Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Pama

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:15:26
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 13:08:09
Ben ik met je eens, maar hoe zou het komen dat er niet veel supporters komen.. slechte spel, of niet het spel wat het publiek wil zien of eredivisie live. Is de sfeer niet goed.?!

Van wat ik begrijp is de sfeer sowieso niet goed, met name op Noord zijn onderlinge problemen, waar ik verder overigens weinig van af weet. Ik denk dat een deel van te tegenvallende toeschouwersaantallen te maken heeft met de afname van de hype rondom Cambuur. Het succes is inmiddels normaal, en het seizoen waar de 3e en 2e zijn geëindigd vallen bijna niet te overtreffen. Echte vedettes hebben we ook niet meer in het elftal.

Dat komt omdat er niemand meer is die de club promoot. Je kunt zeggen wat je wilt maar Alex Pama was een kei in het promoten van onze club. Die man heeft ons exposure gegeven, niet normaal! Helaas is er niemand met diezelfde uitstraling en vooral kwaliteiten om die lijn door te zetten. Niets gaat vanzelf, je moet er wel wat voor doen. Wat Alex heeft opgebouwd op dit vlak dondert als een kaartenhuis inelkaar.

De man heeft net zo goed fouten gemaakt maar oh oh oh, wat mis ik zijn uitstraling en leiderschap.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

combinatie van factoren denk ik,,,crisis en dus de financiele positie van
de supporters.laatste 2 wedstrijden in dec was het nou niet echt
aantrekkelijk voetbalweer.de prestatie,s in uitwedstrijden lokken ook
geen extra publiek.als je een paar keer uit wint heeft dat invloed op je
volgende thuiswedstrijd.en dat je nu alweer 6 jaar mee strijd om de play
offs dat gaat mensen vervelen.daarom moet je je doel na de winter ook
op het kampioenschap zetten en daar alles voor doen.

financieel zitten we nog steeds niet heel ruim hoor.stukken beter dan het
geweest is maar mensen die denken dat we ons weer van alles kunnen
permiteren die hebben het mis.

richard

helemaal met poelie eens!!!

denistel

Citaat van: poelie-lwd op januari 19, 2013, 12:42:37
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:15:26
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 13:08:09
Ben ik met je eens, maar hoe zou het komen dat er niet veel supporters komen.. slechte spel, of niet het spel wat het publiek wil zien of eredivisie live. Is de sfeer niet goed.?!

Van wat ik begrijp is de sfeer sowieso niet goed, met name op Noord zijn onderlinge problemen, waar ik verder overigens weinig van af weet. Ik denk dat een deel van te tegenvallende toeschouwersaantallen te maken heeft met de afname van de hype rondom Cambuur. Het succes is inmiddels normaal, en het seizoen waar de 3e en 2e zijn geëindigd vallen bijna niet te overtreffen. Echte vedettes hebben we ook niet meer in het elftal.

Dat komt omdat er niemand meer is die de club promoot. Je kunt zeggen wat je wilt maar Alex Pama was een kei in het promoten van onze club. Die man heeft ons exposure gegeven, niet normaal! Helaas is er niemand met diezelfde uitstraling en vooral kwaliteiten om die lijn door te zetten. Niets gaat vanzelf, je moet er wel wat voor doen. Wat Alex heeft opgebouwd op dit vlak dondert als een kaartenhuis inelkaar.

De man heeft net zo goed fouten gemaakt maar oh oh oh, wat mis ik zijn uitstraling en leiderschap.

daar heb je zeker gelijk in poelie al1 drukte zich dat inde financiele positie
niet in positieve cijfers uit ook al zaten we op 8000 gem toen.
vd bellt is sterker in andere dingen.jammer dat die 2 niet samen
de boel konden leiden.

poelie-lwd

Dat is een andere discussie D.

Bij tegenvallende supportersaantallen had Pama al lang middels een actie gezorgd dat het stadion wel beter bezocht werd. Prijzen naar beneden, introducee's voor een habbekrats mee, ik noem maar wat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

dat ben ik met je eens kerel maar nogmaals vd belt heeft het
met andere dingen al druk genoeg.
dus dan zou een ander dat op de kaart zetten moeten doen.

Delamere

Pama wordt hier verheerlijkt! Onbegrijpelijk! Hij was toch echt degene die van elke euro die er binnenkwam 1,50 uitgaf. En daar plukken we in financiele zin nu nog steeds de wrange vruchten van.

richard

Citaat van: Delamere op januari 19, 2013, 20:45:33
Pama wordt hier verheerlijkt! Onbegrijpelijk! Hij was toch echt degene die van elke euro die er binnenkwam 1,50 uitgaf. En daar plukken we in financiele zin nu nog steeds de wrange vruchten van.

LEZEN!!

zeewolde

Citaat van: Delamere op januari 19, 2013, 20:45:33
Pama wordt hier verheerlijkt! Onbegrijpelijk! Hij was toch echt degene die van elke euro die er binnenkwam 1,50 uitgaf. En daar plukken we in financiele zin nu nog steeds de wrange vruchten van.

Zoals Richard ook aangaf:

:0=LEZEN

En ook ik denk dat een goede commerciele man met goeie marketingstrategie Cambuur een stuk verder kan helpen. Type Pama, einverantwoording vd Belt.

poelie-lwd

Citaat van: Delamere op januari 19, 2013, 20:45:33
Pama wordt hier verheerlijkt! Onbegrijpelijk! Hij was toch echt degene die van elke euro die er binnenkwam 1,50 uitgaf. En daar plukken we in financiele zin nu nog steeds de wrange vruchten van.

Lezen!  ;)

Overigens wil ik die discussie ook nog wel eens aangaan in een daarvoor bestemd topic.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Pama was/is qua PR en Marketing echt het beste wat we hier ooit hebben gehad. Het is in de voetbalwereld natuurlijk "not done" om de man nog eens te bellen voor wat advieswerk op dat gebied, natuurlijk. Of zou er in olle nog een pr vriendje van vdB en dG rondlopen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Delamere

Wat ik bedoelde is het volgende. Ook ik heb een tijdlang gedacht dat Pama het beste was wat Cambuur ooit is overkomen. Mooie praatjes en een op een haartje na gemiste promotie, het leek allemaal te mooi om waar te zijn. Dat was het dus ook want al gauw bleek dat het allemaal gebakken lucht was.
Het meest kwalijke is dat hij als Alg. Directeur bij uitstek op de hoogte was van de inkomsten en dus willens en wetens vele malen meer uitgaf dan dat er binnenkwam. Zoiets wordt normaal gesproken wanbeleid genoemd. Het bracht Cambuur immers aan het uiterste randje van de financiële afgrond.
En dan kan het duizend keer zo zijn dat hij commercieel en marketing technisch een topper is, hij was degene die als hoofdverantwoordelijke moedwillig veel te veel uitgaf en daarbij Cambuur met een noodgang richting faillissement joeg. En daarom vind ik het gek dat Pama er hier bij sommigen toch nog goed op staat maar ieder zijn mening.
Maar verder mogen wat mij betreft voor de commerciële tak een "type Pama" aantrekken om meer inkomsten binnen te slepen maar zorg a.u.b voor dat diegene geen Euro uit mag geven zonder toestemming van Van der Belt.

Dokkumer

Ik kan je verhaal prima volgen, echter 1 omstandigheid wordt uit het oog verloren. Er was namelijk iemand die garant zou staan voor de tekorten, Riedstra. Zijn overlijden was onvoorzien -en natuurlijk waren die garanties niet echt goed op papier gezet-. Immers het doel was koste wat kost promoveren! En met een dure selectie en trainer was het inderdaad moeilijk de boel rond te krijgen... Was Riedstra blijven leven dan hadden we echt niet bijna weer een faillissement gehad en was naar mijn mening onze mooie club toch een stap -of 2- verder geweest.

Natuurlijk heeft Pama fouten gemaakt, net zoals hij veel dingen goed gedaan heeft.

Goudvinger

Pama heeft hoogstpersoonlijk Cambuur weer de exposure gegeven die het nu inmiddels weer geniet, maar heeft alles op het spel gezet. Gegokt op een snelle promotie en verloren. Nu had hij natuurlijk in het begin van het proces Riedstra aan z'n zijde, maar desondanks is het één grote gok geweest. Dat is absoluut een verwijt waard, maar tegelijkertijd gaf het Cambuur het broodnodige zetje naar de top van de Jupiler League. Ik vind het daarom ook moeilijk een waardeoordeel te geven over zijn uiteindelijke prestaties, maar ik neig te denken dat hij Cambuur wel verder heeft geholpen, in die zin dat Cambuur weer meetelt en weer draagvlak heeft onder de Leeuwarders.

Bakker90

Pama heeft het goed gedaan.. maar had ook weer een kant waar hij het slecht heeft gedaan.. tips etc etc kun je altijd van em vragen maar bij Cambuur zie ik deze man liever niet in een functie terug..