Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Twente, 4 oktober, 20.00 uur

Gestart door John Hiatt, september 16, 2013, 09:25:12

Vorige topic - Volgende topic

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC-J

Citaat van: S(CC)upporter op september 30, 2013, 15:30:37
Uitvak al uitverkocht hoorde ik van een bekende.
twente.nl?

Er zijn voor FC Twente-supporters geen kaarten meer verkrijgbaar voor de wedstrijd SC Cambuur – FC Twente. Daarmee is het duel uitverkocht.
FC Twente speelt vrijdag 4 oktober in Leeuwarden de uitwedstrijd tegen SC Cambuur. Het duel begint om 20.00 uur. De komende dagen worden de vertrektijden van de bussen bekend gemaakt op FC Twente.nl

S(CC)upporter

Citaat van: SCC-J op september 30, 2013, 15:37:46
twente.nl?

Er zijn voor FC Twente-supporters geen kaarten meer verkrijgbaar voor de wedstrijd SC Cambuur – FC Twente. Daarmee is het duel uitverkocht.
FC Twente speelt vrijdag 4 oktober in Leeuwarden de uitwedstrijd tegen SC Cambuur. Het duel begint om 20.00 uur. De komende dagen worden de vertrektijden van de bussen bekend gemaakt op FC Twente.nl

Haha niet gezien, een vriend van mij is Twente supporter die zei het net.  :proost

Destroyer

wat is nu de capaciteit van ons uitvak? 5 of 600 man?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer


Destroyer

nog minder. Toch leuk weer eens een uitverkochte ballenbak  :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

lunnie

Ben erg benieuwd, gelukkig hebben ze een spits die niet zo scherp is :) (zal je net zien dat ie er vrijdag wel 1 in tikt)

Hopen dat Bijker en Droste de buitenspelers weer opslurpen, vond dat ze gister wel moeite hadden met de snelle en sterke buitens. Droste had ook moeite met Wildschut terwijl die 2 jaar terug nog opgevreten werd in de playoffs tegen VVV

S(CC)upporter

Bakker en nog iemand zijn geschorst voor vrijdag? of heb ik dat verkeerd gehoord?  5x  :gelekaart

Dokkumer

Citaat van: S(CC)upporter op september 30, 2013, 16:03:43
Bakker en nog iemand zijn geschorst voor vrijdag? of heb ik dat verkeerd gehoord?  5x  :gelekaart
Niemand geschorst

PeterCambuur

http://www.youtube.com/watch?v=Nv3iwrkIEYg

Verdomme man, kippenvel! Kunnen we deze plaat tijdens thuiswedstrijden ook niet even opzetten? Vlak voor de opkomst. Dat geeft nog eens een geweldige sfeer! Te beginnen komende vrijdag.


|:) |:)

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime


Cambuur LWD

Citaat van: PeterCambuur op september 30, 2013, 16:40:55
http://www.youtube.com/watch?v=Nv3iwrkIEYg

Verdomme man, kippenvel! Kunnen we deze plaat tijdens thuiswedstrijden ook niet even opzetten? Vlak voor de opkomst. Dat geeft nog eens een geweldige sfeer! Te beginnen komende vrijdag.


|:) |:)

Goed idee, denk dat dit via de Supportersclub aangeven moet worden.. Of iedereen moet een mailtje gaan sturen naar info@cambuur.nl  |:)

GerardFraneker

Citaat van: Cambuur LWD op september 30, 2013, 18:43:59
Goed idee, denk dat dit via de Supportersclub aangeven moet worden.. Of iedereen moet een mailtje gaan sturen naar info@cambuur.nl  |:)

Iedereen maar even mailen dus?
Tsjunami in het uitvak was echt kippenvel!!  8)

jeff

Citaat van: GerardFraneker op september 30, 2013, 19:10:37
Iedereen maar even mailen dus?
Tsjunami in het uitvak was echt kippenvel!!  8)
op facebook stond dat ze dit gingen draaien  |:)