Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

REVANCHEWEDSTRIJD Cambuur-dkv 26 januari 2014

Gestart door speculeter, september 30, 2013, 09:44:05

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Heb hem nu al in grote letters in de agenda staan.
Deze pot kunnen we gewoon niet verliezen! |:)

John Hiatt


Clint


SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

drg

Vegen met die hap!

die dkvers denken ook nog dat hun slechtste gisteren tegen het beste van Cambuur heeft gespeeld, nou d'r staat wat te wachten voor hun dan, dat wordt een compleet elftal met de wilskracht van 10.000 man achter hen die dag, met (hopelijk) een water- en ijsvrij veld

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op september 30, 2013, 13:12:07
Zowel op het veld, als op de tribune.
Als achter de tribune!!!

...vialli al weer op de kast?

SCCornjum

Citaat van: SCC-J op september 30, 2013, 13:24:08
Als achter de tribune!!!

...vialli al weer op de kast?

vialli? Gisteren zijn er een behoorlijk aantal Cambuur supporters, van diverse waaronder hoofd-tribune afgeslagen.
Vandaar op het veld en tribune..  :proost
Watching Football Is Not A Crime

Marc S

Slopen die lui. Gewoon totaal van de mat vegen!!!!

Treb

Citaat van: SCCornjum op september 30, 2013, 13:32:39
vialli? Gisteren zijn er een behoorlijk aantal Cambuur supporters, van diverse waaronder hoofd-tribune afgeslagen.
Vandaar op het veld en tribune..  :proost

Die waren ook behoorlijk aan het provoceren heb ik gehoord. Ben benieuwd hoeveel er van hun bij ons op de tribunes zullen plaats nemen.

Als ze verstandig zijn....

richard

Citaat van: Treb op september 30, 2013, 17:14:23
Die waren ook behoorlijk aan het provoceren heb ik gehoord. Ben benieuwd hoeveel er van hun bij ons op de tribunes zullen plaats nemen.

Als ze verstandig zijn....


Even voor de duidelijkheid, die vieze Gore stinkboeren waren constant aan het uitdagen!!!

wiekie1969

Gaan we echt niet verliezen voor 10.000 gekken. Spelers weten nl. nu wat het is om een derby te spelen.......

Len Cantello

Citaat van: Treb op september 30, 2013, 17:14:23
Ben benieuwd hoeveel er van hun bij ons op de tribunes zullen plaats nemen.

Als ze verstandig zijn....
Komen ze niet. Is ook beter voor ons. Die grote grafbekken van die lui hebben bloed doen koken. Dat is op zeker niet afgekoeld als we weer tegen die lafbekken spelen. Ik hoop dat ze thuisblijven.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Je bent er vroeg bij met het openen van dit topic

:0= 10000 tokkies tegen 400 strontboeren = overwinning!


Forza  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Citaat van: Destroyer op september 30, 2013, 20:40:52
Je bent er vroeg bij met het openen van dit topic

:0= 10000 tokkies tegen 400 strontboeren = overwinning!


Forza  :scc
Dit topic kon niet vroeg genoeg geopend worden.....

Unknown

Citaat van: Destroyer op september 30, 2013, 20:40:52
Je bent er vroeg bij met het openen van dit topic

:0= 10000 tokkies tegen 400 strontboeren = overwinning!


Forza  :scc

Vroeg? Er bestaat al maanden een ander topic over deze pot.. Deze is dus dubbel.