Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Barto is amper op zijn gevaarlijkste positie geweest en dat is rond de 5 meter. Verder wel ongelukkig, maar weer keihard gevochten.

Verstuurd vanaf mijn spambox


AL

Diep respect voor deze jongen.
90 minuten lang doorgaan en keihard werkend voor het elftal.
Miste wel een paar beste kansen, maar is wel erg aanwezig en dwingt daarmee ook de kansen af.
De goal komt voort uit het goede doorzetten van hem en dus toch nog beslissend.
3 wedstrijden: 3 goals en een assist, tegen eagles redelijk tot goed, tegen Zwolle uitstekend en tegen Roda voldoende.
Mooi laten staan totdat Ogbeche fit is. Hemmen zal gezien zijn fysieke gesteldheid denk ik meer een rol als pintchhitter krijgen.

zeewolde

Ik vond Barto vooral ongelukkig, maar werkte wel keihard voor team. En als ik dan lees dat Lukoki zich verbeterd heeft en hoe Barto weer wordt afgekraakt...Kijk alleen al naar de kans die Barto kreeg van Lukoki, waar van Peppen net een voet tegen kreeg. Dit lag niet aan Barto maar aan slechte pass van Lukoki.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie Lukoki ook beter worden maar gebruik dan zelfde maatstaf bij Barto als je hem wilt beoordelen.

dit is mien club

nog beter?? Lukoki deed nu alles goed man..
Als Bart zijn lichaam daar goed gebruikt wordt er een overtreding op hem gemaakt en heeft Cambuur een penalty en zij een rode kaart :thumbsup
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

zeewolde

Citaat van: dit is mien club op februari 24, 2014, 17:10:48
nog beter?? Lukoki deed nu alles goed man..
Als Bart zijn lichaam daar goed gebruikt wordt er een overtreding op hem gemaakt en heeft Cambuur een penalty en zij een rode kaart :thumbsup

En als Lukoki iets eerder en iets strakker richting rechterbeen Barto speelt, hebben wij een betere kans :thumbsup :proost

Yellow Army

Tja als, als... Als ik bij cambuur had gevoetbald dan hadden we CL gespeeld.
Area 58

SCCRulez

Citaat van: reisbureau op februari 24, 2014, 11:48:43
Helemaal eens.
Met alle respect voor onze 2 andere - betere - spitsen. Die zijn geblesseerd en hebben dus in de afgelopen wedstrijden een 0 qua score.
Als beoogd degradatie kandidaat (volgens de meeste Nederlanders) mogen we trots zijn dat we deze spits in tijden van crisis (blessures) kunnen opstellen en dan deze waarde kan brengen.
:thumbsup Dat is respect die deze jongen verdient voor zijn keiharde werk en er direct te staan wanneer anderen uitvallen.

dizzhead



Baresi

Barto de held morgen,,minimaal 2 goals,, :scc

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op februari 24, 2014, 17:17:53
En als Lukoki iets eerder en iets strakker richting rechterbeen Barto speelt, hebben wij een betere kans :thumbsup :proost

Onzin. Bal was goed. Barto had de verdediger niet gezien, dacht hem even fluitend binnen te kunnen tikken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Moraal van het verhaal...
1. Slecht overzicht van Barto
2. Slechte coaching van zijn teamgenoten

EASY!~

EastSide058

Barto speelde matig, maar weer snel een fitte Hemmen tegen Ajax. Ogbeche sparen voor de wedstrijd daarop tegen RKC want dat is een driepunter.  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

nepomuk

Citaat van: EastSide058 op maart 02, 2014, 21:46:31
Barto speelde matig, maar weer snel een fitte Hemmen tegen Ajax. Ogbeche sparen voor de wedstrijd daarop tegen RKC want dat is een driepunter.  |:)
Een zespunter zal je bedoelen.

papier

Barto won toch veel duels hoor, gewoon weer een prima voldoende