Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op januari 02, 2015, 18:55:43
Nijholt op proef bij VVV en Swinkels bij FC Oss; Echt STAP-PEN vooruit gegaan deze twee  :_schater

Nijholt heeft gewoon een verkeerde zakelijke en sportieve keuze gemaakt. Swinkels dach echt dat hij beter was, dan hij daadwerkelijk was..... :_schater

Marc S

Citaat van: Lore op januari 02, 2015, 20:56:38
Nijholt heeft gewoon een verkeerde zakelijke en sportieve keuze gemaakt. Swinkels dach echt dat hij beter was, dan hij daadwerkelijk was..... :_schater

en de dochter van degene die je salaris sponsort bedriegen is ook niet echt slim van hem geweest.

Lore

Citaat van: Marc S op januari 02, 2015, 21:39:23
en de dochter van degene die je salaris sponsort bedriegen is ook niet echt slim van hem geweest.

:_schater :_schater

dizzhead


Voorstopper

Citaat van: dizzhead op januari 14, 2015, 08:17:07
:_schater

Nou een enorme stap voorwaarts, Witgoor Sport speelt ook voor degredatie  :P

Collingwood

Gianluca Nijholt naar VVV.
Kalmte alleen kan u redden.

de Schoot

Citaat van: Collingwood op januari 16, 2015, 16:21:42
Gianluca Nijholt naar VVV.

Was die niet op proef en wou meer verdienen dan 't aanbod was?
:_schater

Collingwood

Citaat van: de Schoot op januari 16, 2015, 16:40:08
Was die niet op proef en wou meer verdienen dan 't aanbod was?
:_schater

That's him. Gaat nu eerst een halfjaar op amateurbasis spelen in Venlo...
Kalmte alleen kan u redden.

de Schoot

Van 7 in de ere naar 11 in de jup... life is a bitch  w:)

ruubmac

Hoe speelde Rusnak eigenlijk bij Grunn? Niks van meegekregen..

DayDreamer

Citaat van: ruubmac op januari 19, 2015, 11:12:19
Hoe speelde Rusnak eigenlijk bij Grunn? Niks van meegekregen..

Onzichtbaar, maar hier speelde hij tegen topploegen ook matig. Hij heeft wel talent, maar moet nog hard werken die jongen.

Vraag me af of hij daar wel goed uit de verf gaat komen, Cambuur is meer een voetballende ploeg, Groningen helemaal niet, gaat meer voor het opportunistische.

Whoestemen

https://vine.co/v/Oj2epv7Ap7q Reza met de winnende in blessuretijd!

speculeter

Martijn vd laan was gisteren weer te bewonderen in ons mooie geel en blauw!!

speculeter

Melvin de leeuw heeft ook een nieuwe club.
Hij gaat voetballen in Thailand.

Lore

Citaat van: speculeter op januari 23, 2015, 09:51:33
Melvin de leeuw heeft ook een nieuwe club.
Hij gaat voetballen in Thailand.

Mooi man! Als ik een matig voetballer was, maar wel goed genoeg om wat geld te verdienen, dan voetbalde ik ook de hele wereld over!