Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Twente, 4 oktober, 20.00 uur

Gestart door John Hiatt, september 16, 2013, 09:25:12

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: TM op september 26, 2013, 18:03:31
Tres puntos! 5 wedstrijden achter elkaar ongeslagen na deze match! |:)

Drie achter elkaar gewonnen! _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Net de 2e helft even gezien tegen huhu. Daar hoeven we volgende week voor 10.000 gekken niet bang voor te wezen. Lekker inzakken en die trage slakken achterin die daar rondlopen helemaal gek maken. Makrini op Tadic.

Minimaal een punt!!!

mario

Op naar deze wedstrijd...... Moet toch minimaal 1 punt gepakt worden wil je niet langzaam afglijden.

Destroyer

Dit wordt een zeer interessante wedstrijd. Tegen de koploper in hopelijk een uitverkocht huis. Verwacht stiekem toch een stuntje  :scc |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

nu alweer zin in mooi in eigen toko tegen de koloper.

runner 1

Met alle respect ,maar we zijn toch wat te licht voorin zo kan dat niet door blijven gaan
ook het middenveld moet anders bakker er uit en brands er in bakker is uit vorm en maakt steeds de verkeerde keuzes
lukoki is erg matig en het lijkt wel of hij nog moet wennen speelt zonder zelfvertrouwen .
Nee het moet echt anders men moet nu punten gaan pakken ,de periode van complimenten is nu wel voorbij.


Clint

Citaat van: runner 1 op september 29, 2013, 23:41:07
Nee het moet echt anders men moet nu punten gaan pakken ,de periode van complimenten is nu wel voorbij.

We hebben inmiddels al 9 punten hoor. Een knappe prestatie. En ik zie ons niet zo gauw thuis veel punten verspelen. Dat komt wel goed. Die Tukkers hebben hier ook nog niet zo gauw gewonnen hoor.

666

Wordt een lastig potje met die snelle en beweeglijke middenvelders, maar ik ga ook voor een stuntje. Met de supporters er achter moet het gewoon lukken. Lekker van eigen kracht uitgaan..!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

DayDreamer

Niveau van 2e helft DKV dan kan er een stuntje inzitten.

John Hiatt


Sander Scc

Hoop niet dat die lui al die trommels meenemen.. Pasveer Enschede..

Als die boeren hier 3-0 van winnen maken wij ook wel een kans.

SportClubCambuur

Fc Twente is een ploeg die graag zelf het spel maakt, Cambuur doet dat ook en dus kunnen we een spektakelstuk verwachten. Martijn van der Laan is zaterdag weer van de partij en verder is de selectie nagenoeg fit. Al met al weer enorm veel zin in de volgende wedstrijd! Ben blij dat het weer op een vrijdag avond is, duurt het allemaal wat korter!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: clint op september 30, 2013, 08:15:16
We hebben inmiddels al 9 punten hoor. Een knappe prestatie. En ik zie ons niet zo gauw thuis veel punten verspelen. Dat komt wel goed. Die Tukkers hebben hier ook nog niet zo gauw gewonnen hoor.

Precies, 9 punten terwijl we 5 uit hebben gespeeld (tegen o.a. twee van de huidige drie koplopers) en maar 3 thuis. En we krijgen nog de onderste drie!  |:) |:) De punten komen vanzelf!
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: SportClubCambuur op september 30, 2013, 10:04:18
Fc Twente is een ploeg die graag zelf het spel maakt, Cambuur doet dat ook en dus kunnen we een spektakelstuk verwachten. Martijn van der Laan is zaterdag weer van de partij en verder is de selectie nagenoeg fit. Al met al weer enorm veel zin in de volgende wedstrijd! Ben blij dat het weer op een vrijdag avond is, duurt het allemaal wat korter!

vrijdag bedoel je

S(CC)upporter

Uitvak al uitverkocht hoorde ik van een bekende.