Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

REVANCHEWEDSTRIJD Cambuur-dkv 26 januari 2014

Gestart door speculeter, september 30, 2013, 09:44:05

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

speculeter

Was een interview voor met onze vriend burgemeester Crone.
Hij bleef maar volhouden dat er 200 bussen naar dkv uit
waren meegereist.
herhaalde dat nog twee keer..
:_schater...200 bussen vol.

Marc S

Citaat van: peter op december 11, 2013, 19:11:54
Was een interview voor met onze vriend burgemeester Crone.
Hij bleef maar volhouden dat er 200 bussen naar dkv uit
waren meegereist.
herhaalde dat nog twee keer..
:_schater...200 bussen vol.

Hij zei tientallen bussen en 1200 supporters :p hoorde hem nergens 200 bussen zeggen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op december 12, 2013, 20:19:33
Hij zei tientallen bussen en 1200 supporters :p hoorde hem nergens 200 bussen zeggen?

Hij zei het 2x in het radio interview
Henk, held, bedankt

Marc S


Don

Citaat van: Daddy T. op december 11, 2013, 19:00:47
Vd Belt kijkt er niet naar uit:

http://www.omropfryslan.nl/nijs/soad-plysje-fryske-derby#video
Tjonge jonge wat een angsthaas is het.. Waarom kan hij nooit eens positief reageren en dat ook uitstralen?

Toen we promoveerden liep ie in alle interviews te janken dat we een nieuw stadion moeten hebben, want anders hebben we niks te zoeken in de eredivisie. (Dat zal best overigens.) Nu gaat ie weer negatief lopen doen in de media dat hij zich zorgen maakt. Het is toch fantastisch dat we 26 jan. deze wedstrijd kunnen spelen en het moet gewoon een grote happening worden. Je hebt er niks aan om op voorhand in de media te verkondigen dat je je zorgen maakt!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

brambo3004

Citaat van: Don op december 12, 2013, 21:21:57
Je hebt er niks aan om op voorhand in de media te verkondigen dat je je zorgen maakt!

Juist, laat VdBelt opkomen voor de supporters en laat de angsthazerij over aan de burgermeesters, daar zijn zij de beste in.

Southman

Citaat van: peter op december 11, 2013, 19:11:54
Was een interview voor met onze vriend burgemeester Crone.
Hij bleef maar volhouden dat er 200 bussen naar dkv uit
waren meegereist.
herhaalde dat nog twee keer..
:_schater...200 bussen vol.
Ik ben niet zo'n fan van die man (Crone), maar ik moet zeggen dat hij de laatste tijd steeds meer laconiek en rustiger praat over Cambuur en ons als supporters. Niet meer zo angstig en negatief maar: 'we zullen zien', 'er is niets gebeurt', 'het ging de laatste tijd vlekkeloos'.
En dat terwijl hij zelf ook wel weet dat het niet zo vlekkeloos ging tegen o.a. Groningen en Heracles.

TM

Citaat van: Southman op december 14, 2013, 16:15:39
Ik ben niet zo'n fan van die man (Crone), maar ik moet zeggen dat hij de laatste tijd steeds meer laconiek en rustiger praat over Cambuur en ons als supporters. Niet meer zo angstig en negatief maar: 'we zullen zien', 'er is niets gebeurt', 'het ging de laatste tijd vlekkeloos'.
En dat terwijl hij zelf ook wel weet dat het niet zo vlekkeloos ging tegen o.a. Groningen en Heracles.

Ben je dit: http://cambuurculture.nl/wordpress/blij-met-normaal-tijdstip-cambuur-fc-utrecht-minder-blij-met-burgemeester/ nu al vergeten?? Minder zuipen meneer southman

Goutum

Citaat van: Don op december 12, 2013, 21:21:57
Tjonge jonge wat een angsthaas is het.. Waarom kan hij nooit eens positief reageren en dat ook uitstralen?

Toen we promoveerden liep ie in alle interviews te janken dat we een nieuw stadion moeten hebben, want anders hebben we niks te zoeken in de eredivisie. (Dat zal best overigens.) Nu gaat ie weer negatief lopen doen in de media dat hij zich zorgen maakt. Het is toch fantastisch dat we 26 jan. deze wedstrijd kunnen spelen en het moet gewoon een grote happening worden. Je hebt er niks aan om op voorhand in de media te verkondigen dat je je zorgen maakt!

Dom praat niet. Logisch dat die man zich zorgen maakt. Als het mis gaat met al die bussen met dkv supporters door de stad, dan is ons opgekrabbelde imago pas echt naar de klote.


Ronnie tng

Citaat van: Goutum op december 14, 2013, 16:43:41
Dom praat niet. Logisch dat die man zich zorgen maakt. Als het mis gaat met al die bussen met dkv supporters door de stad, dan is ons opgekrabbelde imago pas echt naar de klote.

Natuurlijk, imago naar de klote, sponsoren weg, degradatie onomkomelijk en waarschijnlijk geen nieuw stadion en wellicht faiiliet  :O

Casual14

Begint telkens dichterbij te komen!
Wanneer zal de kaartverkoop beginnen denken jullie?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casual14 op december 17, 2013, 13:32:14
Begint telkens dichterbij te komen!
Wanneer zal de kaartverkoop beginnen denken jullie?

De online kaartverkoop is nu in onderhoud, maar daar staat de dag en het tijdstip vermeld! ergens begin januari, dacht ik
Henk, held, bedankt

HilversumOnTour

Uitvak DKV was binnen 3 minuten uitverkocht, vandaag begon de kaartverkoop.

Nu al zin in deze pot!  :0=