Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

IsmailvanEssen

Citaat van: sunderland op januari 26, 2015, 13:03:38
psv stond op de eigen zestien he .Het stond ook helemaal dicht vandaar dat heen en weer getik .Daarbij komt dat mc Intosch rechtsbenig is en dus maar aan 1 kant kan inspelen

Dan juist helemaal. Tja misschien hebben onze spelers niet zo'n goede conditie als de spelers van PSV.. Maar als je een verdedigend team tegen je krijgt is het juist veel de bal het werk laten doen.. van de ene kant naar de andere kant in een hoog tempo.. Dan worden ze vanzelf moe en kan die snelle omschakeling van hun ook niet meer.. Ook dat Mc Intosh alleen rechtsbenig is zou niet uit moeten maken op zijn positie. Dan moet hij gewoon zijn lichaam beter draaien...(plus wordt het dan eens tijd zijn linker been te gaan trainen in zijn vrije tijd)...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

sunderland

Citaat van: IsmailvanEssen op januari 26, 2015, 13:08:11
Dan juist helemaal. Tja misschien hebben onze spelers niet zo'n goede conditie als de spelers van PSV.. Maar als je een verdedigend team tegen je krijgt is het juist veel de bal het werk laten doen.. van de ene kant naar de andere kant in een hoog tempo.. Dan worden ze vanzelf moe en kan die snelle omschakeling van hun ook niet meer.. Ook dat Mc Intosh alleen rechtsbenig is zou niet uit moeten maken op zijn positie. Dan moet hij gewoon zijn lichaam beter draaien...(plus wordt het dan eens tijd zijn linker been te gaan trainen in zijn vrije tijd)...
zeg maar tegen henk dat ie beter mut trainen

sunderland

er is in nederland geen 1 centrale verdediger die 2 benig is .Mc intosch doet het prima maar voor de opbouw is dat wel een probleem .Henk vind dat ook maar we hebben niet anders

Collingwood

Er is natuurlijk niet voor niets interesse in Van der Linden.
Kalmte alleen kan u redden.

IsmailvanEssen

Citaat van: sunderland op januari 26, 2015, 13:11:36
zeg maar tegen henk dat ie beter mut trainen

Ben helaas een beetje ver weg.. Maar als ik de kans heb zal ik het tegen hem zeggen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

denistel

Citaat van: Collingwood op januari 26, 2015, 13:21:26
Er is natuurlijk niet voor niets interesse in Van der Linden.

die is idd links maar knalde een bal gister 80 meter weg over de zij lijn. mooiste is wel een links benige en rechts benige cv
dan kun je makkelijker door schuiven.

wat narsing betreft die moet veel meer diepgang zoeken zonder bal moet hij actiever worden en je moet 1 hebben die die
ballen kan geven.

Lore

Gelukkig heeft Been het niet voor het zeggen bij Feijenoord, maar zijn naam valt wel!

Tot afgelopen zondag geloofde Feyenoord nog in de landstitel. Maar in de Arena werd weer pijnlijk duidelijk dat de ploeg aanvallend te weinig in huis heeft. PSV (51) en Ajax (45) maakten beduidend meer doelpunten dan de Kuipclub (33). Dat ligt natuurlijk niet alleen aan spits Colin Kazim-Richards.
Mario Been. © pro shots.

Mario Been zegt het er voor de zekerheid maar even bij. De voormalig trainer van Feyenoord weet dat het geen geheim is dat hij de huidige clubleiding van Feyenoord nooit meer tot zijn vriendenkring zal rekenen. ,,Maar ik beperk mij gewoon tot de feiten en dan constateer ik, net als iedereen, dat er niet goed is geanticipeerd op het vertrek van Graziano Pellè,'' zegt Been. ,,Slechts 33 goals, dat kan toch geen verrassing zijn voor de clubleiding?''
Dirk Kuyt. © afp.

Schaduwspits Lex Immers maakte er dit seizoen pas vier, net als Jean-Paul Boëtius. Jens Toornstra staat op vijf, net als de afgeserveerde Mitchell te Vrede. En topscorer Colin Kazim-Richards heeft er ook pas zeven gemaakt. ,,Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik snap dat Kazim in de selectie van Feyenoord past,'' zegt Been. ,,Maar dan in een rol als het allemaal niet loopt en er moet iets gebeuren. Maar niet als eerste spits.''

Maar wie maakt dan de broodnodige treffers? ,,Ik denk dat Toornstra nog de meeste doelpunten achter zijn naam heeft als het seizoen erop zit,'' zegt Been. ,,Dan volgend seizoen maar. Dirk Kuyt wil graag naar Feyenoord, meteen ophalen dus, lijkt mij. Als Clasie vertrekt, haal je Joey van den Berg van Heerenveen, dat kan de nieuwe Paul Bosvelt worden in de Kuip. En vervolgens haal je Furdjel Narsingh van Cambuur als rechterspits. Dan ben je klaar

piene hassus

Su kenne beter B hale foor un miljoen of 2

Marc S

Scoort verdomme nooit en nu even 2 keer in 5 minuten  :_schater _O_

gewoon een fan

Deze jongen is echt een TOPPER voor Cambuur, ik hoop dat hij hier nog lang mag voetballen  _O_

Scc01

Hopelijn geen blesssure

De Gast


Eewal

Hopelijk niet weer een maand aan de kant...

John Hiatt

En zal wel weer een maand geblesseerd zijn vrees ik. Maar wat een drive, super!

Yellow Army

Mits fit de beste rechtsbuiten van nl
Area 58