Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Als ze beide aan eind vh seizoen nog een stuk of wat wedstrijden meespelen en we mede Door hun toedoen er weer een jaar inlijven mogen we tevreden zijn over hun.

dizzhead

Wie herinnert zich Kasali Yinka Casal nog? De beste man heeft nog steeds bijna de helft aan wedstrijden in zijn profcarrière bij Cambuur versleten. 27 jaar, 36 potjes. Zo kan het ook.

Whoestemen

Citaat van: dizzhead op december 18, 2014, 23:57:30
Wie herinnert zich Kasali Yinka Casal nog? De beste man heeft nog steeds bijna de helft aan wedstrijden in zijn profcarrière bij Cambuur versleten. 27 jaar, 36 potjes. Zo kan het ook.

Dat was wel een aardig spelertje, ging hij niet voor een klein bedrag weg?

moodygrunn

Citaat van: Whoestemen op december 19, 2014, 00:08:22
Dat was wel een aardig spelertje, ging hij niet voor een klein bedrag weg?

Was eerste betaalde transfer sinds hele lange tijd
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Whoestemen op december 19, 2014, 00:08:22
Dat was wel een aardig spelertje, ging hij niet voor een klein bedrag weg?
150K geloof ik.

drg

Hard werken loont!  :proost :thumbsup

Tukker

Hij  flikt het ons weer. Toch belangrijk ondanks soms een keer een mindere actie.

:thumbsup

Ik heb zin in  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

zeewolde

Wat een genot als jij meedoet |:) |:) |:)

sccvl

Citaat van: zeewolde op december 20, 2014, 21:17:35
Wat een genot als jij meedoet |:) |:) |:)
Goeie acties, vond alleen wel dat je goed kon zien dat die wat ingehouden speelde. Hij stond steeds half op de middenlijn terwijl hij in mijn ogen veel dieper kon spelen. Bal eroverheen en op snelheid komt hij er gewoon altijd wel langs! ... Tweede helft deed die dat iets beter wat mee actie opleverde aan de rechterkant.

Cor

Ik zeg niks maar geniet des te meer  :proost

zeewolde

Belangrijkste is dat hij dreiging met zich meebrengt, aanspeelbaar is en acties durft te maken.

sccvl

Werkt keihard! ... Maar dat ene schot in de eerste helft had op zijn minst wel op doel moeten zijn, en vond hem niet erg sterk aan de bal vandaag. Toch wel weer belangrijk in de laatste minuten :)

sccvl

Citaat van: zeewolde op december 20, 2014, 21:25:33
Belangrijkste is dat hij dreiging met zich meebrengt, aanspeelbaar is en acties durft te maken.
Absoluut, maar had wel het idee dat die met de rem erop speelde vandaag. Bang voor zijn hamstring denk ik.

Tukker

Wat een genot dat hij er weer bij is.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Eerste helft een 5
Tweede een dikke voldoende.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets