Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

IsmailvanEssen

Citaat van: John Hiatt op juni 03, 2015, 14:44:30
Echt een stap hogerop....

ach ja.. Dan gaat hij daar de bank warm houden..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Collingwood

Vreemde move. Betalen ze in Almelo zoveel meer dan in Leeuwarden?

Zoals hij het afgelopen halfjaar speelde zullen we hem absoluut niet missen. Toch veel succes gewenst bij Heracles (behalve tegen ons), hij heeft hier een aantal mooie jaren gekend!
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op juni 03, 2015, 14:52:40
Vreemde move. Betalen ze in Almelo zoveel meer dan in Leeuwarden?

Zoals hij het afgelopen halfjaar speelde zullen we hem absoluut niet missen. Toch veel succes gewenst bij Heracles (behalve tegen ons), hij heeft hier een aantal mooie jaren gekend!

de stadion verbouwing is voor volgend seizoen klaar dus schiet hun begroting omhoog

hobbes

Citaat van: Collingwood op juni 03, 2015, 14:52:40
Vreemde move. Betalen ze in Almelo zoveel meer dan in Leeuwarden?

Zoals hij het afgelopen halfjaar speelde zullen we hem absoluut niet missen. Toch veel succes gewenst bij Heracles (behalve tegen ons), hij heeft hier een aantal mooie jaren gekend!

Hij gaat terug naar de club die hem opgeleid heeft, misschien speelt dat mee.

moodygrunn

Citaat van: hobbes op juni 03, 2015, 15:12:28
Hij gaat terug naar de club die hem opgeleid heeft, misschien speelt dat mee.

Twente heeft hem opgeleid, niet Heracles
In Henk en Sandor we trust

Delamere

Hij heeft nooit gezegd een stap hogerop te willen maken maar wilde na 4 jaar Cambuur eens wat anders. Jammer maar zijn goed recht. Op zijn laatste seizoen na altijd een waardevolle kracht geweest. En ik denk dat hij qua centjes er ook niet minder van wordt. Ik wens hem alle goeds en dank hem voor zijn inzet al die jaren. En dat hij er tegen ons niks van bakt.

hobbes

Citaat van: moodygrunn op juni 03, 2015, 15:13:14
Twente heeft hem opgeleid, niet Heracles

In de jeugd was hij al actief voor de gezamenlijke voetbalacademie van FC Twente en Heracles. Volgens voetbalzone.


,,Ik ben een avonturier en hoop op een competitie die hoog aangeschreven staat'', aldus Droste in maart tegenover de Leeuwarder Courant.

Marc S

Citaat van: moodygrunn op juni 03, 2015, 15:13:14
Twente heeft hem opgeleid, niet Heracles

Twente en heracles werken samen met de jeugdopleiding dacht ik

de Schoot

Ze hebben 'm vast iets laten tekenen, toen ie buiten bewust zijn van het veld werd gedragen.

moodygrunn

Citaat van: de Schoot op juni 03, 2015, 15:21:39
Ze hebben 'm vast iets laten tekenen, toen ie buiten bewust zijn van het veld werd gedragen.

een contract voor 2 seizoenen?  :_schater
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

ach, was het laatste seizoen toch heel matig

mario

Mark Diemers mag bij Utrecht vertrekken. Verrassend, stond eind v/h seizoen vast in de basis.

Dokkumer

Citaat van: mario op juni 09, 2015, 22:30:06
Mark Diemers mag bij Utrecht vertrekken. Verrassend, stond eind v/h seizoen vast in de basis.
Heel verrassend, wat ik van hem gezien heb is juist dat hij gegroeid is als speler.

justremco

Wat Mark Diemers betreft. Er is interesse. #fcutrecht zegt serieus naar de mogelijkheid van een transfer te kijken, maar weg hoeft hij niet:.

Bron: Ard Schouten, Utrecht watcher van het AD

speculeter

En waar komt die interesse weg?
Welkom terug jongen.