Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Twente, 4 oktober, 20.00 uur

Gestart door John Hiatt, september 16, 2013, 09:25:12

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Voorverkoop voor deze wedstrijd is vandaag begonnen. Wederom een zeer belangrijke thuiswedstrijd. Present met een Twentefan op Noord.

speculeter

Nog mooi in de flow vande winst op dkv...
laat maar komen die tukkers.
grote namen maar dat zegt ons niks!

Bernardo


SCC-J


speculeter


Inglorious Bastard

Net even een kaart besteld voor een collega van mij, ik kon maar kiezen uit 4 vakken is dat standaard of gaat de kaartverkoop zo snel?

Galdiano

Citaat van: Inglorious Bastard op september 16, 2013, 09:55:17
Net even een kaart besteld voor een collega van mij, ik kon maar kiezen uit 4 vakken is dat standaard of gaat de kaartverkoop zo snel?

Via internet zijn er geloof ik maar voor een paar vakken kaarten. Bij stadion worden alle vakken verkocht.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Tot dusverre elke wedstrijd maar uit 4 vakken kunnen kiezen, wel een beetje beperkt want ik bestel ze steeds voor 22 maar we kunnen vaak ook gewoon in 21 zitten en in 19 en 20 zie ik ook wel eens lege plaatsen.

Maar goed, het zal tegen Twente wel stampvol zitten heb ik 't idee, afhankelijk of die gloryhunters nog op komen dagen na september natuurlijk.

dizzhead

Mooi dierendag. Het hert tegen het paard.  :insane

Vanuit Helmond


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

FC Twente speelt vrijdag 4 oktober in Leeuwarden de uitwedstrijd tegen SC Cambuur. Het duel begint om 20.00 uur en de kaartverkoop is alvast gestart via de balie van Service & Ticketing in de Fanstore. Er zijn 400 kaarten beschikbaar.


Prijzen buscombi

Leden supportersvereniging
€ 27,- (€18,- busreis en € 9,- ticket).

Niet-leden supportersvereniging
€ 29,50  ( € 18,- bus, € 9,- ticket en € 2,50 voor niet-leden).

De verkoop loopt tot woensdag 2 oktober om 12.00 uur.

FC Twente is nog met SC Cambuur in overleg om de vervoersregeling te versoepelen met een opstapplaats.

Area 58

RotterdamLeeuwarden

Inderdaad, vrij vervoer voor de Twente aanhang !

Verder zal dit een zware pot worden, naar mijn mening de beste tegenstander die Cambuur tot dan toe hebben gehad thuis.
Maar winst kan wel :D
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

chef-lwd

Moet je thuis gewoon kunnen pakken. Met dit voetbal en deze positieve uitstraling en dan ook nog eens de 12e man erachter kan het niet misgaan  :thumbsup
Cambuur is mien wief

TM

Tres puntos! 5 wedstrijden achter elkaar ongeslagen na deze match! |:)