Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Onze eigen Litmanen..

Een blessure kan blijkbaar niet uitblijven na een steengoeie wedstrijd.. maar goed als ie wél fit is dan staat er ook echt iets

pvanbuijtene


jeff

Citaat van: pvanbuijtene op februari 01, 2015, 10:14:06
weer prachtgoal van Rusnak tegen Eagles.

http://foxsports.nl/portal/gro/autoplay/258118
Is het bewust, of was het een mislukte voorzet? Krult hem wel netjes binnen

Dokkumer

Citaat van: jeff op februari 01, 2015, 12:44:54
Is het bewust, of was het een mislukte voorzet? Krult hem wel netjes binnen
Bewust, je ziet hem na de loopactie van de Leeuw duidelijk naar het doel kijken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2015, 13:06:33
Bewust, je ziet hem na de loopactie van de Leeuw duidelijk naar het doel kijken.

Anders is het wel een heel erg slecht voorzet
Henk, held, bedankt

Bernardo

Anco Jansen ook lekker bezig.  Krijgt rood voor spugen naar de scheidsrechter

Marc S

Citaat van: Bernardo op februari 01, 2015, 15:29:23
Anco Jansen ook lekker bezig.  Krijgt rood voor spugen naar de scheidsrechter

Ben blij dat die idioot naar Roda is gegaan.

Gasgeve

Ideaal deze blessure, 20 minuutjes meedoen tegen Feyenoord en dan er 90 minuten staan tegen DKV.

Scc01

Citaat van: Gasgeve op januari 30, 2015, 18:29:17
Raakt al geblesseerd als die zit te schijten.
Had ook een kontblessure

runner 1

Narsingh moet geen hele wedstrijden meer gaan  spelen die moeten ze gewoon de laatste 20 min in gaan zetten de man van glas is niet geschikt voor het hoogste niveau te vaak hinder van blessures.

Waarvan akte .

PePe

Citaat van: runner 1 op februari 04, 2015, 09:19:13
Narsingh moet geen hele wedstrijden meer gaan  spelen die moeten ze gewoon de laatste 20 min in gaan zetten de man van glas is niet geschikt voor het hoogste niveau te vaak hinder van blessures.

Waarvan akte .

(hij zal zich vast beter voelen, als het warmer is)

sccweestwel

Citaat van: runner 1 op februari 04, 2015, 09:19:13
Narsingh moet geen hele wedstrijden meer gaan  spelen die moeten ze gewoon de laatste 20 min in gaan zetten de man van glas is niet geschikt voor het hoogste niveau te vaak hinder van blessures.

Waarvan akte .

oke

Mitar

trainde vandaag weer volop mee. Zondag maar voorzichtig zodat ie tegen de boertjes weer kan starten

speculeter

Henk was optimistisch.
Tot de warming up.
Dan zal hij wel weer afhaken :_schater

hobbes

Hij moet sowieso niet teveel opvallen in Rotterdam, anders zijn we hem kwijt.