alle drie de posities op ons middenveld kunnen spelen, en is bovendien een jongen van de club. Heb een paar wedstrijden van Utrecht gezien, toen vond ik hem goed. Ik vind het dan ook verrassend dat hij zo makkelijk weg mag (addertje onder het gras?).

Er zijn veel 'addertjes' in het voetbal. Bij ons gelukkig niet onder het gras want dat hebben we niet.  ;)
Ik denk eerder dat veel concurrerende clubs (onderkant middenmoot) ineens bepaalde financiƫle middelen hebben om versterkingen te halen.
Komend jaar wordt denk ik een cruciaal jaar om 3 clubs onder ons te houden...

speculeter

Welke clubs gaan we onder ons houden?
In ieder geval graafschap....excelsior....en nec.

justremco

Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 22:14:43
Welke clubs gaan we onder ons houden?
In ieder geval graafschap....excelsior....en nec.

Denk dat je dergelijke voorspellingen pas kan doen zodra de selecties grotendeels bekend zijn. We moeten er iig 3 onder ons houden, wie zou me persoonlijk een zorg zijn

speculeter

Mij ook hoor.....en natuurlijk duurt het nog lang voor de competitie begint.
Gevoelsmatig koos ik deze 3 clubs.

sccvl

Excelsior, Graafschap, Roda houden we onder ons zeker met Kale siets als nieuwe hoofdtrainer daar.

Lore

Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 22:14:43
Welke clubs gaan we onder ons houden?
In ieder geval graafschap....excelsior....en nec.

Graafschap, Excelsior. Maar ik denk dat NEC het lek wel boven heeft. Dit zullen nu ook snappen dat zij erg hard moeten werken voor de punten. Bijna elk jaar is er een club die in de problemen komt, terwijl de begroting veel hoger ligt. Dit jaar?

Den Haag? Willem II? Heracles?

okkele

Citaat van: speculeter op juni 10, 2015, 22:14:43
Welke clubs gaan we onder ons houden?
In ieder geval graafschap....excelsior....en nec.
afgelopen seizoen was dat toch zeker willem II.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.