Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 2012/2013

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Is dit niet wat voor volgend seizoen?


Marcel Meeuwis vertrekt niet naar Atvidabergs FF. De routinier heeft een aanbieding van de Zweedse club vanwege de financiën afgeslagen, meldt het Algemeen Dagblad.

Meeuwis ontving begin deze maand een aanbieding uit Zweden, nu blijkt dat het om Atvidabergs FF gaat. De aanbieding van de nummer acht van het land kon hem echter niet bekoren.

De 32-jarige middenvelder is na zijn vertrek bij VVV-Venlo clubloos. Een trainingsperiode bij Willem II leverde eerder geen voorstel op. Naar verluidt zijn er wel meerdere clubs uit de Jupiler League die belangstelling hebben voor Meeuwis.

zeewolde

CiteerFC Utrecht verkoopt Cambuur 'nee' voor Schepers
Gegevens
Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd: 22 januari 2013 om 11:10 Categorie: Nieuws FC Utrecht laat aanvaller Bob Schepers niet op huurbasis terugkeren naar SC Cambuur. De Domstedelingen willen de twintigjarige aanvaller bij hun selectie houden.

Cambuur zag een toenaderingspoging daarom op niets uitlopen. Het betekent dat de Leeuwarders op zoek gaan naar andere aanvaller. "Maar het mag niets kosten", aldus directeur Gerald van den Belt tegen Omrop Fryslân. Cambuur zit dun in zijn vleugelspitsen na het vertrek van Vincent Weijl eerder deze maand. De oud-speler van Liverpool ontbond zijn contract bij Cambuur.

Schepers is sinds afgelopen zomer speler van FC Utrecht, maar kwam in de eerste seizoenshelft weinig aan spelen toe. Daarvoor speelde Schepers drie seizoenen voor Cambuur.

Er bestaat deze maand veel belangstelling voor spelers van FC Utrecht. Vanuit de Premier League is er interesse voor spits Jacob Mulenga, terwijl ook Tommy Oar en Nana Asare op belangstelling kunnen rekenen.


Chipke

Jammer, wordt nu wel moelijk om nog een buitenspeler te halen.

dit is mien club

Benieuwd wie er uit de hoge hoed komt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Chipke

Zal wel een speler op huurbasis worden aangezien het niks mag kosten. Ben zeer benieuwd!  |:)

dit is mien club

Cambuur schijnt bezig te zijn met een voorhoede peler van Telstar iemand die meer weet?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Chipke

Denk dat dit niet meer dan een gerucht is. Van de Belt heeft al meerdere keren aangegeven dat het niets mag kosten. Lijkt me sterk dat ze dan iemand halen die nog een contract heeft.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 13:09:22
Denk dat dit niet meer dan een gerucht is. Van de Belt heeft al meerdere keren aangegeven dat het niets mag kosten. Lijkt me sterk dat ze dan iemand halen die nog een contract heeft.
Tenzij die speler een amateurcontract heeft,net wat Reza had bij Go Ahead..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op januari 23, 2013, 14:32:52
Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 13:09:22
Denk dat dit niet meer dan een gerucht is. Van de Belt heeft al meerdere keren aangegeven dat het niets mag kosten. Lijkt me sterk dat ze dan iemand halen die nog een contract heeft.
Tenzij die speler een amateurcontract heeft,net wat Reza had bij Go Ahead..
idd bij telstar zijn veel amateurcontracten en die kleine donkere speler maakte op mij een hele goede indruk

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Chipke

Ook al hebben we geen centrale verdediger nodig, Sander Fischer speelde hier destijds niet onverdienstelijk. Op amateurbasis halen kan nooit geen kwaad aangezien Bakens vaak afwezig is en Broekhof er niets van bakt.

Dokkumer

En dan hebben we altijd Oztürk en in mindere mate Dijkstra nog. Zelfs van der Laan kan nog wel centraal achterin. Nee laat Fischer maar mooi waar hij is. Schijnt ook nogal een onruststoker te zijn geweest indertijd.

Bakker90

Tsjah en hoellang zit cambuur nog aan broekhof vast..?! en fisher lijkt mij niet een versterking..

Clint

Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:43:12
ben erg benieuwd

Cerilio Cijntje van Telstar speelt vanmiddag mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente.

Lwdscc

Cerilio Cijntje (Willemstad, 26 mei 1992) is een Nederlands voetballer die uitkomt voor Telstar.

Cijntje begon in de jeugd van Ajax. In 2011 mocht hij vertrekken en ging hij naar jong-Willem II. Tot een debuut in het eerste kwam het in Tilburg niet wegens disciplinaire redenen waarna Cijntje ook Willem II mocht verlaten.

Hij zocht naar een nieuwe club en op de laatste dag van de transfermarkt ging hij naar Telstar samen met oud-ploeggenoot Gerson Sheautahul.

2011/12    Telstar    14    3    Eerste divisie
2012/13    Telstar    15    5    Eerste divisie