Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Lore op januari 23, 2015, 10:18:50
Mooi man! Als ik een matig voetballer was, maar wel goed genoeg om wat geld te verdienen, dan voetbalde ik ook de hele wereld over!

Laatst las ik een stuk van een amateur voetballer (meende 2de of 3de klasse) die was gaan voetballen bij een tweede divisie club ergens in Azië en verdiende meer dan hij hier fulltime zou verdienen met een normale baan.

Denk dat ik ook maar eens die kant op moet.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

reza maakt vandaag in de 119e min de 3-3 tegen irak helaas verloren na pingels.

denistel

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2015, 10:36:49
Laatst las ik een stuk van een amateur voetballer (meende 2de of 3de klasse) die was gaan voetballen bij een tweede divisie club ergens in Azië en verdiende meer dan hij hier fulltime zou verdienen met een normale baan.

Denk dat ik ook maar eens die kant op moet.  :devil

waar voetbal jij nu dan????/

Lore

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2015, 10:36:49
Laatst las ik een stuk van een amateur voetballer (meende 2de of 3de klasse) die was gaan voetballen bij een tweede divisie club ergens in Azië en verdiende meer dan hij hier fulltime zou verdienen met een normale baan.

Denk dat ik ook maar eens die kant op moet.  :devil

Hmmm, kunnen ze daar ook voetballers uit de reserve 5de klasse zonder kruisband en met kraakbeenschade gebruiken?

Holwerd voor Cambuur

Niks fout gedaan in 45 minuten warming up, die Ritzmaier :thumbsup

Triest hoor....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

OuweSkeve

Zonde van ritzmaier. Zou er niet raar van opkijken als dkv hem volgend jaar inlijft.
Is er niet nog een plekje bij ons voor half seizoen huur met optie tot koop?

Galdiano

Citaat van: denistel op januari 23, 2015, 10:41:32
waar voetbal jij nu dan????/

Na WWS en Stiens nu clubloos en transfervrij  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Topper .Beste rechtsbuiten ooit in het cambuurshirt

speculeter

Eerste helft geweldig.
Tweede helft minder....maar had ook een redelijke tegenstander :_schater :_schater

keije

Kreeg gister bijna alle ballen in de voeten met de rug naar de tegenstander. Je moet zijn sterke punt beter gebruiken , dus de ballen de diepte in dan is hij niet bij te houden. Ben je dus op het middenveld iemand nodig , die de ballen de hoek in KAN passen.

Lore

Citaat van: keije op januari 25, 2015, 11:19:36
Kreeg gister bijna alle ballen in de voeten met de rug naar de tegenstander. Je moet zijn sterke punt beter gebruiken , dus de ballen de diepte in dan is hij niet bij te houden. Ben je dus op het middenveld iemand nodig , die de ballen de hoek in KAN passen.

Maar dan moet hij zich ook anders aanbieden. Vond dat hij de tweede helft ook weinig loonacties maakte

Tukker

Citaat van: Lore op januari 25, 2015, 11:35:09
Maar dan moet hij zich ook anders aanbieden. Vond dat hij de tweede helft ook weinig loonacties maakte
Had er ook mee te maken dat PSV met alles achter de bal speelde waardoor er in de diepte geen ruimte lag. Daardoor moest Narsingh zich iets meer terug laten zakken en daar is hij niet op het sterkst. Het best is ie 1 op 1 op snelheid en in de ruimte en niet in een overvolle verdediging.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

666

Citaat van: keije op januari 25, 2015, 11:19:36
Kreeg gister bijna alle ballen in de voeten met de rug naar de tegenstander. Je moet zijn sterke punt beter gebruiken , dus de ballen de diepte in dan is hij niet bij te houden. Ben je dus op het middenveld iemand nodig , die de ballen de hoek in KAN passen.

2e helft had hij zelf ook wel wat meer diepgang vanaf de buiten mogen hebben. Hij had de mogelijkheden om te snijden voor een steekbal, maar koos daar vaak niet voor.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

keije

Heeft ook met de opbouw te maken , die is veel te traag . Reynen of Macintosh moeten sneller inschakelen op het middenveld , zoals van der Laan en Leeuwin vorig jaar veelvuldig deden. Hierdoor moet de tegenstander keuzes maken en ontstaat er ruimte op andere plekken van het veld. Klopt ook dat Narsingh niet steeds in de bal moet komen.

denistel

moesten gewoon de 1-0 maken dan moet psv komen en komen de ruimtes van zelf.