Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Pama

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 20, 2013, 13:54:39
Pama heeft het goed gedaan.. maar had ook weer een kant waar hij het slecht heeft gedaan.. tips etc etc kun je altijd van em vragen maar bij Cambuur zie ik deze man liever niet in een functie terug..

Op welk gebied heeft hij het verkeerd gedaan en waarom? We kunnen allemaal wel wat gaan roepen, alleen is er maar 1 specialist in loze kreten eruit rammen. C'est moi!  l0l

Bakker90

Goede punten:
- Cambuur op de kaart gezet.
- meer supporters in en om het stadion.
- Sponsers.
- Uitstraling van de club sterk verbeterd.

Slechte punten:
- Schulden wat cambuur de kop haast koste.
- Te dure spelers wat cambuur niet kon betalen.
- Cambuur in een situatie gebracht waar hij zelf bij wegliep.

Dokkumer

Positieve punten ben ik zeker met je eens, ik mis nog wel dat Cambuur maatschappelijk betrokkener is geworden.

Bij je slechte punten zijn 1 en 2 onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Iets wat mede te maken heeft met het overlijden van Riedstra die garant zou staan voor de tekorten. Hij heeft daarna wel geprobeerd de boel recht te zetten, maar dat was moeilijk met dure doorlopende contracten. Kun je hem dus niet volledig aanrekenen. Wél dat hij het allemaal zwart op wit zou moeten zetten om zo alle onvoorziene omstandigheden uit te kunnen sluiten.


poelie-lwd

Citaat van: Bakker90 op januari 20, 2013, 14:49:46
Goede punten:
- Cambuur op de kaart gezet.
- meer supporters in en om het stadion.
- Sponsers.
- Uitstraling van de club sterk verbeterd.

Slechte punten:
- Schulden wat cambuur de kop haast koste.
- Te dure spelers wat cambuur niet kon betalen.
- Cambuur in een situatie gebracht waar hij zelf bij wegliep.

Goede punten:
eens.

Slechte punten:
Hij was dan wel de directeur, maar ook hij diende verantwoording af te leggen aan de RvC. In mijn beleving zijn die net zo schuldig in het hele verhaal. Neemt niet weg dat Alex in sommige zaken teveel risico's heeft genomen. Feit is wel dat hij dat heeft gedaan om de club naar een hoger plan te stuwen. Nooit heeft hij op wat voor manier dan ook aan zelfverreiking gedaan in zijn periode. Dat is hier ook wel eens anders geweest als je de historie een beetje kent. Er waren en zijn imo nog steeds mensen actief binnen de club die hun eigenbelang belangrijker vinden dan het clubbelang.

Te dure spelers is jou ook al uitgelegd door Dokkie. Wat denk je waar we nu hadden gestaan als Jan ons niet was ontvallen? Overigens had Pama dan nog steeds geregeerd maar dat terzijde.

Neem 1 ding van mij aan, Pama loopt nooit weg. Althans, niet vrijwillig.

En nu over tot de orde van de dag.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

albert54

Toezichthouders hebben destijds geen goed toezicht gehouden.
Pama moest zo nu en dan een beetje geremd worden, wat te weinig is gebeurd.
Overlijden van J. Riedstra , scheidsrechtelijke dwalingen en missen van een beetje geluk op het juiste moment.
Met Alex Pama als commercieel directeur en de PR zouden we nu stappen gaan maken.
Naamsbekendheid van het merk "Cambuur" was geweldig groot hier in Nederland.

w:)

Destroyer

Met een type als Pama had ik wel het idee, hij ademt Cambuur. Dat mis je nu, het klinkt vrij oppervlakkig alhoewel deze heren achter de schermen serieus bezig zijn. Waar ik het meest mis is het optimisme en de smeuïge verhalen. je moet de supporters nu eenmaal prikkelen. Hoop dat er volgens jaar weer eens gezegd kan worden, weer gaan voor het kampioenschap!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Klopt, het zijn allemaal van die eenheidsworsten........cambuur bestaat wel maar ook weer niet het is te stil rond de club.........ook al doen de heren het op financieel gebied goed!! Maar het echte cambuurgevoel is vervlogen.......straalt mijn inziens niets uit!! En dan de gebrekkige communicatie richting supporters op allerlei gebied.........nee ik heb er best moeite mee!!!



sunderland

Citaat van: Dokkumer op januari 20, 2013, 13:29:37
Ik kan je verhaal prima volgen, echter 1 omstandigheid wordt uit het oog verloren. Er was namelijk iemand die garant zou staan voor de tekorten, Riedstra. Zijn overlijden was onvoorzien -en natuurlijk waren die garanties niet echt goed op papier gezet-. Immers het doel was koste wat kost promoveren! En met een dure selectie en trainer was het inderdaad moeilijk de boel rond te krijgen... Was Riedstra blijven leven dan hadden we echt niet bijna weer een faillissement gehad en was naar mijn mening onze mooie club toch een stap -of 2- verder geweest.

Natuurlijk heeft Pama fouten gemaakt, net zoals hij veel dingen goed gedaan heeft.
En wat niemand weet is dat Pama zelf ook 5 a 6 ton in de club heeft zitten'-gestoken

Dokkumer

Ik wist dat hij er geld ingestoken heeft, alleen geen bedragen.

sunderland

Pama en Buwalda hebben er samen een flinke duit ingestoken .