Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: papier op maart 03, 2014, 08:51:57
Barto won toch veel duels hoor, gewoon weer een prima voldoende
probeer op zo,n veld maar eens te voetballen als spits .Kan bijna niet .Als verdediger kun je de bal wegrossen .

gewoon een fan

Citaat van: sunderland op maart 03, 2014, 09:00:24
probeer op zo,n veld maar eens te voetballen als spits .Kan bijna niet .Als verdediger kun je de bal wegrossen .
Dat is waar maar een bal bij je houden of goed door koppen moet toch wel lukken  :?
Dat deed die Zeefuik aan de andere kant wel erg goed, het was dus wel mogelijk op dit veld.
Ik blijf erbij dat Barto te licht is voor dit niveau.

Straicar

Citaat van: gewoon een fan op maart 03, 2014, 09:25:37
Dat is waar maar een bal bij je houden of goed door koppen moet toch wel lukken  :?
Dat deed die Zeefuik aan de andere kant wel erg goed, het was dus wel mogelijk op dit veld.
Ik blijf erbij dat Barto te licht is voor dit niveau.

+1

Tukker

#888
Citaat van: gewoon een fan op maart 03, 2014, 09:25:37
Dat is waar maar een bal bij je houden of goed door koppen moet toch wel lukken  :?
Dat deed die Zeefuik aan de andere kant wel erg goed, het was dus wel mogelijk op dit veld.
Ik blijf erbij dat Barto te licht is voor dit niveau.
Maar Zeefuik ook zeker te zwaar voor dit niveau.

Ik dacht even dat ik Hennie Meijer op het veld zag
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

HilversumOnTour

Citaat van: Straicar op maart 03, 2014, 09:34:15
+1

Ik denk dat de meeste het hier mee eens zijn maar het is in principe ook de 3e spits achter Hemmen en Ogbeche. Kan niet wachten om die laatste weer aan het werk te zien! Desalniettemin is Barto een hardwerkende spits met super mentaliteit. En dat heb je ook nodig in je selectie

|:)

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 09:37:48
Ik denk dat de meeste het hier mee eens zijn maar het is in principe ook de 3e spits achter Hemmen en Ogbeche. Kan niet wachten om die laatste weer aan het werk te zien! Desalniettemin is Barto een hardwerkende spits met super mentaliteit. En dat heb je ook nodig in je selectie

|:)

Precies, als derde spits doet Barto het meer dan prima.
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Citaat van: Collingwood op maart 03, 2014, 09:39:10
Precies, als derde spits doet Barto het meer dan prima.
Hier ben ik het dan weer helemaal mee eens, prima als derde spits maar die eerste 2 moeten snel weer terug komen  :thumbsup

IsmailvanEssen

Ik kan niet klagen over deze speler.. Oke hij is te licht voor dit niveau.. Maar zijn mentiliteit is extreem top! Een instelling die alle spelers moeten hebben.. Ben blij dat hij bij ons is gebleven en niet is verhuurd.. als 3/2de spits voor ons op dit moment perfect!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

SCCRulez

Citaat van: Tukker op maart 03, 2014, 09:36:28
Maar Zeefuik ook zeker te zwaar voor dit niveau.

Ik dacht even dat ik Hennie Meijer op het veld zag
Was precies mijn gedachte  :_schater

Bascambuur

Blijkbaar kan ie ook scoren tegen de ''top''clubs. Prima kopbal.  |:)

Cambuur058


PePe

De tweede helft van de competitie hé (dan is hij altijd beter)

Dokkumer

Volgend seizoen maar wijs maken dat we 68 speelronden hebben en dat ronde 1 eigenlijk 35 is :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


speculeter

Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2014, 19:52:41
Volgend seizoen maar wijs maken dat we 68 speelronden hebben en dat ronde 1 eigenlijk 35 is :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox
:_schater :_schater
wat heeft hij ook weer knoeterhard gewerkt!!

Collingwood

Barto verdient een enorm compliment. Ik denk dat vrijwel niemand voor dit seizoen had gedacht dat hij nog zo belangrijk zou gaan zijn (PEC, GAE, Ajax).
Kalmte alleen kan u redden.